So memandangkan cuti sekolah so aku nak share lah sedikit cerita.Kejadian ni berlaku di asrama sekolah aku.Sekolah mana tu tak boleh habaq lah na untuk menjaga maruah sekolah aku walaupun kau tak sayang hahaha.
Benda ni tak seram pun tapi aku saja jer nak share.Benda ni berlaku dalam dorm aku.Tapi dorm tahun lepas lah huehue dorm tahun ni pun seram gak lah sikit.
Aku tak berapa ingat dengan cerita ni sebab kawan aku yang ada di tempat kejadian tu yang ceritakan dekat aku so aku tak adalah masa tu.Maklumlah baru pindah tahun lepas hahaha.
Masa tu kawan aku tak dapat tidur or dia overnight tak silap..Lewat jugaklah sebab masatu ramai yang dah tido..yang tak tidonya maybe kawan aki dengan seorang junior ni kot.
Masa kawan aku cuba nak lelapkan mata tu,dia dengar ketung ketang jer dari dalam locker.Locker tu tertutup tapi tak berkunci pun.
Bila dengar ketung ketang tu memanglah kawan aku ni cuak semacam jer sebab dia kan mata jin.Boleh nampak apa yang aku tak pernah nampak hohoho.
Lama sikit dok ketung ketang tu,locker tu terbukak sendiri.Ha mqsa tu makin cuaklah kawan aku.Dia pun intai je lah.
Pastu yang dia nampak cam kepala orang jer tergolek masuk bawah katil.Aku lupa dia cakap dia nampak ke tak muka kepala tu.Sendu.
Dengan darahnya bhai,nasib kedudukan katil yang dia tidur dengan locker tu agak jauh.dah kalau dekat ada japlagi mati terkejut.
Ha bila dia cerita pasal kepala tu,cuak gak lah sebab masatu aku stay dorm tu.Dahlah katil aku atas katil yang kepala tu tergolek dekat bawah.Fuh meremang ketiak haahhaha.
Okay aku rasa tak ada dah so sampai sini jer.Kalau nak cerita semua,sampai ke esoklah tak habis fuh.Cerita seram kat asrama aku ni rasa-rasanya da boleh kot keluarkan buku.
YOU ARE READING
Creepy Pasta
HorrorCreepy Pasta sememangnya dikenali di seluruh dunia. Pasta? Memang lazat dan sedap tetapi pasta ini merupakan ketakutan yang menghantui otak manusia. Di sini terdapat beberapa koleksi cerita seram yang ditulis oleh saya sendiri sama ada berdasarkan p...