1.Bölüm "O-Oğlum mu?"

94 7 5
                                    

•Keyifli okumalar dilerim ❤

Multi: Azra Toprak

"Babaanne o kim ya ?" babaannem yine şu sattığı şeylerden götürmemi istiyordu, "Kızım onlar zengin hem koskoca kız oldun artık utanma, atla arabana hemen bırak gel sana otur kaynaş demiyorum ki" sinirli sinirli konuşmaya başladım " Ya babaanne koskoca kızım valla beni oğullarına falan isterler germe beni " daha önce aynı olayı yaşadığım için bir daha gitmeyeceğime yemin etmiştim. Babaannem sesini yükseltmeye başlamıştı ama zaten minnak bir şeydi ciddiye alması çok zor... " Azra çıldırtma beni, git ver. Adamlar zengin diyorum kim ne yapsın seni !?" bu söyledikleri biraz içimi rahatlatmıştı. Dur ne kim ne mi yapsın beni " Babaanne öncekinde ne olduğunu hatırlatmama gerek var mı? Kadına benim nişanlı olduğumu söylemek zorunda kaldık!". Ne ara nasıl oldu bilmiyorum ama kendimi birden elimde poşetle kapının önünde buldum. Neyse en azından biraz vaktim olduğunu gezebileceğimi söylemişti. Ya ben hayır diyemiyorum. Neden bilmiyorum içimde bir yerlerde küçücük bir vicdan azabı oluşuyor ve hayır dedikten birkaç dakika sonra evet demek zorunda kalıyorum. Babannemlerin ordaki mavinin önünde durdum. Babaannem çok tatlış minnak 1.50 boylarında bir insandır. Anneannem ona göre daha şefkatlidir fakat ikisininde gözdeleri ben değilim. Babaannem abimi sonra Ebruş ablamı sonra da bana değer verir, Ebrar ablamdan 1 yıl sonra abim doğmuş nedendir bilinmez babaannem erkek torun istemiyormuş fakat doğduktan sonra o düşüncesi için kendine lanet etmiş ve abime özel bir ilgi göstermiş... Baba tarafından iki tatlış kuzenim daha var tabi biri Muhammet Alperen diğeri Ahmet Bedirhan. Ah tabi ya Ben dümdük kestane kahvesi saçlı (evet havalı olsun diye böyle söylüyorum ama kahvenin açık tonu gibi değişik bir renk arada kumral falan da var) gereğinden fazla koyu kahverengi gözlü kirpiklerim cehennem çukuruna kadar uzayan (evet cehennem çukuru çünkü lanet kirpiklerim düz saçlı olduğum için aşağı bakıyor) normal boyutlarda 24 yaşında bir kızım. Abim gibi herkes bana güzel dese de bir türlü inanmıyorum. Madem o kadar güzelim neden beni sevenler beni hep listenin sonuna yazıyor? Ya da neden beni sevenler hep bırakıyor? Ahh biz daha yeni başlıyoruz bunlar daha sonra öğreneceğiniz şeyler... Telefonu elime aldım ve Meloşuma halini hatrını sorduktan sonra yola devam ettim. Meloşum = Can parçam, ciğerim, en yakın arkadaşım, kardeşim... Fakat farklı şehirlerdeyiz. Yani işime nerde devam edeceğime karar vermediğim için şimdilik Ankara'dayım. O ise annem ve babam gibi İstanbul'da yaşıyor. Abim evlenmeyi pek mantıklı bulmadığı için Anlatya'da Oğulcan abi ile yaşıyor. Alperen ve Bedirhan amcamlarla birlikte annemlerin karşısındaki sitede yaşıyor Ebruş mesleği sebebiyle sürekli şehir değiştirdiği için kesin bir şey söyleyemeyeceğim. Ben, kararımı verene kadar anneannem, babaannem ve bazen dayımlarda kalıyorum. Buradaki arkadaşlarımsa Açelya ve Kartal. Kartal'ın ismine aşığım fanatik bir Beşiktaşlı olarak... Kartal ve ben Beşiktaşlıyken Açelya ve Melike doğru yolu bulamamış, Açelya'm Fenerliyken, Meloş'um Galatasaraylıdır. İkisini de canımdan çok sevdiğim için onlara saygı duyarım ve kavga etmem yalnızca onlara özel... Of üzgünüm, yine konuşkanlığım tuttu... Babannemden adresi almadığımı fark edince telefonu tekrar elime aldım ve Babannemden adresi mesaj atmasını istedim. Mavinin kenarına çektiğim arabama atlayıp adrese doğru yavaş ve dikkatli sürmeye başladım. Arabama aşık olduğum için trafik varsa hız yapmaktan korkardım, malum araba Audi A8 L olunca. Ah ne zorluklarla almıştım bu arabayı. Şimdi diyeceksiniz o kadar masraf yapmayaydın alaydın bi Cleo ama hayır. Araba kullanacaksam iyi olmalıydı. Şimdi diyeceksiniz zengin zübbe seni. Zengin sayılmam, annemleri gururlandırmak ve çabalarına karşılık olarak çok çalışıp istediğim mesleği elde ettim. Ve övünmek gibi olmasın çok da iyi çiçeği burnunda bir avukatım.
Ah yine daldım gittim ama olsun az çok beni tanımış oldunuz. Verilen adrese vardığımda girişinin harika olduğunu gördüm güvenliğe derdimi anlatıp içeri girdim. Başta onun vermesini söylemeyi düşündüm ama adamın işi bu değil ki. Saçmalama Azra... Arabanın el frenini çektim ve nefesimi normal alış verişime getirdiğimde arabadan indim. Ağzımdan istemsizce bir "oha" çıktı fakat dışarıda kimse yoktu. Evi inceledim istemsizce. Bir dakika bir dakika o da ne? Allah'ım o basketbol sahası mı? Ah kalbimm... Anam orda biri var. Dikkatli bir şekilde adama bakmaya çalıştım fakat sonradan kendime hatırlattım "Kızım sapık mısın yürü git ver şunu!" Yavaş yavaş kapıya yaklaştım ve zili çaldım. Kapıyı uzun boylu bir kadın açtı. "Sanırım seni Müesser teyze gönderdi gel içeri biraz otur buraya kadar zahmet ettin." gülümsedim ve cevap verdim " Hiç önemli değil ben..." tamam zenginsin de sözümü kesme be abla çok gıcık olurum. " Ama lütfen ısrar ediyorum o kremi babaannen olmasa nerden bulabilirim bilmiyorum..." o bakışlara dayanamadım ve " Peki madem ısrar ediyorsunuz..."
Deri kahve koltuklara oturmamı söyledi ve karşımdaki koltuğa oturdu " Ne içersin? " bunu sorma ya... Hayır diyemem ki ben hadi Azra topla kendini aç gözlülüğünü sustur ve cevap ver. İlgimi çekmek için öksürür gibi yaptı ve cevap verdim " Yok ben içmeyim ricanızı kırmak istemediğim için oturdum..." kadın gözüme baktı ve hizmetliye döndü " Hatice ikimize de limonata getir lütfen" dedi ve gülümsedi. Limonataları içerken mesleğimi sordu ve beğendiğini söyledi, güzelmişim (yalan), ihtiyacı olursa ben aklında bulunurmuşum (iki kat yalan). Limonatalar bitince rica ettim ve kalktım. Ben tam çıkarken kapıyı açtığımda biri içeri girmeye çalışıyordu yahu adam bir yavaş olsana (evet lanet kaçsın ki terli biriyle çarpıştım) .Üstünde eşofmanları vardı ve oldukça terliydi, uzun olduğu için kafamı yavaşça yukarı kaldırmak zorunda kaldım.
Hayır... Hayır... Hayır... Gerçek olamaz... İmkansız... Mümkün değil...
" Hoşgeldin oğlum "
" O-oğlum mu?" diye fısıldadım.
" Hoşbuldum anne..."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İlk bölümümüz hayırlı olsuuun 💞
•Eveeet bölüm çok sıkıcı olabilir ama daha ilk bölüm önce bir kızımızı tanıyalım yanlış mıyım?
•Sizce neden kitabın sonunda bu kadar şaşırdı?
•Sizce çarpıştığı kişi kim?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Potada Aşk VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin