6 deo

53 3 0
                                    

Yoongi's Pov.
Probudio sam se.Bilo je rano ujutro.Ovo je neobicajeno...hmm...Pomislih i pogledah Holly on je mahao repicem sav uzbudjen.,,Ah Holly dodji"pozvah ga i potapsah mesto na krevetu pored mene.On dotrca i skoci na krevet.Uzeh telefon,Mozda da vidim sta prcoljak radi...sto da ne. Otvorih poruke i videh da je online.

Y:Oi malecka
L:Ne zovi me malecka!!!
Y:Ok prcoljak.
L:Ne!Yoongi!
Y:Palcica?
L:Si poludeo?!
Y:Sta mislis o mini?
L:...Ja stvarno ne mogu da te shvatim
Y:...
Y:Dobro..hmm....작은?(jag-eun/malo na korejskom)
L:rlly..
Y:Pa sad nemoj ni ti!Prezahtevna si
L:Sad je moj problem sto ne zelim da me zoves malom?!
Y:Da.
     Majusni prcoljak left the chat

Y:A dodjavola Lun!Samo sam se salio !

  Majusni prcoljak entered the chat

L:Izvini se!
Y:Dobro dobro iz...z...
Y:Iz...z.....z...
L:Aman!
Y:Ok ok izvini
L:uhhh dobro prihvatam izvinjenje srecan?
Y:Ne bas ali ok
L:Ti si nemoguc covek Min Yoongi!
Y:Gle ko mi kaze gospodjica dramaticna Lun Meier!
L:Nas sta Yoongi,odoh da doruckujem
L:Dovidjenja!
Y:Cao

Lun's Pov.
Ostavila sam telefon i otisla u kuhinju danas imam slobodan dan i plus treba da razmislim da li cu ostati ili ne.Zarazliku od mene Yumi je pricala sa nekim preko telefona. Jer se gospodjica zaljubila??Pomislih jer je zvucala bas bas srecno.Nije me toliko zanimalo sta je pricala pa se nisam zamarala sa tim.Uzela sam dorucak sa stola i otisla u sobu gde sam videla poruku od Yoongia.,,Jos koliko dana si ovde?"Uzdahnuh.Ne znam ni ja sama..Tiho sam rekla sa tuznjikavim tonom u glasu.Usla sam u moj blog i pokrenula live stream da bi obavestila moje pratioce o svemu sto se desilo proslih 2 dana.

*Time skip*

Zavrsila sam live stream  jos pre 2 sata ali sam idalje u pizami lezim ne znam sta da radim.Da li da ostanem?Da li da idem?Jer ovo stvarno zivot za mene?Jer stvarno volim Yoongia?Takva pitanja su mi kruzila glavom toliko sam razmisljala o tome da me je glava zabolela.A onda *ping* stigla mi je poruka.Pogledah opet od Yoongia,, Ama odgovori mi Hoseok mi je rekao da ces otici,jer to istina??"Nisam htela da odgovorim nisam imala snage.A onda mi je stigla jos jedna poruka,,Prcoljak da si mi odmah odgovorila!"i jos jedna,,Prcoljak!"a zatim jos dve..,,Lun!Odgovori mi",,Sad sam ozbiljan!"a onda zadnja,,Dobro,ako neces da mi odgovoris ne moras ne teram te ali znaj da ako odes bicu pomalo tuzan jer bas mi je bilo lepo kad smo juce pricali pa cak i danas kad smo se raspravljali."Kada sam videla tu poruku dirnula me je i to veoma.Suze su krenule niz moje lice.Y-Yoongi ti... ti... ti...prokleti!!Znamo se skoro dva dana a vec je ovoliko divan prema meni.Ali zasto??Zasto ga je toliko briga??? Zavrsila sam sa razmisljanjem i pustila poruku,,Yoongi zelim nesto da ti kazem.U 20:00 sacekacu te ispred iBigHit nadam se da ces doci.
-Prcoljak"
Ostavila sam telefon i krenula sam da razmisljam kako cu mu recu da ipak ostajem.Ali prvo da saopstim to Yumi i G.Kim-u.Prvo Yumi. Rekoh sebi i pokucah na Yumina vrata.Ona mi otvori sa njenim poznatim osmehom,,Sta treba Lun?"upita ona.Uzdahnuh,,Yumi htela sam da te pitam da li mogu da ostanem ovde?"njen osmeh se poveca i ona skoci i zagrli me,,Naravno da mozes bleso,samo treba da ti napravimo drzavljanstvo i to je to"Rece ona,,znam pravu osobu za to plus G.Kim ce nam pomoci kao sto je pomogao ostalim manekenkama iz inostranstva"(znam da je teze da se dobije drzavljanstvo u Koreji ili  Japanu i takvim zemljama ali zbog price recicemo da je malo lakse ^^)
Nasmejah se ,,Hvala Yumi"Rekoh,,Ovo idem da saopstim vesti G.Kimu i da ga pitam za drzavljanstvo."Dodala sam a Yumi me je pustila iz zagrljaja uputila sam se prema sobi,,I nemoj da kazes Hoseoku za ovo josuvek vazi?"Yumi pocrvene i klimnu glavom.Udjoh u sobu i krenuh da pisem poruku G.Kimu.
L:Dobar dan G.Kime,ovde Lun zelela bih da Vam saopstim da ostajem u Koreji i da cu nastaviti raditi u Vasoj kompaniji.
G.K:Zdravo Lun,bas sam srecan da cujem to.Ovo recicu mom pomocniku da ti nabavi drzavljanstvo za tebe.
L:Hvala Vam G.Kime.
G.K:Nema na cemu Lun.
Zavrsila sam razgovor sa G.Kimom bila sam veoma srecna sada mi je preostalo da kazem Yoongiu vesti da se ne brine vise.O Yoongi sve ce biti uredu...
.
.
.
.
.
.
.
.
Sve ce...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bitu uredu..

𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora