Biraz Ön Bilgi

252 21 7
                                    

Merhaba!

Uzun zamandır zihnimin içerisinde yazılmak için çırpınıp duran bir başka kurguyla karşınızdayım. Hoş geldiniz! 

Bu bölümün hikaye kurgusuyla bir bağlantısı bulunmamaktadır. Giriş merasimi okumayı sevmeyenler  doğrudan hikayeye dalış yapabilir.  >>

※※※※※※※

Psikoloji ile harmanlanmış bir romantizm hikayesiyle karşınızdayım. Bu hikayede baş karakterin hastalığı dışında diğer psikolojik hastalıklara da yer vereceğim. Psikoloji konusunda profesyonel değilim fakat ilgili olduğum ve araştırmayı sevdiğim bir konu olduğundan topladığım bilgiler doğrultusunda karakterlerimi oluşturmaya çalışacağım. Bilgi ve araştırma psikolojik hastalık yaşayan birini anlamak için yeterli değil. Hatta karakterleri gözlem ve empati ile süslemem bile yeterli gelmeyecek, biliyorum. Bu hastalıkları yaşamadan kimse nasıl bir şey olduğunu bilemez. Dışarıdan görünen kabuk ile kabuğun içerisinde bulunanlar çok farklı olabiliyor. Ne hissettiklerini bile tam olarak anlatamayan bu insanları benim anlayıp birebir yansıtmam imkansız. Bu yüzden yazarken yansıtamadığım, eksik kalan kısımlar olursa ve hikayem bu hastalıklara sahip kişilere ulaştıysa hepsinden bu nedenden ötürü şimdiden özür diliyorum. Yine de amacım bu hastalığa sahip olanları anlamak, anlatmak ve biraz olsun bu hastalıkların bilinmeyen yüzüne ışık tutmak. 

Sizi hikayeden bağımsız olan bu giriş yazısıyla daha fazla boğmadan hayatı bir psikologla kesişen Bipolar kızın dünyasına davet ediyorum. 

İyi okumalar! 


Manik Bir DepresifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin