3 deo

80 3 2
                                    

Cula sam glas stjuardese,,Gospodjice,slecemo za sat vremena." Otvorila sam oci i klimnula glavom.Ona je otisla da probudi ostale ljude koji su zaspali.Odlucila sam da pustim Yumi poruki da stizem.Dok sam pisala poruku Yumi u sebi sam pevala onu istu strofu.I setila sam se sta sam htela sledece da uradim.Poslala sam poruku Yumi i krenula sam u potragu za imenom one pesme.Isla sam kroz istoriju videa koje sam gledala.I pustala svaku pesmu dok je nisam nasla.Ahhh!to je ta.Rekoh srecno sebi.Okej,zove se Seesaw i pesmu je napravio Suga i on je i napisao stihove.Uhh kako je samo talentovan.Pomislih ali to ime mi je bilo poznato ali od gde??I onda sam se setila razgovora sa Yumi
*Flashback*
3 meseci pre
Y:Lun
Y:Lun
Y:L
Y:U
Y:N
Y:!
L:Molim molim molim
Y:Nasla sam ti momkaaaaaa
L:...ne opet 😑
Y: Ajde ne budi takvaa bas je tvoj tip!
L:Jer je neki idol opet?
Y:Mozda?
L:Yumiiii shvati da mi ne treba decko plus ako nesto bio bi neko ko njie poznat
Y: Ali vidi gaaa!!
Y:

ne opet 😑Y: Ajde ne budi takvaa bas je tvoj tip!L:Jer je neki idol opet?Y:Mozda?L:Yumiiii shvati da mi ne treba decko plus ako nesto bio bi neko ko njie poznatY: Ali vidi gaaa!!Y:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

L:On je iz one k-pop grupe..BTS bese?
Y:Daaa,njegov stage name je Suga,pravo ime my je Min Yoongi.Ima 26 godina.
L:Lepo za njega ali odoh
Y:Lun cekaj!!
[Lun je napustila ovaj chat]
Y:Uhhh Lun!!
*End of Flashback*

Zato mi je poznat!Hmm...mogu reci da je veoma veoma talentovan i da zna sta radi.Rekoh sibi i odmah odoh da Google da saznam viso o njemu.

Interesanto!Pomislih.On je i reper i producent i pisac srihova.Kako je samo talentovan.A i ne mogu da poverujem ali bas je lep...Cek??!!Sam ja to rekla da je on lep,uffff Yumi nesme ovo da saznaaaa aaa.Malo ali sasvim malo sam panicarila zbog mojih misli.I onda sam se setila emali-a.Bolje da  odgovorim sad.Rekoh sebi i uzeh laptop u ruke i otvorih gmail.

Od Lun

Za G.Kim

Dobar dan,ovde Lun.Zelela bih prvo da vam se zahvalim na ponudi za posa a drugo je da prihvatam posao.Ja sam jos uvek u avionu dolazim u Seoul Gangnam u 7.

-Lun

Zavrsila sam emali i poslala ga.Jedva cekam da krenem da radim!!!Rekoh sebi uzbudjeno.

*Time skip*

Avion je sleteo.Ustala sam sa svog mesta i uzela ranac.Kada sam izasla iz aviona uzela sam moji veliku torbu i kofer i uputila sam se ka Yuminom stanu.Na svu srecu autobus koji dolazi do aerodroma ima stanicu koja je ispred Yumine zgrade.

*Time skip*

Izašla sam iz aotobusa.I popela se do Yuminog stana uzepa sam kljuc koji je bio ispod saksije sa cvecem.I usla sam u stan.Ostavila sam stvari u gostinskoj sobi.Otisla sam do trpezarije i videla pismo koje je Yumi ostavila. (Slika)

Nasmejala sam se

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Nasmejala sam se.Uzela sam par jabuka i par sargarepa i naprevila salatu.Posle toga sam otisla u krevet pustila sam Seesaw ali verziu od 10 sati i zaspala.
*Time skip*

3rd person Pov.

Yumi je dosla ispred stana.Bila je veoma umorma.Skinula je njene stikle.Usla je i cula Seesaw krenula je da se smeje kao idiot i onda se setila njene poruke od pre 3 memeseca sa Lun.Krenula je da se kikoce.Usla je u kostisku sobu i pozvala Lun,,Oohh gospodjo Min~!"rekla je idalje se kikotala.

Lun's Pov.

Cula sam Yumin glas.Nisam je lepo cula sta je rekla i odgovorila sam,,Da?"Ona je krenula da se kikoce jos vise i prisla mi je i sapnula u uvo,,Znala sam da ste stvoreni jedno za drugo..gospodjo Min"rekla je moje oci su se momemntalno otvorile,,Kako si me nazvala?!"Rekla sam,,Gospodjom Min"Ponovila je.I onda sam se setila..O neee cula je sta slusam.Neeeeee sada ce zezati do kraja zivotaaaaa neeeee.Dok sam ja to govorila sabi uzela sam jastuk i bavila na nju.Iskljucila sam pesmu sto brze.Yumi se idalje cerekala,,Kad ce vemcanjee??"Upitala me.Zakolutala sam ocima i odgovara,,Kad na vrbu rodi krozdje"rekoh ja i ustadoh.Yumi se malo pribrala i rekla,,Oces u soping ili ne?"Rece ona.Klimnula sam glavom.,,Vazi idemo ali se prvo presvuci"Rece ona i ode u dnevnu sobu.Obukla sam(slika) i izasla.

Obukla sam(slika) i izasla

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

,,Svidja mi se"Rece Yumi.Nasmesila sam se.I ako je prolece dosta je hladno.Obula sam moje cizme dok je ona obula njene cizme sa visokom potpeticom.Svaki put me zacudjuje kako uspe da hoda u njima.Izasle smo iz zgrade i usle u autobus.
Posle kratke voznje autobusom dosle smo do soping centra.Ulazile smo u svaku rodnju.Iz najskupljih do najjeftinijih.Kupila sam par sitnica poput mindjusa ili chokera,dok je Yumi totalno poludela i kupila skoro svaku tvar koju je vidila.Doslo je 18 h i obe smo ogladnele.Svratile smo u MacDonalds.Ja sam narucila pomfrit i ledeni caj jer nisam bila toliko glada,dok je Yumi uzela salatu i kafu.Posle jela odlucile smo da se vratimo u stan ali pesaka da bi mogle da se ispricamo ljutski.,,I onda sam ja pokrenula blog i evo me sad skoro 100 hiljada pratioca"Zavrsih sa pricanjem o mom blogu.Yumi se samo nasmejala.,,Oh,zamalo da zaboravim od sutra  kreces sa poslom u 7 ujutu treba da se probudimo"Yumi je rekla i ja sam klimnula glavom.Yumi se opet nasmejala od uva do uva i pogledala me je i rekla,,Mozda ako se izguras i pokusas da budes madju boljima imaces sanse da vidis tvog Yoongia"Rece ona i uvatime za obraz.Malo pocrveneh i sklonih njenu ruku sa mog lica.,,Ne lupaj gluposti"Rekla sam joj i udjoh u zgradu.Kad pre pomislih.U pozadini cuh Yumi kako se kikoce i onda mi pridje i sapnu,,Svidja ti se zar ne?"I opet zakikota se i otkljica stan.Skinula je cizme i uskocila i stan,a ja bez reci stojim rumena ko bulka.Yumi se okrenu i poglesa me,,Oh Lun,da li si se zaljubila u idola?I ni manje ni vise u idola iz veoma veoma pozmate k-pop grupe zapanjena sam.Ne znam ko si  vise"Yumi me je zafrkavala dok sam ja sve vise i vise crvenela.U jednom trenutku sam bacila cizmice sa nogu i otrcala do gostinske sobe i zakljucala vrata.Zar sam stvarno se zaljubila u Yoongia???Upitah sebe i pogledah na sat bilo je 21 h iako je rano odlucila sam da odem u krevet jer sam od 13 na nogama.Legoh u krevet i uzeh telefon i pustih moju omiljenu pesmu.Posle par mimuta sam zaspala.
Zar sam se stvarmo zaljubila..
.
.
.
.
U njega?

𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz