*W tym au gdy spotykasz swoją bratnią dusze (w głowie ) słyszysz zdanie, które w przyszłości padnie z jej ust ( sprawi ono, że ją pokochasz). Niektóre mogą nie mieć sensu a inne zapieraja dech w piesiach. Wraz z tym cichym głosem w głowie na nadgarstku pojawia się tatuaż z pełnym imieniem i nazwiskiem twojej bratniej duszy*
- Kim jest bratnia dusza ? -Zapytała ojca mała Entrapta.
- Cóż... bratnia dusza jest jak najlepszy przyjaciel i zarazem ktoś więcej.
To ta jedyna osoba na świecie, która zna cię lepiej niż ktokolwiek inny.
To ktoś, kto sprawia, że jesteś lepszy.
Właściwie nie sprawia, że jesteś lepszy. Stajesz się taki ponieważ cię ona cię inspiruje.Bratnia dusza jest kimś kto będzie z Tobą na zawsze. To osoba, która cię zna i akceptuję. Wierzy w Ciebie zanim ktokolwiek to zrobi. Nawet gdyby nikt Ci nie uwierzył.
I nie ważne co się zdarzy zawsze będziesz ją kochał. Nic nie może tego zmienić.
10 lat później....
Wszyscy ludzie, ktorych znam są niezwykli. Utalentowani, zabawni, mądrzy i czarujący.
Wszyscy moi znajomi razem z miejscem gdzie przynależą znaleźli już swoje bratnie dusze....wszyscy tylko ja nie.
Będąc całkowicie szczerą nie dziwi mnie to. Jako jedyna nigdzie nie pasuje. Naprawdę próbowałam znaleźć miejsce gdzie przynależne jednak nie jest to takie łatwe.
Starałam się zaklimatyzować w najróżniejszych klubach. W klubie muzycznym z Mermestą, ogrodniczym z Perfumą, kulinarnym z Glimmer i Bow'em, artystycznym z Frostą . Próbowałam nawet zostać członkiem klubu sztuk walk jak Adora i Catra.
Jednak wszystkie moje starania poszły na nic. Możliwe, że moim przeznaczeniem jest zostać samą...
* To jest Klaus. Klaus jest przerywnikiem i jest mu smutno ---> (-_-) *
(Perspektywa niczyja (tak jakby xd))
- I na koniec lekcji mam dla Was ważną wiadomość.Od jutra będziemy mieć dwójke nowych uczniów w klasie!- zaświergotała wesoło Shadow Weawer. - Mam nadzieję, że przyjmijcie ich jak należy.
Na wieść o nowych uczniach wszyscy zaczęli szeptć z ekscytacją.
*le Time skip*
Następnego dnia już z samego rana wszyscy kłebili się przy ławce jednego z nowych. Wszyscy zadawali mu pytania i chcieli być przyjaciółmi z tym przystojnymni napakowanym graczem koszykówki.
Nikt natomiast nie interesował się chudym, bladym chłopcem z odstającymi uszami.
Usiadł na samym końcu sali tak, że pozostawał prawie, że niewidzialny.
Gdy lekcja się skończła pierwszy opuści klasę i udał się biblioteki poczytać o robotyce lub fizyce kwantowej.
Po przerwie na lunch nadeszła pora na chemie. Mało kto lubił ten przedmiot chyba jedynym wyjątkiem był Hordak. W przeciwieństwie do swojego bliźniaka, który uwielbiał sporty on kochał naukę.
Jedyną rzeczą ,która martwiła Hordaka było to, że za partnera do doświadczeń wylosuje kogoś kto wcale nie rozumie wyjątkowości nauk ścisłych.
Nauczycielka powoli zaczynała parować ludzi do doświadczeń. Na jakiej zasadzie można się zastanawiać. Po prostu osoby z bratnią duszą były razem w parze a reszta dostawała losowych partnerów.
- Kyle bedzie z Rogelio I na koniec Hordak z Entraptą - ogłosiła monotonie nauczycielka. - A teraz zasiądzie z waszą parą i weźcie się do roboty - zakończyła pośpiesznie.
Chłopak bez zainteresowania usiadł w ławce i czekał, aż dziewczyna z, którą ma pracować się pojawi.
- Cześć ! Jestem Entrapta mam nadzieję, że będzie nam się dobrze pracować.
Na dźwięk głosu dziewczyny, Hordaka przeszły ciarki. Jedyną rzeczą , która dał radę wyksztusić było proste 'mmhhh'. Co się z nim działo ???
Gdy spojrzał na nią by spróbować się porządnie przedstawić napotkał cudowne fioletowe oczy, które zaparły mu dech w piersi.
*** brak perfekcji jest piękny, przyjemniej dla mnie***
Zdezorientowany Hordak by się upewnić szybko spojrzał na swój nadgarstek i nie mógł uwierzyć.
właśnie znalazł bratnią duszę ?!?!?!
*********************************
Cześć i czołem :)
Dawno mnie tu nie było.
Rozdział z dedykacją dla Zuzaulica mam nadzieję, że Ci się podobał ^^Nie wiem jak wy, ale ja ostatnio pokochałem soulmates Au.
Powiedzcie w jakich fandomach jesteście ?
Ja jestem w fandomach:
-Marvel
-Gravity Falls
-Camp Camp
-Voltron
-She-ra
- The Dragon Prince
-Yuri!!on ice
-DEH/BMC/Hamilton/Heathers
-Harry Potter
-Mystic Messenger
- South Park
-Boku no Hero academia
- Svtfoe
I wielu innych ;)Napisać kontynuację?
Do następnego przeczytania
~Hopelessblueartist
CZYTASZ
She-ra i księżniczka mocy miniaturki
RomanceZbiór opowiadań z uniwersum She-ra i księżniczka mocy :) Art na okładce należy do laiilYeaah. Opowieść jest w trakcie edytacji. Edytuje VioletShell03 ^^