Tony yerinden endişe ile uyandı. Kaç saattir uyuyordu kim bilir.
Etrafına bakındı adam kendi hoş ve lux yatak odasında idi.
Yerinden hızlıcana kalktı bu başını döndürdüğü için yerinde biraz durdu baş dönmesi geçince koşmaya başladı.Ekibi bulup olanları ögrenmesi gerekiyordu. Yatak odasından çıkarak sola döndü. Salona barmak içi koştu salona varınca etrafına bakındı.
Salonda dolu olan kağıt tomarından ve eşyalardan başka hiç bir şey yok ve kimsede yoktu.
"Günaydın efendim" Robotik kız sesi salonda yankılandı.
"FRIDAY, Avengerslar berede."
"Efendim, Sokavyadalar" Eli havada kaldı. Onsuz gitmişlerdi haber vermeden. Küfretti içinden.
"Efendim""Steve Rogers'ın size bir mesajı var"
"Aç"Önünde mavi bir hologram belirdi. Steve ünüformasını giymiş ortada duruyordu.
"Tony, çocuklar kararını verdiler. Hepsi savaşmaktan yanalar. Kardeşlerini kurtarmak için her şeyi yapacaklarını söylüyorlar. Geç olmadan cıkmamız lazımdı. Sen uyuduğun için ellemedik. Gücünü toplamanada yardımcı olur. Uyandığın zaman direk yanımıza gel."
Videonun kapanacağını sandı ama uzun bir sessizlikten sonra Steve tekrsr konuştu.
"Seni seviyorum Tony. Peter'i kurtarmak oçin her şeyi yapacağım. Sonunda ölüm olsa bile. "
Tony zorla gülümsedi. Sonra FRIDAY'a seslendi.
"FRIDAY, Mark L" balkona doğru koşarken FRIDAY balkonun kapısına Arc Reaktörünü gönderdi.
Tony hızlıcana koşarken Arc Reaktörünü eline alıp göğsüne koydu.
Balkona çıkıp dahada hızladı.
Göğsündeki Arc Reaktorüne 2 kes basınca üzerine zırh sardı.Balkonun sonuna gelince yerinden zıpladı. Ayaklarına gelen güç ile uçmaya başladı.
Sakovyaya doğru yol aldı.
"Ne zamandan beri oradalar?"
"45 dakikadır"
"Peki ya ben ne zamandan beri uyuyorum?"
"10 saattir efendim"
10 saat 45 dakika... Savaşa karar verilmiş, planlanmış, göreve çıkılmış ve savaşın başlanması.
10 saat 45 dakika--------
Iron Man yıkılmış, parçalanmış ve doğanın etkisine yenik düşmüş Sakovya'ya varmıştı.
Kendileri yüzünden bu hale gelmiş koca il simdi yine onlar yüzünden parçalanıyordu.Genç savaşçıların şehir sınırından savaşılan alana koşşunu gördü.
Beraber hareket edip beraber savaşıyordu.Bu Bir gururmuydu yoksa beklediginden daha kanlı bir savaşa koşan bir grup gençmi?
"FRDAY üst düzey zırhı gönder" onaylama ses kaskına doldu.
Dünya dışında ki Stark uydusundan 3 kapak açılınca içindeki kıyafet kutuları çıkık buyük bir hızla dünyaya yayıldı.
Sakovya atmosferine dalış yapıp yerde koşan çocukları üzerlerine yapıstı. Onlar koşarken zırh üzerlerini kapladı.
"Buda neyin nesi?" Clint bir anda üzerini saran demir Ronin ile durdu.
"Onun bir adı var Clinton." Üzerinlerinde uçan Iron Man ile hepsi gülüp el salladı.
Hepsi Ulton ile savaştıklari kıyafet ile donanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionAvengerların yarısı Strange yüzünden bebeğe dönüşmüşken diğer yarısıda onlara bakmak zorunda kalsaydı...