Nilipek - Gömülür
***
"SAÇ KREMİ!"
Antalya'ya gelmemizin üstünden yaklaşık bir hafta geçmişti. Yarın doğum günümdü ve ailemden ayrı geçireceğim ilk doğum günümdü. İçimde az da olsa ailemden ayrı olduğum için bir burukluk hissi vardı. Bu bir hafta içinde bir sürü yer gezmiş ve çok güzel şeyler almıştım. Buranın çok güzel bir havası vardı ve hiç sıkılmıyorduk. Ege ve Burak basketbol takımında olduğu için onlar genellikle antrenman yapıyorlardı ve bizde oteldeydik arada bir antrenmanlara gidiyorduk. Gezmemimizin dışında yani otelde onları pek görmezdim.
***
B
B: Evet! Yarın kimin doğum günüymüş?
Nilay: Galiba benim hsnzuznjznz
B: tabi ki de senin kimin olacak başka
Nilay: Eee yani bir zahmet
B: Eee neler yapıyorsun?
Nilay: Televizyon izliyorum ama doğru düzgün birşey yok kzmdksmzknznz
B: HSNSJNSJSNSHNSNS
B: Seni görmeden hayatıma devam etmeye çalışmak beni çok zorluyor
Nilay:Biz seninle ne konuştuk ve sen bana ne dedin?
B: Ne dedim? :)
Nilay:Ben sana bana böyle şeyler deme dedim sende bana senden uzak durmaya çalışacağım dedin! Hatırlamıyor musun?
B: Aaa hatırlıyormuşum! NSHSBSHBSVSVS
B: Şu an daha iyi hatırladım
B: Basketbol takımı nasıl antrenman yapıyorlar mı?
Nilay: Evet sabah erken saatte gidiyorlar Burak ile Ege'nin yüzünü bile göremiyoruz
B: Bir şey soracağım tutamıyorum kendimi çünkü
Nilay: Sor hadi
N:Sevdiğin kişide orada mı?
Nilay:evet büyük şans benim için :)
B: Onu hala seviyor musun?
Nil:ay Kimi?
B: Hani bana birini sevdiğini söylemiştin ama ismini söylememiştin ya işte onu! Tanımıyorum kendilerini çünkü nxjsnjdndjsn
Nilau: Evet seviyorum da niye soruyorsun ki bunu şimdi?
B: Sadece meraktan sordum
Nilay: Hmm tamam
B: Neyse benim kapatmam gerekiyor sonra mesaj atsam olur mu?
Nilay: Olur zaten bende bir şeyler yiyecektim
B: iyi o zaman sana afiyet olsun
Nilay: ;)
******
Sabah uyandığımda Buket ve Selin çoktan aşağıya inmişti. Ben de hazırlanıp lobiye indim. Herkes kahvaltı yapmak için açık büfeden istediğini seçiyordu ben de yiyecek bir şeyler aldıktan sonra bizim kızların yanına gittim. Masada Beyza, Selin ve Buket vardı. Beyza'nın benden Burak ile sevgili olması için yardım istediğini kızlara anlatınca destek vermeye karar verdikleri için Beyza artık hep bizimleydi. Her şeyden önemlisi o ben o kızın görümcesi olacaktım! Kahvaltımızı ettikten sonra antrenman yapan takıma bakmak istedik. O yüzden giyinip bizimkilerin antrenman yaptığı beş dakikalık yürüme mesafesinin olduğu sahaya gittik. Gerçekten takımdaki herkes muhteşem oynuyordu. Özellikle de takım kaptanı olan Ege! Arkadaşım diye demiyorum bunu, gerçekten çok güzel oynuyor ve potaya her seferinde topu sokmayı başarıyordu. Burak'da çok güzel oynuyordu çok güzel paslar vererek aralardan sıyrılmayı başarıyordu.
Antrenman bittikten sonra herkes yorgun olduğu için odasına çıkmıştı. Ben de saçımı yıkayıp yatacaktım fakat banyoya girdiğimde saç kremimin olmadığını gördüm kızlar da benim saç kremimi kullanmayı sevmezdi zaten. Eee öyleyse neredeydi bu saç kremi? "Off Burak yine sen aldın dimi ya?!" dedim kendi kendime. O benim saç kremimin kokusuna bayılırdı zaten kesin o almıştı!Hemen Ege ile ikisinin kaldığı yanımdaki odanın kapısına yaklaşıp kapıyı çaldım. Kapıyı Ege açtı. "Ne oldu sarı civciv artık baskın yapmaya da mı başladın?" dedi gülerek.
Ben de "Ne baskını yaa nerede o Burak elimde kalacak bir gün tam bir pis hırsız yaa saç kremimi almış bulamıyorum!" dedim yalandan sinirimle.Ege bu halime güldü ve ardından konuştu.
"Burak içeride yok ki yandaki kafeye gitti Doruk ile istersen bak banyoya ben senin saç kremin hangisi bilmiyorum." dedi. Ben de içeri girmeden önce "İçerisi müsait mi? diye sordum. O da gülerek "Burak'ı biliyorsun tam bir temizlik hastası o yüzden bu soruyu sorman hata." dedi. Ben de gönül rahatlığıyla banyoya gidip kremimi aramaya başladım. Tam da tahmin ettiğim gibiydi. Geçen gün şarjımı almak için onu odaya gönderdiğimde yürütmüştü kesin. Bu çocuk beni katil edecek diyerek banyodan çıktım.
Ege "Ne oldu buldum mu kremini?" dedi. Ben de dişlerimi sıkarak "Evet buldum utanmasa dibini bile sıyıracakmış en azından birazcık bırakmış insaflıymış" dedim.Ege bana gülerek yaklaştı.
"Bu dediklerini aynen iletmemi ister misin civciv?" dedi. Ben de dalga geçercesine "İletirsen çok iyi olur çünkü bir süre gözüme gözükmesin o krem hırsızı!" dedim. Ege daha da yaklaştı.
"Eğer iletmemi istiyorsan doğum günü kızından bir öpücük almam gerekecek o zaman!" dedi.
"Ama benim doğum günüm yarın bugün değil ki!" dedim kaçmak için.
Ege bana doğru eğildi ve konuştu.
"Ama saat onikiyi geçti!" dedi fısıltıyla.
Ben de "O zaman artık doğum günü kızı olmuşum!" dedim ve parmak uçlarımda yükselip yanağına bir öpücük kondurdum küçükken olduğu gibi.Kalbim yerinden çıkacaktı resmen öylesine heyecanlanmıştım ki kremi almayı unutup odadan kaçıverdim. Kendi odama geldiğimde kremi Ege'nin odasında bıraktığımın farkına vardım ve uyuyan Buket'i uyandırarak onu kremi alması için Ege'nin odasına yolladım. Kremi alıp geldiğinde "Ege'nin sana selamı varmış" dedi. Ben de elinden kremi kapıp "Aleykümselam" dedim gülerek. Meşhur saç kremimle işim bittikten sonra güzel bir uykuya kendimi bıraktım.
****
Bölüm nasıldı canlarım? ❤ İnşallah beğenmişsinizdir🙏🏻 Nilay ve Ege'ye neler oluyor böyle?😂 Beyza ve Burak ikilisi sizce sevgili olur mu? Yorumlara tahminlerinizi veya sormak istediklerinizi yazabilirsiniz. 15. Bölümde görüşmek üzere hoşçakalın🤗💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN SEN? | YT
ChickLitÖNCELİKLE BU KİTAPTA MANTIK YA DA KURAL ARAMAYIN :)) NİLAY : Bak Burak arıyor onunla konuşmam lazım o yüzden kapatıyorum. B: Şu an yalan söylüyorsun Burak'la konuşmayacaksın beni başından atmaya çalışıyorsun. NİLAY: Hayır yalan söylemiyorum hem ben...