5 yıl atladım maalesef ama özel bölüm olarak arada atladığım bölümleri atmaya çalışacağım canlarım...
İYİ OKUMALAR♡****
"Nikahtan önce gelini görmek uğursuzluk getirir"
5 Yıl Sonra...
Arkadan kuaförüm konuştu "Nilay Hanım çok güzel oldunuz!" Ve arkadan bizim kızlar hep bir ağızdan "Nilay çok güzel oldun Ege'nin ağzı açık kalacak valla!" dediğinde kıkırdadım. Annem ve Ege'nin annesi Demet anne beni gördüklerinde annem "Çok güzel olmuşsun güzel kızım benim inşallah hep mutlu olursunuz" dedi ve bana sarıldı.
Annemden sonra Demet anne de bana sarıldı ve "Ege bana sana karşı hissettiklerini ilk anlatığında sizin çok güzel anlaşacağınızı ve birbirinizi hiç kırmayacağınızı anlamıştım. Siz hep beraber büyüdünüz sayılır, sen benim kızım gibisin" dedi ve devam etti gülerek bir şaka patlatıverdi "Bu arada sakın benden o kötü kaynana hallerini beklemeyin biz kızımla çok iyi anlaşacağız!"
Demet annenin dediğine herkes gülmüştü. Kızlar bana saçımı düzeltirken yardım ediyordu ve birden kapı çalındı. Doruk içeri girip beni gördüğünde "Nilay o kadar güzel olmuşsun ki ağzım açık kaldı!" dedi. Bende "Teşekkür ederim Doruk Eee Ege nerede?" dedim.
O da "Aşağıda hani nikahtan önce gelini görmek uğursuzluk diyordunuz ya o yüzden aşağıya indirdik.
Tutturdu ben aşağıya inmem kapıda bekleyeceğim diye zor indirdik valla!" dedi gülerek. Annem de bize dönerek "Hadi oğlum git çağır Ege'yi gelsin bizde kızlarla çıkalım onlar konuşsun biraz hem o şansızlık falan dediğiniz gerçek değil ki!" dedi.
Kızlarla annelerim odadan çıktığında yalnız kalmıştım. Bir iki dakika sonra kapı çalındı. Kesin Ege'm gelmişti. Zar zor gelinliğimi toparlayıp kapıya yöneldim, kapıyı açtığımda hayal kırıklığına uğramıştım gelen Burak'tı. Nefes nefese kalmış şekilde "Nilay, Ege biraz sonra gelecek, ben ondan önce geldim" dedi ve elindeki paketi bana uzattı.
Şaşırarak "Bu ne?"dediğimde cevabı gecikmedi "Bizim bugüne kadar çekildiğimiz bütün fotoğraflardan bir albüm ve flash içinde bir slayt var. Aklıma alabilecek güzel birşey gelmedi hediye olarak bende bu yüzden böyle birşey düşündüm" dedi.
Bende ona sarılarak "Sen ne kadar düşünceli bir arkadaşsın öyle!" dedim.
Burak'da "Yaa Nilay yapma böyle ağlayacağım valla!"dedi alayla ve devam etti "Hadi aç paketi Ege geldiğinde beraber bakın albüme hadi ben kaçtım civciviim!" diyerek asansöre koştu.
Bende kapıyı kapatıp elimdeki pakete baktım. Tam açacaktım ki Ege'min gelmesini beklemeye karar verdim. O gelince beraber açacaktık paketi.
Burak gittikten hemen sonra kapı tekrar çalındı bu sefer kesin Ege'mdi emindim. Kapıyı açtığım gibi arkasına saklandım.
Ege içeri girdiğinde kendi eliyle gözlerini kapamıştı. "Nilay şu an kapının arkasındasın biliyorum bak ellerimle gözümü kapattım yanıma gel hadi seni göreyim" dediğinde karşısına dikildim ve iki eliyle kapatmış olduğu gözlerini açtım.
Şaşkın bir ifadeyle bana bakıp kalmıştı. "Egee!" dedim kıkırdayarak, ama o hareketsizce bana odaklanmış bakıyordu birden gözlerinden yaşlar sürüldüğünü gördüm.
"Niye ağlıyorsun?" dediğimde, "A- ama sen çok güzel olmuşsun böyle" dedi ağlamaklı.
"Gelinlik çok yakışmış" dedi ve devam etti "Zaten seçerken sana çok yakışacağını biliyordum" dedi.
"Sende çok yakışıklısın böyle yakışıklı bir beyle evleniyorum daha ne isterim?" dedim gülerek.
"Bende dünyalar güzeli bir hanımefendiyle evleniyorum ve sana bişey söyleyeyim mi?" diye sordu.
Bende "Söyle!" dedim heyecanla. Ege birden "Ben galiba bütün dilek hakkımı seninle doldurdum, seninle ve geçireceğimiz her an için ben dilek hakkımı doldurdum" dedi gülümseyerek.
"İyi ki!" dedim, " İyi ki bana yazdın doğum günümde bana en mutlu günümde biz olduk seni çok ama çok seviyorum gülüşü güzel gamzeli damat!" dedim gülerek.
Düğüne daha bir saat vardı ve bizim Burak'ın verdiği hediyeyi açmamız gerekiyordu. "Ege Burak bize anlmalı bir hediye hazırlamış hadi gel açalım kutuyu" dedim.
O da "Bence şimdi açmayalım yarın açarız" dedi. Bende merakımdan yerimde duramayarak "Amaa Egee neden açmıyoruz merak ediyorum been" dedim sevimli olmaya çalışarak.
O da bunu anlamış olacak ki "Sevimlilikle bana o kutuyu açtıramazsın yarın daha rahat zamanımızda yani açarız kutuyu tamam mı birtanem?" diye sordu.
Bende bebek gibi konuşarak "Of tamam!" dedim. Beraber yemek yiyip tatlı bir şeyler tıkınmaya başladığımızda birden kapı çalındı. Gelen Doruk'tu ve nefes nefese "Hadi yemeği bırakın misafirler geldi on dakikaya aşağıda olun Nilay zor iner gelinlikle falan ondan erkenden gelip söyliyeyim dedim, neyse siz inersiniz bende aşağıdaki hazırlıklara bskayım diyerek gittiğinde ben ve Ege aşağıya inmek için hazırlanmaya başlamıştık.
******
Eee nasılsınız canlarım? Sizleri çok ama çok özledim♡ Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir🙏 Uzun zamandır bölüm atamadığım için üzülüyordum. Her neyse yeni bir hikaye yazmayı düşünüyorum ve isim bulamıyorum yine textingle ilgili olacak eğer güzel isim önerileriniz varsa bana hiç çekinmeden yazabilirsiniz. SİZLERİ SEVİYORUM HOŞÇAKALIN❤😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN SEN? | YT
Chick-LitÖNCELİKLE BU KİTAPTA MANTIK YA DA KURAL ARAMAYIN :)) NİLAY : Bak Burak arıyor onunla konuşmam lazım o yüzden kapatıyorum. B: Şu an yalan söylüyorsun Burak'la konuşmayacaksın beni başından atmaya çalışıyorsun. NİLAY: Hayır yalan söylemiyorum hem ben...