Én vagyok rá a bizonyíték, hogy meg lehet csinálni! Nem kell hozzá más, csak kitartás és hogy az ember időt szánjon rá. A mai modern technológiák már lehetővé teszik azt, hogy játékosan, otthonról, egyedül is megtanuljunk egy új nyelvet. Én az angolt tanultam meg, de az általam leírt módon bármely más nyelvvel is lehetséges.
Én már SIKERREL végigjártam azt az utat, amelyet ebben a könyvben most megosztottam Veled. Neked már csak követned kell a kijelölt ösvényt! Ha az ember el akar érni egy célt, akkor nincs lehetetlen!
Persze nem azt mondom, hogy nincsenek más lehetőségek. Tudom, hogy ennél sokkal gyorsabban is meg lehet tanulni egy nyelvet. Én is ismerek olyan embert, aki a nulláról 8 hónap alatt tanult meg középfokon spanyolul, bár tény, hogy ő az alatt a 8 hónap alatt semmi mást nem csinált, csak napi 8 órában nyelvet tanult. Sőt, az egyetemen is van lehetőség arra, hogy külföldi diákok 1 éves magyar tanulás után a magyar nyelvű kurzusokat látogassák. A magyar az egyik legnehezebb nyelv a világon és mégis meg lehet tanulni 1 év alatt, feltéve, hogy mellette semmi mással nem foglalkozik az ember. Ha viszont valakinek nincs rá lehetősége, hogy az életéből minden mást kiiktasson és csak a nyelvtanulásra összpontosítson, akkor valami más lehetőség után kell nézni. Ez a könyv egy ilyen lehetőséget mutat be. A lehetőségét annak, hogy család, munka, egyetem, háztartás vezetése mellett is megtanulhass egy új nyelvet. Otthon, egyedül, a saját tempódban, amikor éppen időt tudsz szakítani rá.
Sok sikert és kitartást kívánok Neked is ehhez az úthoz, amelynek végén olyan jutalom vár, amire most talán nem is számítasz! A BÜSZKESÉG! Mert nincs nagyobb érdem annál, mint az, amit az ember önmaga ér el!
CITEȘTI
Hogyan tanultam meg angolul
Non-ficțiuneEgy igaz történet arról, hogy hogyan kényszerített rá az élet, hogy megtanuljak angolul. Otthon, egyedül, munka és család mellett. Kicsit történelem, kicsit magyar valóság, de leginkább én és a nyelvtanulás rögös útja.