8.Bölüm Ava Giderken Avlanmak

24 2 0
                                    

•Şuana kadar yazdığım en hoj bölüm olabilir... Uzatmaya hiiiç gerek yok keyifli okumalaar💞

Multi; Azra ve Melike❣

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kapıyı açmamla üstüme birinin sıçraması bir oldu tam karın boşluğuna dirseğimi sokacaktım ki sesini duydum "SÜRPRİZZ" HADİ CANIM SEN DE!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"MELOŞUUUUMM" Melike'nin gelmesiyle aşık olduğu çocuğa kavuşmuş bir kız gibi sevinmiştim. Aklıma Savaş gelmişti, gerçek aşkı arıyordu değil mi? Melike de aşkı aramıyor muydu? Hihihi "Meloşum dışarı mı çıksak?" gülümsedi ve cevap verdi "Azra daha yeni geldim valla her yerim ağrıyor yarın çıkarız" doğru ya Melike neden gelmişti ki veya ne zaman gidecekti? Anneannemle yatakları aynı odada hazırladıktan sonra Melike'nin kafasını şişirmeye hazırdım "Kuzu sen şimdi neden geldin ne zaman gidiceksin bana kısa bi özet geç. Ona göre plan yapmam gerek" biraz düşündükten sonra cevap verdi "Azoşum şimdi birkaç güne maçım var. Bu da sezonun son maçı olduğu için tatili burda yaparım diye düşünüyorum antrenmanlar başlayana kadar. Tabii sen de istersen" bunu duyunca ister istemez heyecanlanmıştım. " O zaman yarın Savaş'la birlikte dışarı çıkarız olar mı?" Melike'nin gözleri yarı açık yarı kapalı cevap verdi "Açelya ve Kartal?" onları da ayarlardım ama Savaş ve Melike'nin biraz vakit geçirmesini istiyordum "Onları da çağırırız. Şimdi gözlerini tamamen kapat ve uyu sabaha erken kalkarız haberin olsun. İyi geceleer" o da gözlerini kapatmasına rağmen gülümsedi ve cevap verdi "İyi geceler Azoşum"

Sabah ne kadar erken kalktım bilmiyorum ama çok heyecanlıydım. Telefonu kaptığım gibi Savaş'ı aramaya başladım
Aranıyor; Savaşcık
"Hı?" böyle bir ses çıkardığına göre onu uyandırmış olmalıydım " Uyandırdım mı?" birkaç ses çıkardıktan sonra cevap verdi "Evet güzelim de uyandım artık bir şey mi oldu neden erken kalktın?" "Melike geldi de onun heyecanından uyuyamadım Savaş, beraber bir şeyler yaparız diye düşündüm" hala uykulu olduğundan söylediklerimi sornadan algılıyordu herhalde "Olur Azra kaçta?" cidden kaçta? "Öğleden sonra 1-1.30 gibi olar mı?" "Olar güzelim olar hadi kapat ben biraz daha uyumaya çalışıcam" yine yüzüme kapattı, neden herkes yüzüme kapatıyor bu aralar acaba? Çünkü çok konuşuyorsun uzamasın diye kapatıyorlar sen bu aralar çok konuşuyorsun he!

"MELİKE KALKSANA İKİ SAATTİR DÜRTÜKLÜYORUM, BAĞIRIYORUM, YORGANINI ALDIM, YASTIĞINI ALDIM NASIL UYUYORSUN YA" birkaç mırıltı çıkardıktan sonra yavaşça doğruldu ve yalnızca "Günaydın" dedi "Yavrum saat 12 neyin günaydını bu kalk hazırlan hemen kahvaltı yapalım 1 gibi Savaş bizi alıcak" o da Savaş gibi yeni kalktığında anlaması uzun sürüyordu ne çok ortak yönleri var *piS gülüşü* "Neye sırıtıyorsun şizofren psikopat. Açelya ve Kartal gelmiyor mu?" bu kız ne ara bunlarla bu kadar yakın olmuştu ki "Yavrum aricam şimdi sen geç kahvaltını yap. Hayır anlamıyorum ne ara bu kadar bağlandın onlara *Melike banyoya ilerler* yani daha sadece wp den konuştunuz *Melike banyodan çıkar mutfağa gider* ve sadece instadan gördünüz fotoğraflarınızı yani" ne ara gitti bu ya sen konuşurken.

Kahvaltıda hep hızlı ve az yediğim için çabuk doyardım ve beklemekten nefret ederdim "E hayde Meloşum daha ne yiceysun da benu mi?" Melike Trabzonlu olduğu için arada böyle konuşurdum ama daha çok can çekişen Tranzon'daki hamsinin sesi gibi çıkardı "Azra sus o nasıl şivedir kulaklarım kanadı" ben hazırdım da Melike hanım daha hazırlanamamıştı ve ben dakikliğe aşırı önem verirdim "Melike kalk giyin yoksa başka şiveye kaymadan sana kayıcam"
oflayarak içeri girdikten sonra sonunda kaldırdığım için içten içe seviniyordum. Şaka maka ben hala Açelya'ı aramamıştım.
Aranıyor; Açelyaşkım
"Yes bebek" telefon açışına "Kuzum Melike geldi Savaş bizi alıyor. Benim de planım şu yönde önce biraz oturucaz sonra siz kalkıcaksınız ben de tuvalete diye gidip kaçıcam" Açelya ne olduğunu anlamamış olacak ki "Neden be?" ah safozum benim "Aralarını yapmak için. Sen orayı boşver buluşunca daha net anlatırım. Konum atarım varınca hadi öpüyorum" tam konuşma bittiğinde Melike içeri girdi ve hiçbir şeyden habersiz bir şeyler yemeye devam etti.

Potada Aşk VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin