Lun's Pov
Bilo je negde oko 19:20. Nalazila sam se u autobusu. Autobus je bio pre pun svi smo bili stisnuti kao sardine u konzervi.Posle pomalo stresne voznje iskocila sam iz busa i pogledala na ulicni sat iznad mene. 19:58. Zakasni cu!!!!. Dok sam trcala izvadila sam telefon iz torbe i pozvala Yoongia. Ali umesto njega javila se govorna posta.U trenutku sam odlucila da mu ostavim govornu poruku,, Yoongi,bus mi je zakasnio stizem!"Ci sam zavrsila sa tim ubrzala sam se. Nikad u mom zivotu brze tecala nisam. Na pola puta sam. Rekoh sebi u nadi da cu trcati jos brze.
Yoongi's Pov.
Gde je?? Kasni 20 minuta. Mozda nece ni da dodje posle onoga.. mozda sam je stvarno povredio. Ughhhh! Odustao sam sa cekanjem i otisao sam kuci. Ostavio sam ceduljce na vratimo od mog studija.(slika)
Izasao sam iz zgrade i upitio sam se mom stanu. Jedva cekam da vidim Hollya, on ce me raspoloziti.
Hoseok's Pov.
Video sam Yoongia kako kaci nesto na njegova vrata i odlazi. Cudno... Pomislih i krenuh da pratim Yoongia. Uskoro on je napustio zgradu i uputio se prema njegovom stanu. Vratih se unutra i odoh u kafeteriu gde sam video Namjoona. Mahnuo sam mu ,, Hej! Joon" viknuh i on me pogleda i nasmeja se. Malo smo popricali i jedna od pomocnica je uletela u kafeteriju. ,,Ste videli Yoongia?? Nigde ga nema a neka devojka ga trazi" ona rece i setih se sto je otisao ,,Mogu li da vidim tu devojku koja ga trazi?" Upitah a ona klimnu glavom. Sidjosmo niz stepenice i videh dovojku koja je juce bila sa njim. To je ona devojka koja je juce provela dan sa Yoongiem, Yumi mi je rekla da su one najbolje drugarice sad kako se zvase....uuu...Lllll...Lun! Da tako je. Nasmesih se ,, Hej, ti si Lun zar ne? Yumina drugarica?" Upitah a ona klimnu glavom ,,Ovo jako mi je zao ali Yoongi je otisao kuce pre jedno 10 minuta." Rekoh joj i ona tuzno uzdahnu
Lun's Pov.
Otisao je... nisam ni stigla da mu kazem da ostajem.... jer sam ga toliko povredila kad je saznao sa cu mozda otici... ,, Oh.. ok hvala ti sve jedno, ovo idem ja sada" rekoh i uputih se ka vratima. ,,Cekaj!" Viknuo je Hoseok,,Ako zelis pokazacu ti gde zivi pa mu kazi sta si zelela" rece mi on a ja ne mogu poverovat sta cujem ,,Stvarno?" On se nasmeja ,,Stvarno" Uhvati me za rame i zajedno smo izasli iz zgrade BigHit-a.
Dok smo hodali ja sam panucila. Sta ako me on mrzi?? Ili sta ako nezeli da me vidi vise??? Da li je upste vido moju govornu poruku????? Ahhh vise nisam sigirna sta da radim.Yoongi's Pov.
,,Idiote! Zasto nisi poneo telefon!! Sad verovatno misli da je mrzis ili slicno!! Sad...sad... SAD NIKAD NECE OSTATI OVDE IT TO ZBOG TEBE !! Vikao sam na sebe u svojo sobu. Na svu srecu Holly je bio u drugoj sobi, verovatno uplasen jer se ja inace ne derem. A onda sam cuo zvono i Holly je potrcao ka vratim. Nisam hteo da odgovorim ali jos jednom je zazvonilo ustao sam i video sam Hoseoka i....i....i...i.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lun!
YOU ARE READING
𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔
FanfictionDevojka provela vecinu zivota putujici iz mesta u mesto nonstop.Tu devojku mesto ne drzi ona je uvek u pokretu.Iz grada u grad iz drzave u drzavu ona nema gde ona nije bila.Ali sve ce se promeniti za nju kad dobije posao manekenke i upzna mladica ko...