Решения

274 20 6
                                    

- Можеш ли да си представиш, Зак? Никита, най-добрият ми приятел, да ме предаде по този жесток начин.

- Не го познавам, но мога да кажа, че никога не ти е бил истински приятел.

Рейчъл се вгуши в Зак и заплака. Знаеше, че родителите й и тези на Ник се уважаваха много, а й родителите на Рейчъл смятаха Никита за изключително добро и възпитано момче.

- Недей да плачеш, не си заслужава...- зак я целуна по бузата.

- Нямам си никого. Родителите ми още малко и ще ме изселят от нас, най-добрия ми приятел се оказа, че участвал в покушението над мен и ме предаде, само Лиза ми остана, но тя се мотае повечето с Марк и двете не се виждаме, освен на двойните срещи.

- Хей, имаш мен...

- Да, от толкова време сме заедно, а нищо не знам за теб...

- Не е сега момента...

- А кога?

- Когато му дойде аз ще ти кажа.- Рейчъл замълча не искаше да се кара с него и да се разделят сърдити.

- Хей! Ти нали не си забравил за срещата утре?- мигновенно смени темата Рейч.

- Как бих могъл!- възкликна Зак и се умихна. Ах тази усмивка. Тя караше краката на Рейчъл да омекват. Буквално се разстапяше. Тя се протегна и го целуна по бузата. Той на свой ред й отвърна, но целувката бе по устните. Беше дълга и доста страстна целувка. Неговите сочни, меки, плътни розови устни се впиха в нейните напукани и сякаш изпити устни. После се отлепиха един от друг, погледнаха се в очите и по лицата им се прокрадна доволна усмивка. Зак продължи с целувките, но по шията. Рейчъл не се съпротиви, а се отдаде на чувството. Телата им копнееха едно за друго, бяха неоправляеми. Тя съблече тениската му, преместиха се на дивана, стоящ в гаража. Той съблече нейната тениска, а после легнаха и той се озова отгоре й. Целувките ставаха все по-страстни. Сега се намираше между гърдите й и плавно слизаше на долу, стигна пъпа й, после се върна по обратния път. Студената му длан се озова на гърба й и той я изправи, така че, сега той лежеше, а тя седеше отгоре му. С едно движение на пръстите разкопча сутиена й. Тя понечи да си свали дънките, но той я спря, искаше сам да го няправи. Отново бе отгоре й, разкопчавайки й дънките. След миг джинсите и на двамата бяха хвърлени на пода, както и бельото им. Сега Зак се движеше плавно върху студеното й тяло, а тя бе впила пръсти в мусколестия му гръб и дишаше тежко. Бе обвила крака около кръста му. Дишането и биенето на сърцата им се сливаше в едно. Мириса на телата им бе един. Всичко бе нежно и прекрасно. Зак бе толкова внимателен към нея когато го правеха.

The devil and angelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum