2 deo

88 3 2
                                    

U avionu je bilo lepo na svu srecu niko nije sedeo pored mene.Uzivala sam u pogledu.Mozda da napravim jos jedan post jer ionako nemam nista drugo da radim.Posmislih ja i paravih sliku pogleda.(slika)

Vreme za editovanje!Rekoh sebi

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Vreme za editovanje!Rekoh sebi.Izvadila sam laptop iz ranca i ukljucila ga.Prebacila sam sliku iz telefona u laptop.Kada se slika prebacila primetila sam email od neke nepoznate osobe.Otvorila sam ga i procirala sledece.
 

                     Ponuda za posao

Od G.Kim

Za Lun.

Draga Lun, ja sam direktor iz Qy entertainment G.Kim, mi smo manekenska kompanija. Čuli smo da sutra dolazite u Juznu Koreu.

Takođe mislimo da biste želeli da znate kako znamo o vama i vašem putovanju. Pa, vaš prijateljica Yumi Choi nam je rekla dosta o vama, jer su nam potrebni manekeni iz inostranstva. Bićemo veoma zahvalni ako prihvatite našu ponudu.

Recite nam svoji odgovor kada možete.

-G.Kim

Cim sam zavrdila citanje email-a nisam mogla da poverujem.Bila sam malo ljuta na Yumi jer mi nje rekla za to,a i uzbudjena jer sam od uvek zelala da budem manekanka.Ali ipak nisam htela da ostavim moj san da proputujem ceo svet ima toliko mesta koje bih zelela posetiti.Uzdahnula sam.Mozda da sacekam malo prvo da editujem sliku pa onda da razmisljam o odgovoru na email.
*Time skip*
Zavrsila sam edit(slika)

I postavila ga na moj blog i napisala ispod,,Pogled jer zapanjujuc!!💜"Ostavila sam laptop i krenula da slusam muziku na YouTube-u

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

I postavila ga na moj blog i napisala ispod,,Pogled jer zapanjujuc!!💜"Ostavila sam laptop i krenula da slusam muziku na YouTube-u.Posle par pesma uspavala sam se.
*Time skip*
Polako sam otvorila oci i cula pesmu kojoj nisam znala ime.Osoba koja je pevala je imala veoma lep glas,veoma mi se svidela pesma.Bila je veoma umirujuca.Kada se zavrsila u sebi sam pevala jedan te isti deo" 
니가 없는 이 시소 위를 걸어 
{Walk on this seesaw without you}
(Hol' up, hol' up) 니가 없던 처음의 그때처럼 
{(Hol 'up, hol' up) Like the first time you were gone}
(Hol' up, hol' up) 니가 없는 이 시소 위를 걸어 
{(Hol 'up, hol' up) I walk on this seesaw without you}
(Hol' up, hol' up) 니가 없는 이 시소에서 내
Alright 반복된 시소게임 
{Alright repeated seesaw game}
이제서야 끝을 내보려 해 
{I'm just trying to figure it out.}
.."
Nisam nj ja znala zasto bas tu strofu zapamtila  ali ipak sam je zapamtila od prve reci do poslednje.Pogledala sam kroz prozor i vedela nebo pred sumrak bilo je prelepo(slika)

Pogledala sam kroz prozor i vedela nebo pred sumrak bilo je prelepo(slika)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pogledala sam na sat i videla da je 18:50.Uhh bas sam dugo spavala.Pomislih i onda sam dobila poruku od Yumi.

Y: Kako si?Kakav je let?
L:Dobro ali veoma umurno i ako sam spavala skoro 5 sata.A let je divan
Y:Drago mi je
Y:A jel ti je stigao neki email?
L:Jeste,I ubicu te kad stignem sama znas da ne volim da budem na jednom mestu dugo 7 dana max
Y:Da ali makar pokusaj...za mene 💜
L:Ok... ali ako nesto odustajem 😑
Y:Volim i ja tebe Lun 😁
L:Odoh u hibernaciju vidimo se sutra
Y:Laku noc~

Opet sam pustila muziku i zatvorila oci.I onda sam opet cula tu istu strofu,ali sam bila pre umorna da bih videla kako se zove pesma.Kasnije cu videti.Rekoh sebi i napokon zaspala.

𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora