Края ( част втора)

264 18 11
                                    

Двете момичета стояха и гледаха към трупа. Плачеха, очите им бяха подути от плач. Те се вглеждаха в трупа на Зак и не можеха да повярват, че него вече го нямаше. Мери понечи да го докосне, но от страх не можа.

Беше към четири сутринта. Десет минути двете моличета рече гледаха към него, плачеха така, че не можеха дъх да си поемат.

-Ти и само ти си виновна, Рейчъл!-Мери бе обезумяла и крещеше през сълзи.

- Ти чуваш ли се какво говориш? Ти си напълно полудяла! Та нали ти се опитваше по всякакви начини да ни разделиш, нали той заради теб е влизал в затвора, ти организира отвличането ми, заплашваше ме с онези бележки. И не само мен, а и него и цялото ми семейство!

- Той обичаше мен, но сестрата на Кристофър се появи, а после ти! Той беше с мен, но вие ми го отнехте.

- Мери! Той никога не те обичал и никога няма да те обича! Бил е с теб, защото е мислел, че така ти ще спреш да го преследваш, явно е сгрешил! Бил е с теб от съжаление!

- Да, направих много неща... и отвличането и заплахите бяха мое дело и това че го вкарах в затвора, а той бе невинен, също бе мое дело. Не ти вярвам на думите Рейчъл, ти се лъжкиня, която съсипва живота на другите!

- Виж!- Рейчъл стискаше окървавеното листче, което успя да извади от вкочанената ръка на Зак.- Тук той е написал причината заради която скочи! Да чета ли? " Поради многобройните опити на Мери Л. да ме раздели с Рейчъл - моята любима, аз реших да сложа край на жалкото си съществуване. Мери Л. съсипа не само моя живот, но и този на Рейчъл и Никита - най-добрия й приятел. Тя нееднократно заплашваше животите им и също така организира отвличането на Рейч. Преди години тя уби бившата ми приятелка и натопи мен за убийството й. Аз лежах невинен и плащах цената за нещо което не бях извършил. Благодаря ти Мери!

Закъри С."

- Ето това си му сторила!

Мери не можеше да обели и дума.

- Да, благодаря ти, Мери!- Зак се появи от сградата, жив и без драскотина!

- Ама ти.... - тя бе повече от шокирана. Погледът й се местеше ту на трупа, ту на Зак който току що излезе непокътнат от сградата.

Зак прегърна Рейчъл и я целуна, двамата погледнаха към Мери и й се усмихнаха лукаво. От сградата излезнаха трима полицай, а Никита вървеше след тях.

- Ама как... аз... аз те видях как скачаш!

- Всъщност скочих в спасителна мрежа, а падащото тяло което видя бе кукла, изкусно изработено от чичото на Ник. Когато скочих в мрежата, веднага ме прибраха в сградата през един прозорец. Тренирахме това от седмица и го правехме за секунди. Куклата беше направена така че да падне и част от нея да се пръсне и всичко да изглежда истинско.

Рейчъл извади диктохона, който бе скрит в брожката й.

- Освен това имаме признанията ти, миличка!

Арестуваха Мери и я вкараха в затвора.

*******************************

ЕДИН МЕСЕЦ ПО-КЪСНО

След като присъдата на Мери бе присъдена, те я признаха за луда и я вкараха в лудница. Никита отиде в затвора за съучастие, но с чистосърдечните му признания и съдействие за следството, той получи само година и половина затвор.

Мери и Зак най-накрая бяха щастливи и сега нямаше кой да ги раздели.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Jan 29, 2015 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

The devil and angelWo Geschichten leben. Entdecke jetzt