Срещата

1K 33 2
                                    

Тя се събуди много рано сутринта. Бе събота, но кошмарът който сънува я накара да стане. Едвам си отвори очите. Вечерта си бе легнала късно, защото си  писа с гаджето.

Изми си очите, после се погледна в огледалото. Тя имаше светлокафяви очи с бадемова форма. Устнити й бяха плътни, а носът й леко чип. Размя се от вида си. Кафявата й коса бе събрана с ластик в небрежна опашка и бе разрошена. Излезе от банята и се преоблече, а после слезе долу в кухнята, където вече миришеше на препечени филиики.

- Мамо, след училище ще се срещам с Крис.- казвайки това тя намаза мясло на филийката си, а след това бръкна в бурканчето със сладко и амаза тънък слой върху маслото.

- Добре мила. Но се прибери до 23:00.

- Да, мамо!- в това време телефонът й звънна.- Никита ми звъни. Сигурно пак са се скарали с Кейтлин и пак ще ми се наложи да оправям пещата.- тя отговори на обаждането, но подозрението й се опроверга, поне за сега. Той искаше само да се срещнат.

- Аз ще тръгвам, мамо.

- Чао! Бъди внимателна!

Рейчъл взе пари, телефона си и излезе.

Ник я чакаше пред киното, те започнаха да се разхождат. Реъл бе в шок от вида му. Той бе облечен с черно кожено яке, тъмносини джинси и черна тениска.

- Никита?! За какво беше това звънене рано сутринта?

- Скарахме се с Кейт.

- Ха, не мислех, че е нещо друго. Този път за каква глупост?

- Закъснях с пет минути за срещата ни и тя вдигна скандал.

- Не ти го казвам за пръв път, няма и да е за последен. Това момиче те върти на мялкия си пръст. Толкова е капризна и постоянно иска да тичаш след нея. Зарежи я година и половина стига!

- Но аз я обичам!

- Не ти трябва такава любов!

Дълго разговаряха и спореха за това, докато Никита не се съгласи с Рейчъл и се реши да скъса с гаджето си още днес вечерта.

Вечерта Рейч остави Ник сам да си поговори с Кейт, а сама отиде на среща с  Крис. Докато се разхождаха телефонът й изпипка. Бе съобщение от Лиза, че в къщата на Дейвид се вихри купон и може да доведът приятели.

- Крис? До отидем?

- Добре.

Тя звънна на Ник, каза адреса на който бе въпросният купон и го подкани и той да дойде, като каза, че така ще се разведри от раздялата.

The devil and angelWhere stories live. Discover now