Cheesburger

3.2K 255 323
                                    

3k yız. Sızelere çok teşekkür ederim.

Evet medya tam aglamalık. Bu bölümden sonra çerezlik oluyor.

"Hey FRIDAY bana en son haberleri göster" göz yaşlarını silerek onünde beliren cam ekrana baktı.

En son haberler belirmişti önünde. Bazı gereksiz haberleri ekrandan silerek işine yarıyacak heberleri büyülttü.

Haberde şunlar yazıyordu.

ANLAMSIZ ÖLÜM

KADIN VURULARAK ÖLDÜRÜLDÜ.

BAZI İNSANLAR DOST CANLISI KOMŞU SPİDER-MAN'İN KİMLİĞİNİ BİLDİKLERİNİ AÇIKLADI

SPIDER-MAN, LİSE ÖĞRENCİSİ PETER PARKER'MI?

Tüm çabalar boşa gitmişti. Koruyamamıştı onu.
Hepsi onun yüzündendi. Hiçbir zaman onu dısarıya çikartmıyacaktı. Onu yanına almıyacaktı.

"Tony?" Arkasına döndü. Sarışın adam şaşkınlıkla ona bakıyordu.

Sarışın adam, Tony'nin yanına gelerek cam ekrana baktı.

"Onu koruyamadım, Steve" dedi ellerini masaya koyup kafasını eğerek.

"Bu?" Dedi Steve. Tony gözleriyle sarısın adama bakıtı. Tepkisini ölçmek istiyordu.

"May... öldürüldü..." kekeliyordu Tony.

Steve kocaman açmış gözlerle yıkılmış Tony'e baktı.

"Onu kotuyamadım Steve" dedi tek nefeste. Peter'a söz vermiştim. 'Halan bana emanet' diye. Ama koruyamadım." Her kelimesinde sözleri kesiliyor nefes alamıyordu.

"Steve, ben küçücük çocuğun sözünü tutamadım... ben yapamadım" adam kendini yere atarak oturdu.

Nasıl bakacaktı Peter'in yüzüne. Ne diyecekti çocuğa. Tek ailesini kaybetti o.

"Tony" Dedi Steve. Önünde en yakın arkadaşı olarak saydığı adam ölüyordu.
Can çekişerek.

"Steve, tek istedigim... birşey var" dedi. Bacaklarını kendine çekmiş kollarını çiçek yapmıs kafasınıda icine gömmüş aglıyan adam fısıldadı.

"Ne istiyorsun, Tony?" Onunda gözünden akan yaşla hemen sildi.
Çünkü Peter bunu duyarsa tekrar aynı seneryoyu yaşardık.

Tony birkaç gün içine kapanır. Peter ise onu param parça yapacak kelimeler söyper ve Tony ondan uzaklaşmaya çalışır. En son Anne ve Babasının öldüğünü öğrendiği zaman aynı senryo yaşanmıştı.

"Ben... söylemek istiyorum... ona bunu."

"Yapamıyacaksın biliyorsun bunu değilmi?" Dedi Steve. Hiçbir zaman bunu yapamamıştı.

"Evet" dedi dahada fazla başlayan göz yaşlarıyla.

Tony'de ailesini kaybetmişti. Tranva yaşmıştı. Baba edinmişti kendine tekrar. Sıra baba olmak ona gelmişti. Ama o 1 çocuğa bile doğru düzgün baba olamamıştı.

Aynı Howard Stark gibi.

"Söylemiyelim May'in öldüğünü" dedi Steve. Söylediği cümleden sonra saçma olduğunu düşündü.

Peter, eninde sonunda May'i isteyecekti."

"Olmaz Steve." Steve Tony'nin yanına oturdu. Kafasını tavana kaldırdı.

Peter'ın hayatı neden kaybetmelerle geçiyordu.

İlk anne ve babası aynı anda. Sonra Ben amcası sonrada May Halası. Aynı Tony'nin hayatı gibi.

Baby AvengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin