Doszliśmy już do końca I open at the new start, zatem czas na podsumowanie :)Całość mam napisaną na komputerze w Wordzie, więc będzie mi o wiele łatwiej przedstawić, czym I open at the new start się stało.
To fanfiction to:
- 130 stron a4 czcionki 11
- ponad 52 000 słów
- 39 rozdziałów
Liczby może robią wrażenie, choć mniejsze niż te w Rodzinnej Krwi, ale to co tutaj się także liczy to:
(na ten dzień i czas – 31 VII 2019, godzina 23.00)
- 28 000 wyświetleń
- 3 000 gwiazdek
- 444 komentarze
Jeszcze niedawno nie mogłam się zmusić, żeby usiąść i skończyć to opowiadanie, ale tak jak zwykle, gdy nadszedł ten moment, gdy napisałam wszystko co miałam w tej historii do powiedzenia, czuję niedosyt... Chcę więcej.
Nie będzie tutaj sequeli czy prequeli, nie będzie żadnych dodatków...
Pamiętam jeszcze jak na kartkach zeszytu z matematyki, z tyłu, zaczęłam pisać pierwszą scenę tego fanfiction. Ślub Harry'ego i Ginny, pamiętam z jakim zapałem opisywałam to, co teraz wydaje mi się takie płytkie. – To sprawia, ta perspektywa, że cenię nawet to co mi się nie podoba, już nie.
Jestem dumna z tego opowiadania, pomimo tych wszystkich błędów, pomimo niedociągnięć, skrótów i wychodzenia delikatnie poza strefę mojego komfortu. Nie jestem dumna z tego, że tak długo zajęło mi pisanie tego fanfiction, że tak często zwlekałam i sama się gubiłam. Ale wiem, że te dwa lata temu, kiedy szukałam fanficów w tym temacie – że gdybym natrafiła na to – byłabym wniebowzięta : )
Będę tu wracać z uśmiechem, czasem pobłażliwym, ale nigdy zniesmaczonym!
Dziękuję Wam wszystkim, że byliście w tej podróży do innego wymiaru ze mną po raz kolejny lub pierwszy raz.
I teraz już prawie tradycyjnie, podziękowania do J. K. Rowling bez której pisanie tego i każdego innego mojego fanfiction po prostu nie byłoby możliwe!
A na sam koniec – cytat, który był ze mną cały czas, gdy pisałam „I open at the new start":
„I open at the close" – "Otwieram się na sam koniec"
Złoty Znicz
Dziękuję... : )
Update 2020: Jeśli podoba Ci się moje pisanie i jesteś ciekaw, co piszę teraz i jakie książki wydaję - to zapraszam na mojego oficjalnego instagrama !
Ig: sliwinska_zuzanna
CZYTASZ
I open at the new start [ZAKOŃCZONE]
Fanfiction[ZAKOŃCZONE] Harry Potter właśnie ułożył sobie życie w magicznym świecie po pokonaniu Sami-Wiecie-Kogo, ale los nigdy go nie lubił, więc stawia przed nim nowe wyzwanie. Tylko dlaczego jest ono tak strasznie podobne do poprzedniego? - A jednocześnie...