18

34 5 0
                                    

Okay so gais harini sis tulis santai santai jer ahahahaha

Stor ni tak ada lah seram mana un but this is pengalaman sis sendiri.

Benda ni berlaku entah lah bila tapi kalau tak silap sis,maybe bulan jan or feb 2020,yes tahun ni ahahaha

Masa tu lepas solat subuh kat surau (maybe dalam lingkungan pukul 6 pagi kot) then kawan sis ajaklah pergi bilik study.Bilik study tu jauh nun di sana aahhaha,kiranya jauh jgklh sikit.

Entahlah mimpi apa kawan sis tu,katanya nak ambil apa entah lam bilik study tu so sis teman je lah dia..

Tengah syok jalan tu,masa lalu dekat bilik study arus perdana (form 1 until form 4) tiba-tiba jer ada bunyi ketukan dari dalam bilik stor tu.Tiga kali bhai..

Pastu lepas dengar tu un kami teruskan je lah perjalanan then bila naik dorm sis tanya la kawan sis tu dia dengar tak ada orang ketuk..Dan dia cakap dia pun dengar.

Kalau ikut logik lah,manusia mana jer nak masuk lam bilik stor tu kul 6 pagi? Pastu kecik pulak,ada penyapu apa semua.Tak muat siot.

Aku cerita dekat mak aku pastu dia cakap kenapa tak ketuk balik? Kalau dia tunjuk muka,kau lari je lah.

Takut tak sempat lari jer,terus arwah rasanya tengok kecomelan muka dia.

Sksksk rasanya tu jer kot,ada banyak lagi kisah seram yang mampu buat bulu ketiak meroma dekat hostel aku tapi next time kalau ada masa,aku akan ceritakan.

See ya.

Creepy Pasta Where stories live. Discover now