Lun' Pov.
Sunce koje je dopiralo od spolja me obasajalo i probudilo. Otvorila sam oci i nasla sam se u krevetu.. Zar ja nisam trebala da spavam na kaucu??? Oh... Yoongi... Ustadoh is kreveta i pogledah na sat. Bilo je negde oko 11. Pogledah oko sebe. Bas mu je lepa soba... ahhh zelim ostati ovde zauvek. Opet san legla na krevet. Previissssse je mek. Dok sam lezala neko je usao u sobu, pogledala sam i bio je Holly. Ali na ogelici je imao nesto.... skocio je na krevet kad sam bolje pogledala bio je papir smotan. Uzela sam ga i odmotala. Na njemu je pisalo.
Dobro jutro malecka. Ja samo morao do marketa i svraticu do BigHita pa se posluzi cime god zelis. I nemij otici kuci dok ja ner dodjem razumes?!- Yoongi
Nasmejala sam se ,, Tvoj gazda je veoma divan..." rekoh Hollyu dok sam ga mazila. Ubrzo sam ustala i otisla do kuhinje gde na kuhinjskom ostrvu sam nasla moj telefon koji se puni. Pustila sam poruku Yumi.
L: Docicu kad se Yoongi vrati jer je otisao negde.
Y: ... a gde je otisao?
L: Negde aj sad cao odoh da mazim Hollyia
Y: Ko je Holly?
L:..
L:L: Ovo savrsenstvo
Y: ... ja sam sad stvarno razocarana u tebe.. ja mislim napokon gledas muskarce a ti meni ovde fangirl-ujes oko kuceta..
L: Sta ako ti kazem da je to Yoongievo kuce?
Y: Sad je vec bolje.
Y: Lepo se provedi sestro a sad odoh cao!
L: AdiosPogledala sam u Hollya opet,, Nadam se da Yoongi nece mariti to sto ces biti na mom blogu.."(slika)
Ispod slike je pisalo" Izvinjavam se sto nisam bas najaktivnija, potrudicu se da budem aktivna koliko god mogu.
A sada uzivajte u ovo pre pre slatkoj slici Hollyia!♡♡♡
Nemojte da kazete Yoongiu!!!I 💜 U"
Objavila sam i pogledala sam Hollyia.
Uzela sam ga u moje ruke i sela sam na kauc. Ukljucila sam TV, idalje na istom muzickom kanatlu. Nije ni prosle ni 5 minuta a moj telefon je krenuo da eksplodira od comentara i poruka. Mozda nisam trebala da objavim Hollyievu sliku.... Uzela sam telefon u ruke i pogledala comentare. " OMGGGG!!! Lun x Suga!!!!"
" Lun da li si u vezi sa Sugom iz BTS-a???"
"AaaaaAaaa moj otp!!!"
" Kako je Yumi reagovala na ove novosti???"
" Jel to Holly? Sugin pas???"
" Min Holly!!!Volimo teeeee!!!♡♡"
"Uuuu Min Lun zvuci interesantno!! Smemo da te zovemo gospodjom Min??"
" Jel su Lun x Yoongi zajedno??"
" I 💜 U!!!"
" Aaaahhh!!!"
" Prvo photoshoot a sad ovo?! Ubices me Lun!!!"
"😍😍😍😍"
" Lun da se nisi osidila da mi diras Yoongia!!"
" Yoongi oppa je moj!"
" Holly je tako sladatk, kao Suga!!"
Ufff.... sad sam ga zeznula.... Ostavila sam telefon i svu moju paznju sam usredila na Hollyia. Mazila sam ga i igrala sam se sa njim skoro 2 sata. Imam problem... A onda sam dobila poziv od Yumi. Divno... sad mi jos ovo fali... ,, LUNNN!!!!" izdrala se ,, Yoongi jos nije dosao sta da radim" ,, Ne to!!! Si videla artikle o tebi??" ,, Ma kakvi crni artikli??",, Pa o tebi i Yoongiu!! O kome drugome!! Bleso" ,,STA?!!!!!" O neee ne ne ne ne ne ne ne ne neeeeeeeee!!!!,, Nisi videla? Haha moras odmah da ih vidis, cujemo se kasnije cao ~" Yumi je spustila slusli a ja brze bolje na internet da vidim te artikle a kad sam usla imala sam sta da vidim. Bilo je preko 100 artikla o Yoongiu i meni. Ups.. A onda da bi bilo jos gore Yoongi ulece u stan sav crven ko bulka,, Sta si uradila??" Rece on dok je ulazio u sobu. Nije ni cipele skinuo,, Pa... vidis... postavila sam sliku Hollyia na mom profilu i ljudi su pustili njihovu mastu da luduje...." Yoongi je izgledao pomalo iritirano. ,,Jel sve bilo uredu u BigHitu?" Pokusala sam da promenim temu ,, Kakvo je to pitanje, naravno da je bilo nesto zbog tvog posta" ,, Izvini ali sta da radim kad imas previse slatkog psa" ,, Slusaj malecka, nije to jednostavno mi se smuci kad vidim ljude kako od male stvari naprave dramu" pogledala sam ga sa osmehom ,, Sve ce biti uredu Yoongi, samo se opusti" sad me on pogledao ,, Pokusacu" ,, Ajde dodji ovamo pridruzi nam se" Ispruzila sam ruke ka njemu spremna za zagrljaj. Ali umesto zagrljaja dobila sam poljubac u celo ,, Bas si slatka kad pocrvenis malecka, jer znas to?" Ahhh Min Yoongi... ubicu teeee!!! Zasto mi to radis??? ,, Aww jel ti maca pojela jezik Lun??" ,, Ama cuti tu !!" ,, Nateraj me!" Kada je to rekao krenula sam da ga jurim po stanu. Ko on misli da je ?? Covek koji moze da me zadirkuje a da nista ne dobija za uzvrat?? Ha dobra fora Min Yoongi gotov si. Od jednom sa pala na krevet a Yoongi se iza mene smeje. Uzela sam jastug i pogodila ga u glavu ,, Ko se zadnji smeje najsledje se smeje" rekla sam mu ,, Tacno tako" Sta? O ne.. I tada je skocio na krevet. Kako se pao na krevet ja sam odskocila. Yoongi se jos vise smejao ,, Si dobro malecka?" Tada me je zagrlio i povukao me je ka njemu. ,, Nas Lun, zbog tebe moje srce je poludelo od prvog dana poznavanja tebe do sada. Iako znam da se krarko poznajemo ali nesto ima.." od tih reci mije srce je krenulo da lupa ko ludo. Yoongi sta to radis samnom? ,, I hteo sam da te pitam... jel mozemo da budemo nesto vise od prijatelja..?" Nee da li ce on stvarno da me pita ono sto ja mislim.. sta da mu kazem da priznam.. mislim ja ga volim... CEK STA? Lun sta si rekla? Da ga volis... uffffffff.... ,, Pa jel ces biti moja......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Najbolja drugarica?" Auf.. biti friendzoned stvarno boli...,, Da naravno Yoongi, zasti nebi bila tvoja najbolja drugarica?" Tada mi je rascupao kosu i otisao u dnevnu sobu ostavljajuci mene u soku i pomalom bolu... Yoongi ti si stvarno nemoguc...Yoongi's Pov.
Seo sam na kauc u dnevnoj sobi. Moje crveno lice u rukama. Prsti blago cupaju kosu.
Ti si stvarno glup.. umesto da joj kazem kako se osecam i da je pitas na sastanak a ti si je pitao da da da budete prokleti
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
najbolji prijatelji...
أنت تقرأ
𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔
أدب الهواةDevojka provela vecinu zivota putujici iz mesta u mesto nonstop.Tu devojku mesto ne drzi ona je uvek u pokretu.Iz grada u grad iz drzave u drzavu ona nema gde ona nije bila.Ali sve ce se promeniti za nju kad dobije posao manekenke i upzna mladica ko...