Бивши и настоящи

335 25 2
                                    

Бяха се подпрели на един от моторите. Зак забеляза, че Рейчъл е замислена.

- Какво ти има?- попита той със загрижен тон.

- Видях Кристофър да се мотае тук... при бандите и то не много далеч от нас.

- Кой е Кристофър?

- Бившият ми, който ме зашлеви пред дома ми.

- О! Къде го видя? Че имам да го добивам от онази вечер!- в очите на Зак се четеше злоба. Рейчъл забеляза, че той е свил юмруци.

- Не прави глупости, моля те.- каза му тя с умоляващ глас.

- Та той те удари!

- Зак, не си заслужава, наистина.- отговори му тя с равен и спокоен тон.

- Хубаво!- каза той, все още раздразнен.

Рейчъл забеляза, че някакво момче със сив суичър и качулка на главата приближаваше към тях. То си бе бръкнало в джобовете на джинсите. Походката му й бе позната.

- Кристофър...- промълви тя, но никой не я чу. Беше се втренчила в него. Дланите й започнаха да се потят, а сърцето й щеше да изскочи от гърдите. Страхът пак я обвземаше. Видя, че той стремглаво се бе запътил към нея. В това време Зак се бе обърнал леко с гръб към нея и обсъждаше разгорещено нещо с Маркъс. Кристофър бе на по-малко от два метра.... един... половин... съцето й щеше да се пръсне. Той я зграбчи за раменете и я разтресе.

- Какво прариш тук?! К**ва такава!

- Пусни ме!- тя се опита да го изблъска, но не можа. В този миг Зак се обърна.

- Ей! Разкарай се от момичето ми!- при тези думи той го удари в лицето. Ударът накара Кристофър да отстъпи две крачки. Суматохата накара всички да се съберат в около тях.

- Хаха... това ли ти е новия?! Белязан какво ще направиш, ще ме убиеш ли? А ти-сочеше към Рейчъл- дойдох да ти кажа, че още нищо не е приключило!

- Казах да се разкараш, келешче!

- Ела ми де! Да видим дали слуховете са верни... наистина ли биеш докато не убиеш?!

Зак седеше и стискаше юмруци и зъби. Кристофър го буташе с ръце, за да го ядоса.

- Сигурно ще ме пребиеш до смърт, както си пребил и сестра си!

При тези думи Зак кипна. Нахвърли се върху Крис с цялата си злоба и започна да го налага. Другите седяха и гледаха, а Рейчъл бе в шок и не знаеше какво да прави. Зак го налагаше здраво. Крис падна на земята и не можеше да отвръща на ударите му. Маркъс хвана Зак през кръста и го задърпа, още няколко момчета се опитваха да го отделят от Крис. Най-накрая успяха. После част от другите помогнаха на Кристофър да се изправи. Той накуцваше, а устата и носът му бяха разбити. Стенеше от болка. Две момчета го подкрепиха, като се мушнаха под ръцете му и му помогнаха да си тръгне. После всички се разотидоха.

The devil and angelTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang