AL - 18 tahun | AD - 22 tahun
Hari itu hari raya. Suasana riang ria dan riuh memenuhi ruang rumah batu dua tingkat milik keluarga Adi.
Alysha yang baru tiba bersama keluarganya terus meluru masuk memeluk ibu saudara dan menyalami sepupu-sepupunya.
Kelibat Adi tidak kelihatan.
'Mesti tengah main game nie.. Ishhh!'Alysha mengorak langkahnya ke tingkat atas rumah itu. Tanpa mengetuk pintu bilik Adi terlebih dahulu, gadis itu terus menerobos masuk.
Terbelalak mata Alysha apabila melihat Adi sedang berbaring di katil bujangnya sambil sebelah tangannya hilang di sebalik sebiji bantal yang diletak di atas perutnya. (Cover line latue.. Cheh!)
Di kaca televisyen yang diletak kemas di atas kabinet kayu, kelihatan aksi panas lelaki dan perempuan sedang bercumbuan.
"Wowww.. Sapa suruh masuk bilik abang tanpa ketuk dulu??"kelam kabut Adi bangun dari perbaringannya. Mata Alysha dapat melihat sesuatu terbonjol di sebalik seluar panjang baju melayunya.
"Ehhh.. Selalu okey jer aL masuk bilik abang.. Uhh.. Tengok citer tak senonoh ya... Ngadu kat Kak Timah kang..."ugut Alysha sambil duduk bersila di lantai yang beralaskan karpet.
Timah adalah satu-satunya kakak yang sangat ditakuti oleh Adi kerana kegarangannya.
"Elehh... Dia takderlah.. Balik umah mertua dia.. Huhuhu.. "Lelaki itu bangun dari katilnya dan mula mengunci pintu. Kening Alysha terjungkit sebelah.
"Motif kunci pintu?? Takut diorang serbu masuk ekkk... "Sengaja Alysha mengusik Adi lagi.
"Mmm... Ya.. Lama abang tak jumpa adik abang yang comel nie... Meh kat abang meh... "Adi menghulurkan tangannya pada Alysha yang sedang leka membelek majalah hiburan MEMPELAM.
Alysha hanya memuncungkan mulutnya. Merajuk.
"Abang sejak dah keja dan ada awek, mana nak ingat kat aL dahh.. Uhhh... "Alysha hanya memandang sepi huluran tangan Adi.
Adi hanya mengukir senyum.
"Cemburu ya? Mmm?"dirangkul tangan Alysha dan diramas lembut.
"Tak adanya nak cemburuu.. aL pun leh jer nak cari pakwe... Cuma malas jerrr... "Ujar Alysha dengan lancar. Dia bangun dan duduk di sisi Adi.
Adi menarik tubuh Alysha agar lebih mendekat dan rapat padanya. Rindu dia pada gadis comel itu. Alysha menyandarkan tubuhnya pada tubuh Adi yang agak tegap.
Jemari Adi mula menjalar ke kancing baju kebaya pendek yang dikenakan oleh Alysha.
"Haippp.. Abang nak buat apa nie? Nooo.. Nooo... Kita dah janji tak akan ada sentuhan apa-apa kalau salah seorang dari kita dah berpunya.. "Tangan Alysha menepis lembut jemari nakal Adi.
Adi mengeluh lemah. Geram sungguh dia melihat payudara mekar yang membusung indah di sebalik baju kebaya itu.
Sentuhan pertama Adi pada Alysha adalah beberapa bulan lalu, sebelum dia menemui Rohana, teman wanitanya.
Imbasan beberapa bulan lepas...
Alysha melanjutkan pembelajarannya ke tingkatan Enam dan berpindah ke sebuah sekolah lainnya. Lantaran diganggu oleh seorang pelajar lelaki sekelasnya hingga hampir ternoda keperawanannya.
Kehadiran Adi yang umpama adiwira, menyelamatkan Alysha yang sudah dilondeh kainnya oleh pelajar lelaki itu. Kebetulan Adi yang mengambil Alysha di sekolah pada hari itu, disebabkan dia bekerja shift malam di sebuah kilang sebagai QA technician.
YOU ARE READING
AL [•C•]
Short StoryBukan Sebuah Kisah Cinta Klise.. Tetapi Kisah AL dan Dia.... Dia yang bernama AD... Start : 10 May 2019 End : 25 November 2019 Cover by : SashaChubby -------------------------@@@--------------------------- WARNING! Individu di bawah umur 18 tahun DI...