lyödään vetoa (Jayden)

1.2K 59 9
                                    

1.7  Ensimmäinen koulu päivä loman jälkeen. Rehellisesti minä ajattelin skipata, mutta isä on palkannut jonkun valvojan, joka vahtii että menen kouluun. Säälittävää vanhemmuutta.

Muuten menisin koulusta pois kesken päivän, mutta se valvoja kuulema on mussa kiinni koko ajan. Joten kiitti vaan jumala tästä helvetin hyvästä lahjasta.

"Koulu alkaa kohta. Meidän pitäis mennä" valvoja sanoi kun istuin sohvalla ja selasin instagramia. Mikäköhän sen nimi on edes?

"Mikä sun nimi on?" Kysyn ja siirsin katseen valvojaan.
"Paavo" valvoja vastasi.

Aloin nauramaan "mikä hiton nimi on paavo? Mä alan sua kutsunaan paskiaseksi" sanoin ja vakavoiduin.
Nousin ylös ja kävelin eteiseen.

"Onko sun pakko kyylätä paskiainen?" Kysyin turhautuneena ja laitoin tennarini jalkaan. Pidin hiljaisen hetken katsoen Ä kirjainta kengissäni. Äitini. Olin kirjoittanut sen, sillä halusin tuntea hänen läsnä olonsa kanssani. Se muutti niin paljon kun jumala päätti ottaa hänen henkensä.

*****

Olimme koulussa 15 minuutissa. Nousin autosta ja laitoin tupakan suuhun. Kirosin päässäni monta vitun kertaa. Tästä vuodesta tulisi yhtä kurja kuin elämäni.

Kävelin kouluun sisälle ja näin Diegon ja muut porukasta. Menin heidän luo. Paskiainen totta kai seurasi minua ärsyttävän tyyni ilme kasvoillaan ja se sai päässäni kiehuamaan. Useat tuijottivat minua. Ei sillä että se olisi uutta nautin huomiosta, mutta nyt syy en ole minä vaan tuo ihminen takanani.

"mitä sä oot tehny nyt" Diego kysyi, kun olin vihdoin päässyt hänen viereensä.

"Faija vaan haluu varmistaa et oon koulussa" vastasin rennosti.

"Et saisi tupakoida koulun sisällä" kuulen paskiaisen sanovan.
Katsoin  häntä "mitä mun pitää tehdä että sä lopetat mun asioihin sekaantumaan" sanoin vihaisesti ja käänsin katseen muihin.

~kellot soi~
Onneksi luokassa minun ei tarvitse katsoa paskiaista, sillä hänellä ei ole lupaa tulla luokkaan. Tämä sitten onkin elämäni ensimmäinen kerta kun olen oikeasti iloinen päästen tunnille.

Koputus kuuluu  luokka oveen ja ope avaa sen Voi jeesus maria. Amanda on tulossa suoraan luokseni heti sen jälkeen kun pahoitteli että myöhästyi.

En tiedä tiedätkö, mutta minä en pidä tuosta tytöstä.

"Moi muru" Amanda sanoo ja suutelee mua. Sr luulee että ollaan yhdessä.

"Mitä hittoa. Me ei olla yhdessä" sanoin varmaan sadatta kertaa.

Okei tunnustan kuukausi sitten kun mä olin bileissä me päädyttiin pidemmälle kuin suutelua, mutta mä olin aineissa silloin.

"Hei tuliko viimeksi läksyä" Amanda kysyy ja ohittaa sanomani. Totta kai hän ohittaa.

****

Ruoka aika vihdoin! Istuin Diegon, Laylan, Henryn ja paskiasen kanssa ruokalassa vakio paikassa.
"Ömm moi" sanoi ihan söpö tyttö vieressäni.

"Moi" vastasin ilmeettömänä.

Tyttö alkaa kikattaa ja menee takaisin kaverin luo, joka myös kikattaa.

"Sulla on paljon faneja" sanoi Layla, joka istui vastapäätäni.

"Joo. Jos ne osais sanoa jotain muutakin ois
ihan kiva" vastasin.

Kun en jaksanut enää kuunnella muiden puheita katselin ruokalaa.
Aikalailla samoja kasvoja, paitsi yksi ihminen erottui.
Se kehen törmäsin pari päivää sitten. Minua ärsyttää hän. "Onpa kypsää" toistan päässäni ilkkuvaan sävyyn. Miten hän luulee että voi vain tulla solvaamaan. Okei en loukkaantunut eikä hän teknisesti solvannut, mutta voisi pitää suunsa kiinni.

Tyttö etsi istuma paikkaa. Katson häntä varpaista päähän. Tytöllä oli vaaleat farkut, musta toppi, valkoiset niken tennarit (vähän erillaiset kui mulla) ja ruskeat hiuksensa auki.

Hän selvästi huomasi tuijotukseni, sillä hän muuttui punaiseksi ja käänsi katseen nopeasti pois. Aloin hymyillä. Se on huvittavaa miten vaikutan tyttöihin.

"Mitä sä hymyilet?" Diego kysyy

"Häh" sanoin, vaikka tiesin mitä hän tarkoitti.

"Aa sä katoit uutta tyttöä" Diego sanoi omahyväisellä äänellä.

"Mä yritin jo mutta se ei oo sellanen" Diego jatkaa.

Naurahdin. "Hei et säkään sais sitä" Diego sanoi vihasena.

"Ai enkö" vastasin ja virnistin. Siirsin katseeni Diegoon, joka katsoo minua.

"Lyödäänkö vetoa?" Diego kysyy hetken päästä ja ojentaa kättä

"okei" vastasin ja kättelimme.

"Jos sä saat sen sänkyyn niin mä en enää epäile sua" Diego sanoi

"ei. Jos mä voitan mä haluan että sä maksat mulle päihteet kolmen kuukauden ajan" sanoin hiljaa jottei paskiainen kuule.

Diego katsoi minua "selvä ja jos sä häviit se on toisinpäin"

Hymähdin ja käännyin katsomaan uutta tyttöä, mutta hän oli jo lähtenyt. En oikeastaan haluasi edes puhua hänelle, mutta en voi antaa Diegon voittaa.

***

Kun koulu loppui mä odotin uutta tyttöä koulun portailla tupakka suussa.

Vihdoin tyttö tuli ulos ja nousin ylös nopeasti. Menin hänen luo "oon Jayden" aloitin. Hän luultavasti jo tiesi sen sillä Layla oli sanonut sen silloin aiemmin.

"Kiva" tyttö vastasi ilman mitää reagoindia ja jatkoi eteenpäin kävelyä.

Menin perään ihmeissäni "ja sun nimi?" Kysyin.

"Kuule mulla on tosi kiire joten" tyttö sanoi ja meni pika kävelyllä pois.

Tästä tulee vaikeempaa kuin mä luulin.

———————
Tänään tulee varmaan vielä toinenkin jakso:)

~Kerro mielipide~

741 words<3
Anteeks kirjotus virheitä mitkä on ollut jo ja jotka tulee vielä.

Confusing love~finnishWhere stories live. Discover now