"Baba, cenaze işlemlerini halledecektik hani?" Eski bir film oynatıcının yanında oturmuş Tony, Peter'a baktı.
"Daha sonra halledelim. Şimdi sana bir sey göstereceğim" elini gelmesi için salladı. Peter, Tony'nin yanına ikili koltukta boş olan yere oturdu. Tony'nin yanına iyice yaklaşarak adamın dizlerinin üstüne yattı.
Tony ilk başta şaşırsada sonrada elini Peter'in saçlarına koydu.
"Güzelmi?" Diye sordu Peter."Ne güzelmi?"
"İzleyeceğimiz Film?"
Tony çocuğa baktı. Çocuk gözlerini beyaz perdeden ayırmıyordu.
"Evet çok güzel" dudağını kıvırdı.
Film kasedi oynatıcı çalışma sesi çıkartınca Peter sevinçle kıprandı.
Beyaz ekranda beliren yaşlı adam birşey hakkında konuşuyordu. O şeyi tanıtıyordu.
Peter içinden 'Howart Stark'ı tanımıyorum' diyordu. 'Ama babam için belkide önemli birisi' diyordu sonrada. Sessizce dinlemeyi devam etti.
Kayıtta ki adam birkaç cümleyi tekrarlıyordu. Ya da yanlış yapıyor ve onu düzeltmeye çalışıyordu.
Howart denen adamın arkasında bir çocuk gelmişti. Peter kaşlarını çatarak gizlice o odaya gelmiş çocuğa baktı.
Yaşlı adam kasetteki çocuğu görünce arkasını döndü.
"Tony, ne yapıyorsun orada?"
Peter bir anda babasının dizlerinin üzerinden kafasını kaldırdı.
"Tony?... Baba bu senmisin?" Dedi babasına bakarak. Tony kafasını olumluca salladı gülümserken. Ama üzgündü zorla gülümsüyor gibiydi.
Peter hemencecik kafasını kayda çevirdi.
Babasının babası Tony'e kötü davranıyordu.
Tony kayttan çıkınca. Peter sinirlenmişti. 'Ne kötü bir babaymış' diye düşündü.
Adam bir kaç şey söyleyip yine anlatacağı şeye odaklanırken beyaz ekran çıkmıştı.
"Ne oluyor?" Dedi Peter. Gözleri beyaz ekrandaydı. Sonra ekran geri gelince gülümsedi. O adamın amacını merak etmişti.
Elinde bir içkiyle tekrar belirdi yaşlı adam. Kayıttan başka bir kaç saniye bir şey belirip geri kayıta başlandı.
Adam yine kendi markası hakkında bir kaç şey konuşacaktı sanırsam çok sıkıcı. Kafasını tekrar babasının dizlerine koydu.
Adam konusuyordu sadece.
"Tony" dedi yaşlı adam. Peter kayıta odaklandı.
"Söylediklerimi anlamak için çok küçksün şu an" dedi. Bu babasına itafendi.
"Bende bunları filme kaydediyorum. Bu fuarı senin için kurdum. Bir gün bunu insanların icatlarını sergilemekten çok daha önemli bir amacı olduğunu anlıyacaksın" eski maketten bir harita geldi ekrana.
"Bu bemim tüm hayatımı temsil ediyor"
Bu yere gitmişti Peter. Tüm kardeşleriyle hemde babası götürmüştü.
"Geleceğin anahtarı burada işte. Günümüz teknolajisi beni kısıtlıyor. Ama sen bulacaksın bu anahtarı Ve bulduğundada dünyayı değiştireceksin."
Acaba bulmuşmuydu babası. Geleceğin anahtarını.
"Yaptığım ve yapacağım en büyük icat sensin oğlum" adamın yüzü yakından gösterildikten sonra yine o beyaz ekran gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionAvengerların yarısı Strange yüzünden bebeğe dönüşmüşken diğer yarısıda onlara bakmak zorunda kalsaydı...