Düzenlendi.
"Pete onu bitirmek zorunda değilsin kardeşim"
Saçları önüne gelmiş, kahve gözleri açılmış, yüzü ise kıpkırmızı olmuş çocuk olumsuzca kafasını salladı.
"Pete yüzün kızardı."
Tekrardan kafasını olumsuzca salladı. Onunki de inat değilmiydi.Loki sinsice sırıtsada Peter'a bir şey olmasını istemezdi.
Elindeki bardaktaki suyu kafasına dikti.
"Tamam Pete kazandın, yeter bu kadar."
Loki çocuğun elindeki çatalı bir köşeye attı.
"Abi bana buz getirir misin?" Clint'e bakarak söylediği soruyla Clint kafasını salladı.
Yanlarından ayrılarak buz dolabının yanına giderek dolabın kapısını açtı."Kazandım mı yani Loki abi?"
Loki kafasını sallıyarak Abisi Thor'un getirdiği bir sürü şekeri masaya döktü.
"Hepsi senin." Loki gülümserken Peter'da en sevdiği şekeri eline aldı.
"Hepsi senin içindi şekerim."
Clint buz küplerini masaya bıraktı.
"Sadece 4 tane buz yiyebilirsin." Kuralı söyledikten sonra kendi sandalyesine tekrardan oturdu.
Pete bir tane buzu alarak ağzına attı.
İçi ferahlamıştı."Bir daha o acıdan yemiyeceğim. Gerçekten çok acı"
Çocuklar gülmeye başladı. Pietro ise acıya parmağını atarak birazcık aldı.
"Kardeşim onu denemek istemessin. Peter'in halini görmedin mi?" Wanda kardeşini uyardı.
Ondan sonra Bucky'de acıdan biraz aldı.
"Bende denemek istiyorum."
"Adım Groot" evet Groot'da onlarla beraberdi. Çocuklar ne dediğini anlamadıkları için pek fazla konuşmuyordu.
Pietro ve Bucky parmağındaki acıyı ağzına atarak tadına baktı.
Ama bakmaz olsaydılar.
"Oha Pete sen bunu nasıl yedin?"
Bucky surahideki suyu bardağa doldurarak kafasına dikti.
Sonrada Pietro Bucky'nin elindeki bardağı alarak kendisi biraz su doldurup kafasına dikti.Çocuklar onların hallerine gülmeye başlamışlardı.
"Wanda haklıymış." Peter buzlarını yeyip içindeki acıyı dindirdikten sonra Sevdiği şekeri açıp ağzına attı.
"Öyle bakacak mısınız yoksa sizde yiyecek misiniz?"
Pete tek kaşını kaldırıp sordu hepsine teker teker bakarak."Gerçekten yiye bilirmiyiz?" Bruce'nin sorduğu soruyla Pete bir bakış attı.
"Tabii ki de yiye bilirsiniz."
Hepsi sevinçle masadan bir şeker alıp poşetinden çıkarıp ağzına attı.
----------
"Çocuklar!!!" Tony'nin ve Natasha'nın sevinç çığlıklarıyla herkes kapıda elinde poşetlerle salona bakıyorlardı.
Peter önündeki kağıdı eline alarak yattığı halını üzerinden kalktı.
"Baba senin için yaptım." Peter babasının yanına gelerek uzun zamandır uğraştığı resmi gösterdi.
Tony elindeki poşeti bırakarak elini ağzına götürdü.
"Bu harika Peter"
Masmavi gök yüzünden akan gökkuşağı yeşil çimlerin üzerinde el ele tutuşmuş Tony ve Peter şekillendirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionAvengerların yarısı Strange yüzünden bebeğe dönüşmüşken diğer yarısıda onlara bakmak zorunda kalsaydı...