Előszó

1.4K 40 1
                                    

Sokan szembesülünk néha azzal a ténnyel, hogy meg kellene tanulnunk egy nyelvet. Kell az egyetemi felvételihez, a diplomához vagy éppen szerencsét akarunk próbálni külföldön. Van, akinek muszáj nyelvet tanulnia, van, aki egyszerűen csak szeretné bővíteni a tudását, valami új dolgot megtanulni, aminek még haszna is lehet. A nyelvtudás előnyt jelenthet egy új munkánál, a fizetésnél vagy egy előléptetésnél. Vagy valaki egyszerűen csak szeretne büszke lenni magára, hogy ennyivel is több lett. Ahogy a mondás is tartja: Ahány nyelvet beszélsz, annyi ember vagy. Minden emberben benne van a tudásvágy, csak a lehetőséget kell megteremteni ahhoz, hogy ne csak vágy maradjon, mert a vágyak beteljesülésének sok esetben csak a lehetőségek hiánya állja az útját.

Az én életemben is eljött az a pillanat, amikor rákényszerültem, hogy megtanuljak egy új nyelvet. Méghozzá egy kisbaba mellett, akit nem lehet egész napra valaki másra bízni azért, mert nekem hónapokig nyelvtanfolyamra kell járnom. Ráadásul ezekhez a tanfolyamokhoz nem csak sok szabadidő kell, de sok pénz is, az eredményessége pedig igencsak kétséges. Nem azt mondom, hogy nem működnek, de én biztosra akartam menni. Olyan módszert kellett találnom, amivel akkor tanulhatok nyelvet, amikor én akarok, például, amikor a kicsi alszik. Sokat kutattam, próbálgattam, de végül sikerült megtalálnom azokat a lehetőségeket, amelyekkel sikerült megtanulnom egy nyelvet. Mindezt pedig nem a kényszer által vezérelve, hanem játékosan, otthon, magamtól, a saját ritmusomban és szabadidőmben.

Ebben a könyvben nem csodamódszerekről vagy szakemberek által kifejlesztett tudományos tanulási eljárásokról lesz szó, sem pedig hogyan tanuljunk meg egy nyelvet 2 óra alatt hókuszpókuszról. Ez a könyv azt az utat írja le, hogy ÉN hogyan tanultam meg egy számomra teljesen új nyelvet, mégpedig gyerekek, munka és a mindennapos teendők mellett. Sokat kerestem, kutattam, olvastam azért, hogy megtaláljam azokat a lehetőségeket, amelyekkel otthon, egyedül, kötetlen időbeosztásban, a lehető leggyorsabban és nem titkoltan a lehető legkevesebb pénzből tanulhatok meg egy nyelvet. Most megkönnyítem számodra ezt az utat azzal, hogy megosztom Veled azokat a játékos módszereket, lehetőségeket, tippeket, trükköket, amelyekkel nekem sikerült elértem a hőn áhított célt: 20 hónap alatt középfokú nyelvvizsgát szereztem és közel felsőfokú nyelvtudásra tettem szert. Én végigjártam ezt az utat, így biztosan állíthatom, hogy működik! Ha elolvasod ezt a könyvet, azzal a kezedben lesz egy kulcs, amely a számodra is lehetővé teszi, hogy akár már néhány hónap alatt alap- vagy középfokú nyelvvizsgát és biztos nyelvtudást szerezz! Nem mondom, hogy hipp-hopp az öledbe fog pottyanni! Sok kitartás, gyakorlás és játékosság kell hozzá. De a végeredmény csak rajtad múlik!

Hogyan tanultam meg angolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum