!U ovoj "knizi" slike koje ce se pojavljati ne pripadaju meni.Ja sam ih samo editovala.I nasla sam ih na Googlu!
-nadam se da ce te uzivati~💜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~3rd person Pov.
U mirnoj i tihoj hotelskoj sobi jedna mlada gospodjica je spavala.Ali posle svega par minuta njen alarm krece da zvoni i budi je.
Lun's Pov.
*Bip*Bip*Bip*Bi-*
Jos uvek nerasanjena sam ugasila alarm i pogledala na sat ispred sebe.Po njemu je pisalo 9:30.Protegla sam se i uzela telefon u ruke,odmah sam otisla na moj blog da vidim sta se desava. (Slika)Usla sam u moj zadnji post i videla dosta pozitivnih komentara.Napravicu post da ih obavestim pre polaska.Rekoh sebi.
}Time skip{
Ahh napokon,zavrsila sam!Uzviknux.Poslesnjih 15 minuta provela sam editovanjem posta kog sad treba da postavim.(slika)Cim se post pojavio na mom feed-u zatvorila sam laptop i pustila muziku.Ustala sam iz kreveta i otisla u kupatilo gde sam se istusirala i oprala zube.Zatim sam si spremila dorucak. Za dorucak sam napravila keks i mleko.Posle dorucka sam se presvukla.(slika)
Kada sam sve zavrsila pogledala sam telefon i videla da je 10:20.Stavila sam telefon na punjac i krenula sam sa pakovanjem stvari.Dohvatila sam kofer koji se nalazio ispod kreveta.On je bio otpilike skoro pa put jer uglavnom drzim sve moje stvari u njemu i u torbi.Naravno uvek nesto fali poput stvari koje sam nosila ovde u Kaliforniji.Uglavnom su bili dzemperi i farmerke jer u Kaliforniji je jos uvek jesen.Posle desetak minuta pakovanja dobila sam poruku od moje drugarice Yumi.
Y:Ovo kad odprilike stizes u Gangnam gu?
L:Pa negde oko 7 ujutru po tvom
Y:Oh,ok jer ja necu biti tu u to vreme poslacu ti adresu i ostavicu ti kljuc ispod saksije vazi?
L:Nema problema
Y:Hakdong-ro je ime ulice a moja zgrada je broj 116 spart 12 i broj stan je 104
L:Ok hvala,vidimo se kad stignem Cao~
Y: Cao
}Time Skip{
Ahh vec je 11:30 moram do izadjem iz sobe i pozurim da aerodrom.Pomislila sam u zurbi.Ostavila sam kljuc na recepciji i izasla iz hotela.Kada sam stigla na aerodrom pustila sam kratak post na svom blogu.(Slika)Kada sam zavrsila sa tim otisla sam do saltera i overila kartu.Posle toga avion je dosao.Smestila sam se i pustila porku Yumi.
BINABASA MO ANG
𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔
FanfictionDevojka provela vecinu zivota putujici iz mesta u mesto nonstop.Tu devojku mesto ne drzi ona je uvek u pokretu.Iz grada u grad iz drzave u drzavu ona nema gde ona nije bila.Ali sve ce se promeniti za nju kad dobije posao manekenke i upzna mladica ko...