It's been a week since everyone came out from their shells.
I told Giannis how I really felt for him, I confessed to Ixxen, He confessed to me about him being still in love with my friend Marga, I caught Marga not telling me everything about her past relationships with the two man who's trying to hit up on me, Soul telling me the whole story. And now, I'm here, alone. For the nth time, trying to hide myself from everyone.
I can't show any of them my face.
I'm broken, torn, shattered into pieces, I cried and drunk myself every night, I look like a mess. Really, really bad. I'm so messed up and I just don't know how to pick myself up again.
My head really hurts right now, but it didn't stop me from heading to ESFH this morning. So I'm here right now. Walking while my head is down, hiding my face from everyone because I know that no one would be flattered if they saw my face, and if I try to look at them with my little st*p*d eyes that is so much swollen.
"ouch!" Napahawak ako sa balakang ko ng mapaupo ako dahil nabangga ako sa kung sino.
Nakita ko ang kamay nito na pinulot ang mga librong dala ko.
"sorry-.. Vienna..." inabot nito ang kamay niya sa akin ng mag angat ako ng tingin rito para tulungan ako sa aking pag tayo.
I can't feel anything but anger.
Agad akong tumayo at hinila sa kaniya ang mga hawak niyang libro ko. Nag lakad ako at mabilis siyang nilampasan ng hindi pinapansin ang pagsosorry niya at iniwan siyang gulat ng makita niyang ako ang nakabangga niya.
He played with me. He treated me like a joke. I hope he's happy now, I'm already miserable.
Nararamdaman ko nanaman ang pamumuo ng luha sa ilalim ng mga mata ko. Hanggang sa isa isa na silang tumulo at wala na akong nagawa ng tuluyan na nilang basahin ang pisngi ko.
Binilisan ko ang pag lalakad ko para sana makapasok ng cr at makapag-ayos muna ng sarili bago tumuloy sa klase ko pero agad akong napahinto sa aking paglalakad ng bigla akong hilain ng kung sino at agad akong nasubsob sa dibdib nito dahilan para mas mapadali para sa kaniya ang pag yakap sa akin.
I tried to move but his hugs are tight...
And it's comforting.
"let go. Please." I pleaded in between my sobs
"the first time I did that, this happened to you" he seriously said without letting me go.
"Giannis..." as I say his name.
Unti unting lumuwang ang pagkayakap nito hanggang sa magkaharap nalang kami.
I still can't face him. Nakayuko ako dahil ayokong siyang makita. Sobra ko siyang nasaktan. At ayoko ring makita niya ako. Ayokong makita niya akong ganito para sa taong pinili ko.
Pero hindi na nagtaggal ang pagkakayuko ko ng hawakan nito ang baba ko at iniangat ang tingin ko sa kaniya. Diretso ang mga tingin nito sa mugto kong mata.
His eyes are so sad. He's so sad. And it breaks me so much. I wanted to comfort him but every time I try to I always remember that I am the one who did that to him.
"will you please stop crying? You're messing up the eyes that I wanted to look at always" he said and wiped my tears away
"how can you be so kind to me Giannis?" I managed to ask in between my sobs.
Sobra akong nakokonsenysa sa pagiging mabait mo parin sa akin sa kabila ng mga ginawa ko sayo.
Ngumiti lang ito sa akin at napailing nalag kasabay ng kaniyang pag akbay sa akin at sinimulan nitong mag lakad kaya napasama ako sa kaniya.
BINABASA MO ANG
Other Version | SKYA Book 3 [COMPLETED(editing)]
ChickLitShe was that person because of you. But now that you're gone, it felt like she disappeared with you. You defined her as her, she defined you as you. But you're not here anymore which made her ask who she'll be without you. How can she define hersel...