AL - 22 tahun | AD - 26 tahun
Malam semakin larut. Tetamu juga semakin kurang yang datang bertandang. Ibu Adi sudah mengeram di dalam kamar tidur usai solat Isyak yang agak lewat ditunaikan.
Adi dan Alysha tengah melepak bersama sambil berbual di dalam bilik tamu.
Tangan Alysha memegang sebuah majalah kartun, BUJANG dan Adi pula bermain game.
"Apa perasaan abang bila dah kembali membujang?"
Soalan Alysha dibiarkan tergantung sepi. Ralit sungguh Adi merenung kaca televisyen dengan kedua tangannya memegang joystick.
"Abang!!!"
Sebuah bantal kecil berbentuk segi empat dilempar ke arah Adi.
Berdecit lelaki itu sambil menepuk dahi.
"Aduhhh.. aL saja dengki dengan abang kan.. Dah nak menang dah tadi.. Aduhh.. Nak kena nieeee..!"
Joystick diletakkan ke atas lantai dan Alysha yang sedang meniarap di atas katil menjadi sasaran Adi.
Berlakulah aksi-aksi ganas bertepuk tampar antara dua sepupu. Dari bertepuk terus ke sesi ramas meramas.
"Mmm... Abang gatal! Urghh!"
Payudara Alysha terasa membengkak apabila jari jemari Adi yang nakal mula mencubit puting payudaranya yang tercetak jelas.
Salahnya juga, tidak berpakaian dalam apabila mahu tidur. Umpama berada di rumah sendiri.
"Urmm.. aL saja nak goda abang kan... Sebab tue sengaja tak pakai bra.. Nak tayang tetek aL yang besar sihat tue kat abang kan?" Sengaja Adi menyelar Alysha.
"Takk! Mana ader! Abang yang masuk bilik nie napa? Kan ker.... "
Belum sempat baris ayat Alysha dihabiskan, ulas bibirnya bertaut rapat dengan Adi.
Tubuh Adi ditolak keras hingga lelaki itu hampir terbaring ke belakang.
"Wahh.. Ganas adik abang nie.. Abang memang suka yang ganas-ganas.."
Ketawa nakal Adi membuatkan Alysha geram. Antara nafsu yang memburu dan rasa geram pada lelaki yang selalu menjaganya ketika kecil.
Kedua tangan Adi tidak mahu melepaskan kesempatan. Diramas lembut kedua payudara Alysha dan dipilin-pilin puting tetek yang semakin mengeras tegang.
"Uhhh... Urmm.. Abangg.. Mm.. Lepaskan... "
Bayangan bekas isteri Adi kembali bertamu di mata Alysha. Dia mengetap bibir, cemburu. Sedaya upaya ditolak keras kedua tangan Adi yang kekar.
"Abang tahu.. aL suka abang main puting tetek aL kan? Sebab abang penah nampak aL gentel-gentel puting aL sendiri masa kecik dulu.."
Rontaan Alysha terhenti serta merta.
Tidak pernah ada orang yang tahu 'rahsia'nya semasa kecil. Rahsia nafsu mula bertamu di tubuhnya seawal usia lapan tahun.
"Abang gila! Abang intip aL!"
Kali ini wajah Alysha mula merah padam. Dia malu. Malu sangat-sangat!
Adi bangun dari katil dan berdiri mengadap Alysha.
"Kalau abang nie gila seks sangat, abang tak rasa aL masih perawan macam sekarang.."
"Senang jer abang cakap gitu! Abang dah cabul aL tau tak!! Nie apa semua nie?"
Suara Alysha sedikit meninggi. Dia sebak. Dia terasa sangat-sangat tidak berguna. Hanya dipergunakan oleh sepupunya sendiri!
Adi mengetap gerahamnya. Dia malas untuk melayan masalah remeh dengan sepupunya itu. Bukannya dia pernah ragut dara gadis itu pun! Ringan-ringan jer kot!!
YOU ARE READING
AL [•C•]
Short StoryBukan Sebuah Kisah Cinta Klise.. Tetapi Kisah AL dan Dia.... Dia yang bernama AD... Start : 10 May 2019 End : 25 November 2019 Cover by : SashaChubby -------------------------@@@--------------------------- WARNING! Individu di bawah umur 18 tahun DI...