12 deo

49 4 0
                                    

Yoongi's Pov.
Bio sam izgubljen u mislima, bio sam besan. Na sebe. Sedeo sam na kaucu Hillyieva glava na mom krilu. Ruke mi cupaju kosu i pomalo mi lice kriju. Zabrljao sam sa Lun. Kakav sam ja to covek ako ni devojci koju volim ne mogu reci kako se osecam. Kakav? Nikakav....

No one's Pov.

Dok je Yoongi sedeo na kaucu Lun je tiho ustala i izasla iz sobe. Obula je njene cizme i otisla.

Yoongi's Pov.

Cuo sam vrata kako se otvaraju i zatvaraju. Hteo sam da reagujem ali bolje je da je pustim. Holly je krenuo da cvili i on je bio tuzan, kao i ja. ,, Razumem te.." zatim sam cuo zvonjavu telefona ali zvucao je drukcije. Ovako mi ne zvoni telefon... pa cekaj! To je Lunin telefon! Ustao sam sam i dosao do kuhinjskog ostrva gde ga je ostavila. Na ekeanu je pisalo " ♡Yumi♡" prvo sam se dvoumio ali nisam imao snage. Odustao sam a zatim je moj telefon krenuo da zvoni. Pisao je Mr.Loud. Divno... sad i on zove... Moracu da se javim... Uzeo sam telefon i javio sam se ,,Hej, Yoongi da li je Lun ostavila njen telefon kod tebe?" ,,Da..." ,,Sta bi zasto tako zvucis? Jer se nesto desilo?" ,,Da." ,, O ne.. da pogodim, hteo si da joj kazes kako se osecas ali si umesto toga si je pitao da budete najbolji prijatelji?" Kako je pogodio?! Samo sam cutao ,, Pogodio sam jer da?",, Da.." ,, Oh Yoongi sta cu s tobom?" ,,..." ,, Ok imam plan, reci cu da ga ne mozes naci. Iako je kod tebe pa ti dajem 2 dana da napises Lun kako se osecas u njenim beleskama ili porukama ili u draftu za njen blog pa ces mi ga dati i reci cu joj da je bio na nekom glupom mestu gde nisi mogao da vidis dok nisi krenuo da cistis stan vazi?" upitao je. Ne mogu da poverujem da cu se uvaliti u ovu glupost ali makar imacu sanse da kazem Lun.... ugh....
,, Vazi.." ,,Odlicno! Odoh sada da im kazem. Cao!" ,,Cao.."
Kada se poziv zavrsio otisao sam i bacio sam se na krevet ,, Mrzim sve..." uzeo sam papir i olovku u ruke i krenuo da pisem kako se osecam. Krenuo sam sa ,, Draga Lun," i tada mi je odmah mozak stao Divno... Bacio sam papir i olovku ko zna gde i ustao iz kreveta. Mozda.... ne to nije lepo.. ali ona nece znati... Uzeo sam njen telefon i otkljucao ga nije bilo tako tesko, sifra joj je glasila ,,YoongievPaSjeCute" mislim stvarno Lun moze ki biti lakse?? Prvo sto sam otvorio od aplikacija jestu kontakti. Video sam jedan koji se zove:
🌞J-Sunshine🌞
Taj mora da bude Hobiev...
A onda onaj kontakt od malo pre:
♡Yumi♡
Video sam i neki nepoznat:
🥀Mina🥀 ( kekeke croseover ali samo ovaj put. Za one koje ne znaju Mina je lik iz moje druge knjige Happier place)
Koje bre ta? Ma ne zanima me.. zatim sam video kontakte njenih roditelja:
💖Mama💖
☁️Tata☁️
Bili so jos ne bitnih ali sam onda video moj:
💤💜Yoongi-oppa💜💤
Kada sam ga video meni srce telo da stane. Lun Lun Lun ne ne ne ne ne, menjamo ime kontakta sada. Pa sam ga promenio u:
🖤 Min Yoongi Genius 🖤
Sad je bolje...
Zatim sam otisao u njenu galeriju. Nije bio nicega samo Hollyieve slike. Otisao sam u poruke nije bilo skoro nicega zanimljivo sem kad sam usao u chat izmedju Lun i Yumi... pa.. pa... ona...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ona...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
me...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
voli??!

𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔Onde histórias criam vida. Descubra agora