Присъда

215 16 2
                                    

- Къде си мислиш че отиваш?- отсече строго майката на Рейчъл.

- Ще посетя Зак!

- Забранявам ти!

- Пълнолетна съм майко!

При тези думи Рейчъл тръшна вратата след себе си.

Затворът в който бе заключен любилият й, бе малко извън града. Сега беше събота, към осем сутринта, а посещенията бяха до шест вечерта. Рейч бе решила да измине пътя пеша. Бе сложила слушалките и слушаше музика. Очите й бяха насълзени. " Как да го измъкна от безната?"- питаше се тя. Предната вечер не беше спала, задавайки си този въпрос и търсейки решение на него.

Ето, че стигна и до затвора. Охраната я претърси, после я пуснаха при Зак.

Само едно проклето стъкло ги разделяше. Седяха няколко секунди преди Закъри да наруши тишината. Хвана телефона и го слижи до ухото си, Рейчъл направи същото.

- Хей...- промълви той.

- Хей...- промълви тя- липсваш ми...- казвайки това очите й се напълниха със сълзи.

- И ти на мен не по-малко, мила.

Тя сложи дланта си на стъклото, а той направи същото и неговите очи се напълниха със сълзи. Рейчъл видя, че очите му бяха червени, явно от недоспиване. Бе си пуснал брада, косата му бе мръсна, тялото някак си отпуснато. Онзи живец се бе изпарил.

- Обещавам да те измъкна... обичам те.- казвайки това, Рейчъл допря дланта си до устните, после обратно у стъклото, като по този начин сякаш го целуваше, той направи същото.

- Процесът е насрочен за другата седмица в петък, в осем сутринта.- каза Зак.

Рейчъл му кимна.

- Свиждането приключи- прекъсна ги един от полицаите.

" Кога отлетяха тези 30 минути?" -замисли се Рейч. Да, времето с любимите хора си заминаваше бързо.

Тя стана, двамата се спогледнаха за последен път, а после отведоха Зак.

**********************

Рейчъл бе в кварталя с Марк и Лиза. Търсеше Никита, и не след дълго погледите им се срещнаха. Той и кимна, усмихвайки си самодоволно. Естествено Кристофър и Мери бяха там. Рейчъл си пое дълбоко дъх, успокои пулса си. Тръгна бавно, въпреки че, точно в този момент искаше да избоде очите на тея тримата. Марк и Лиза вървяха с нея, в случай да я спрат ако направеше глупост.

The devil and angelWhere stories live. Discover now