#20#

5.5K 264 60
                                    


Yüzyüzeyken Konuşuruz - Ne Farkeder

***

"Sökül kızım!"

"Oha lan nabıyonuz havalimanının ortasında kızlar kapayın gözlerinizi bunlar manyak yaa!"

"Oğlum sana ne yaa dön önüne valla eve dönünce benzetirim seni!"

Bu konuşmalar Burak ve Ege'm arasında geçiyordu. Ege ben etrafa bakınırken birden gelip beni öpmüştü. Ama yanağımdan değil dudağımdan. İyi ki hocalar görmedi çünkü görselerdi çok fena olurdu. Ben utanıp başımı eğdim ve hafiften sırıttığımda Burak bu tepkiyi vermişti. Beyza'da Burak'a gülerek,

"Fazla tepki veriyorsun bence Burak onlar çok aşık birbirlerine" dedi.

Burak'da "Yok yaa aşıksa da bu kadar olmaz ki canım aaaa!" dedi.

Bende "Aman Burak iyice babama benzedin ya siz anlaşıyor musunuz ne yapıyorsunuz böyle?" dedim gülerek.

Ege'de "Eee balım Burak'ın idolü Murat amca belli oldu!" dedi.

Burak'da "Size bunu daha önce söylediğimi sanıyordum" dedi gülerek.

Beyza'da "Ben zaten biliyordum" dedi imalı bir şekilde.

Burak'da sahte bir gülümseme atıp hocaların yanına gitti. Beyza biraz bozulmuştu sanki ama hiç kimseye fark ettirmeden bizimle kontrolden geçtikten sonra uçağa doğru ilerledi.

Uçağa bindiğimde yanımda Ege vardı daha doğrusu Ege'm vardı. Bu uçağa bindiğimde arkadaşımken şimdi biricik sevgilimdi. Ben bunları düşünüp sırıtırken bana doğru dönüp:

"Niye sırıtıyorsun balım?" dedi.

Bende "Hiiç!" diyerek geçiştirdim

Gülümseyip "Birşey söyleyeceğim" dedi.

"Söyle!"dedim merakla.

"Hani sen bir ara uyuyordun ve uyandın yaa bende televizyona bakıyordum."

"Evet Ege!"

"Aslında yol boyunca seni izledim o kadar güzel uyuyordun ve ben kendimi sana öyle kaptırmışım ki buraya ne ara geldiğimizi bile anlamamıştım. Sanki masumluğunla hipnoz ettin beni" dedi.

"Eee yine uyuyacakmısın balım?" diye sordu bu sefer.

"Hmm büyük ihtimalle uyuyacağım çünkü hapımı içtim" dedim.

"Desene manzaramız belli oldu."

"Benim de uyurken göreceğim rüya belli oldu" dedim gülümseyerek.

"Bu sefer omzuma yaslanabilirsin, bak balım kendi omzum diye demiyorum çok rahattır" dedi gülerek.

Bende "Hmm göreceğiz rahat mı değil mi?" dedim.

"Görelim bakalım"

Uyurken çok rahattım ve huzurluydum. Ege'min omzuda çok rahattı dediği gibi, gözlerim kapanmadan saçıma bir öpücük kondurdu ve rüyamda bile onu görmemi daha da kolaylaştırdı. Uçaktan indiğimizde yine sarhoş gibiydim hepsi şu uyku hapları yüzündendi galiba Ege beni sararak kontrol yerine gittiğimizde iyi olup olmadığımı sordu biraz endişeliydi. Bende uçaktan ve hap yüzünden biraz halsiz olduğumu söyleyince az da olsa rahatlamış gibi gözüküyordu. Kapının önüne geldiğimizde ailelerimiz gelmişti. Koşarak anne ve babama sarıldım, çok özlemiştim onları doğum günümde de yanımda olmadıkları için biraz üzülmüştüm, ama şimdi o kadar mutluydum ki!

Arabaya bindiğimizde anne ve babama gezip gördüğümüz yerleri anlattım. Ege mevzusunu açmadım tabi Ege abimin küçüklükten beri minik arkadaşıydı, aralarında yaş farkı olmasına rağmen çok iyi anlaşırladı, kardeşim derdi ona ailelerimizde bize kardeşmişiz gibi davranırdı. Şimdi sevgili olduğumuzu öğrenirlerse çok şaşırırlardı ve bu trafikte söylenecek bir şey değildi. Eve geldiğimde eşyalarımı yerleştirip duşumu aldım ve kanepeye yayılıp televizyon izleyip, bir şeyler atıştırmaya başladım. Annem bugün ben geldiğim için izin almıştı. Babamınn çok işi olduğu için gitmek zorunda kalmıştı. Annem yanıma gelip oturdu ve:

"Bana anlatman gereken bazı şeyler olduğunu söyledi kuşlar!" dedi gülümseyerek.

Bende "Yoo nerden duydun öyle birşey olduğunu" dedim

"Sökül kızım!" dedi annem sorguya çeken bir polis gibi.

"Ege ve ben-" dedim ve kaldım.

"Ege'nin sana nasıl baktığını gördüm kızım" dedi.

"Eee nasıl söyledi anlat bakalım?!" dedi merak ve sevinçle.

"Bak anne!"diyerek konuşmaya başladım hem aşaşkın hem heyecanlıydım annem müneccim gibiydi maşallah!

"Doğum günümde oldu herşey" dedim ve kısaca anlattım.

"Kızım Ege çok iyi bir çocuk, çok güvenilir, zaten küçüklüğünü biliyoruz. Akşama bunları babana da anlatalım." dedi.

"Anne ya kızarsa, nasıl söylenir bilmiyorum ki?" dedim.

"Bak şimdi Ege'ye söyle bir akşam bize yemeğe gelsin hep beraber yemek yerken söyleriz olur mu papatyam?" dedi sarılarak.

"Olur sorayım" dedim.

***

Bölüm nasıldı canlarım? İnşallah beğenmişsinizdir🙏🏻Bizimkiler cicim ayında ve çok romantikler değiller mi? Eskisi kadar sık bölüm atamadığım için özür dilerim internet sıkıntısı ve aklıma bir şey gelmemesi hikayeyi yazamama sebep oldu 21.Bölümde görüşürüz🖐🏻❤

KİMSİN SEN? | YT  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin