8 deo

60 3 1
                                    

Yoongi's Pov.

Ne ne ne. Rekoh u sebi, koliko god sam hteo da je saslusam i sve moji refleksi su proradili i naglo sam zatvorio vrata. Bar sam to mislio dok nisam video da je necija noga zaustavila vrata. Bila je to crna lakirana cizma sa visokom makar 8 cm. potpeticom. To je Lunina noga... pomislih i pustih vrata. Polako su se otvorila i ocekivao sam da vidim Hoseoka i Lun koja bi tebalo da bude ljuta ali ustvari je bila samo Lun koja je imala veoma povredjenu i tuznu facu. Stajao ja u soku usta su mi bila blago otvorena ocekivao sam da mi muva udje u usta ali umesto toga sam dobio zagrljaj. I to od Lun. Opustio sam ruke i cvrso je zagrlio. Grlili smo se kao da se nikada vise necemo videti. Ili  ko da je sutra smak svete ili tako nesto. Ali ne mogu da se zelim niti zelim da se zalim. A onda sam cuo tiho tiho plakanje spustio sam pogled na Lun koja je krenula da suzi. ,,Izvini izvini izvini" izgovorila je ona.,, Molim te mi oprosti" nastavi ona a ja u soku,, Zasto se izvinjavas? Zar nisam ja onaj ko treba de se izvini. Pa ja sam onaj koji je otisao" rekao sam joj i kreno da je milujem po glavi ne bi li ja smirio. Osecao sam se uzasno. Ona me pogleda sa suzama u njenim prelepim ocima. Lun? Sta si uradila samnom? Pomislih dok je gledam. Ona se blago nasmeja i stavi njenu glavu na moje rame. A ja spustih moju glavu i naslonih je na njenu ,, Ako ti znaci nisam ljut.. makar ne na tebe" rekoh joj ja dok sam je grlio. Uskoro Holly ulece u hodnik i krene da se mazi o nas. Ti ljubomorni stvore. Rekoh mu u mislima. Ne tolilko brzo Lun spusti pogled na njega,, Awww znaci to jee Holly?" Upita neznim i tihim gladom.Klimnuh glavom i ona me polako pusti takodje ja nju pustim. Zatim se sagnula i krenula da ga mazi ,, Ti mali slatki" tepala mi je ona a ja sam bio ljubomoran. Kako sam sad ljubomoran na njega, kako on uvek dobije svaku devojku koju znam??? Upitah se dok gledam njih dvoje nisam mogao da  se ne nasmejem. Ohh Lun kunem se ubicese me. Pomislih sa velikim osmehom na licu.
Lun ti ne znas koliko mi ti znacis...
Ti ne znas koliko brinem za tebe...
Ti ne znas... koliko ja brinem za tebe...
A ja ne znam...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zasto.

𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔Where stories live. Discover now