10 deo

47 3 2
                                    


Lun's Pov.

Yoongi i ja smo seli na kaucu u njegovom apartmanu. Holly mi je sedeo u krilu. U pocetku smo samo sedeli i gledali televiziju. Ali oboje smo znali da bi trebalo da popricamo o lomu koji se desio. TV je bio je radio, bio je namesten na nekom muzickom kanalu. Tisinu je bila prekinuta kad je Seesaw bila pustena. Nasmejala sam se a Yoongi me ja samo pogledao zbunjeno ,, To mi je omiljena pesma" rekoh mu i pomalo pocrveneh. ,, Stvarno?" Upita me on iznanadjeno. ,, Stvarno." Sad je on bio pocrveneo. Kada se pesma zavrsila pogledala sam ga i on mene. ,, Mislim da bi trebalo da razgovaramo" rece on. ,, Da.... upravu si" ,, Prvo cu ja, kada si mi poslao one poruke tada sam bas razmisljala da li cu ostati ili ne. Pa kad sam odlucila poslala sam ti poruku za danas... i onda je bus kasnio..." rekoh ,, A onda sam  te povredio i umesto da te sacekam ja sam otisao  jer nisam poneo telefon niti video glasovnu poruku..." nastavi Yoongi ,,I oboje smo mislili da smo povredili jedno drugo..." rekoh ja. Bilo je par minuta tisine dok Yoongiev glas nije prekinuo ,, Pa jer ostajes?" Upita me on. ,, Da, ostajem" Ostajem ovde... ostajem ovde sa tobom... Yoongi se nasmeja i zagrli me ,, Bas sam srecan sto ostajes" zatim je Holly krenuo da laje ,, Mislim da je Holly takodje srecan da ostajes." Rece Yoongi sa osmehom na licu. ,, Awww vas dvojica ste tako slatki" ,, Ne uzbudjuj se malecka" zakolutala sam ocima. Pogledala sam na sat bilo je 23:06. ,,Ako zelis ti mozez ostati jer nije bas najbezbednije da ides kuci u ovo vreme" cim je Yoongi zavrsio tu recenicu Yumi me je pozvala. Javila sam se na telefon i ona je krenula da vristi ,, DESI TI DOSADA?? MLADA DAMO GDE SE NALAZIS?? ZASTO JOS UVEK NISI KUCI??!! PA POGLEDAJ NA VREME!!!" Yoongi me samo pogleda sa zacudjenom facom. ,, Jos uvek sam kod Yoongia, i ostacu kod njega veceras. I onako sutra je subota" rekla sam Yumi, ona se smirla ,, Dobro, ali sutra da se nacrtas u stanu. Da mi kazes sve detalje ~ " kad je to rekla ja sam odmah prekinula vezu i jos vise pocrvenela. Yoongi se samo nasmeja i ustade sa kauca. ,, Sta oces da veceras?"  Upita Yoongi,, Sta god ces ti, valjda" ,, Da narucim picu?" ,, Moze" Rekoh sa osmehom na licu.

* Time skip*

Posle petnaestak minuta pica nam je stigla. Yoongi je doneo tanjire a ja sam naredjala jastuke i ćebad. Kada smo se smestili i ušuškali u ćebad i jastuke krenuli smo da gledamo filmove. Bilo je odlicno. ,, Smem li da dam  Hollyiu malo parce pice?" ,, Zasto bi mu dala picu?" ,,Pa vidi kako me gleda, kako da mu ne dam" ,, Smes. Ali malo parce" klimnula sam glavom ,, Holly sedi"  on je seo dala sam mu parce pice i nastavili smo da gledamo film. Ali ubrzo smo odustali jer je bilo negde oko 2 ujutru. ,, Da li si umorna Lun?" Upitao me Yoongi ,, Ne bas, ti?" ,, Ne" ,,Onda da samo pricamo?" ,,Moze"
Posle par pitanja Holly je krenuo da cvili ,, Holly zeli da ide u setnju?" upitala sam Yoongia on je klimnuo glavom,, Pa onda sta cekas, hajde da ga prosetamo zajedno" ustala sam i otisla u hodnik i krenula da se obuvam. Pogledala sam Yoongia on je idalje sedeo,, Hajdeee" prisla sam mu i povukla ga da bi ustao.,, Dobro dobro predajem se" rece on i obuo je patike stavio je ogrlicu na Hollyia i zakacio povodac na ogrlicu. Izasli smo iz stana i usli u lift. Jer Yoongi zivi pri kraju zgrade voznja liftom je malo duza. Holly je bio veoma srecan i mahao je njegovim repicem.,, Danas ti je srecan dan malisa" rece Yoongi Hollyiu. Pogledala sam ga zbunjeno,, Mislim inace Holly ne dobija skoro celo parce pice niti setnju u 3 ujutru" nasmejah se ko dete. Izasli smo iz lifta, Napokon. Holly je vec krenuo polako da vuce Yoongia ka vratima. Jer nismo znali gde da idemo pustili smo Hollyia da odredi gde cemo ici. Ubrzo on nas je doveo da parka za pse. Naravno gde ce drugde da nas odvede ali ovo mesto je bas slatko sada mi stvarno treba pas.. Yoongi je pustio Hollyia da juri po parku. Okrenuo se ka meni sa osmehom na licu. Bas je izgledao srecno, mesecina nas je obasjavala. ,,Izgedas.."

Yoongi's Pov.

*Pre par minuta*

Pustio sam Hollyia da se istrci. On bas voli ovo mesto. Pogledao sam ka mesecu. Ova noc ne moze biti lepsa... Polako sam se okrenio ka Lun. Mesecina ju je obasjavala. Njena bleda koza je svetlela nad mesecinom. Njen osmeh me uvek razveseli i ulepsa dan. Ona.. ona je savrsena...
.
.
.
.
.
Ona je...prelepa
.
.
.
* Sada*

,,Izgedas.. prelepo" rekao sam joj. Vise me nije zanimalo sta ce da kaze samo sam hteo da je drzim u mojim rukama zauvek. Ona je blago pocrvenela.,, H-Hvala..." Uhvatio sam je za ruku,, Hajde da sednemo, Holly ce se zadrzati ovde" Lun je samno klimnula glavom. Seli smo na klupu jedno pored drugog. Pricali smo o nasim zivotim sta smo sve radili, nasi hobiji i slicne stvari. U jednom trenutku primetio sam da se Lun polako grci. ,, Jer ti hladno?" Upitao sam je ,, Da.. ali ne mnogo, nije strasno" uzdahnuo sam ,, Hajde de, dodji ovamo" ispruzio sam ruke da je zagrlim. Ona se zakikotala i zalepila se za mene. Izvadio sam telefon iz džepa i pogledao na sat. 4 ujutru... mozda da se polako vratimo... ,,Holly! Dodji ovamo idemo kuci" u par sekundi Holly je dotrcao do nas. Zakacio sam njegov povodac za ogrlicu. Kako da ustanem primetio sam da je Lun zaspala. Divno... ,, Lun .... probudi se.. idemo kuci" ona je otvorila jedno oko i zevnula zatim me je pogledala. ,, Dobro dobro, skoci mi na ledja odnecu te do apartmana" Ona se nasmeja i skocila mi je na ledja. Uputio sam se ka apartmanu, negde na pola puta cuo sam blago hrkanje. Spava ko beba.. kako slatko. Nasmejah se, ubrzo smo stigli kuci. Bilo mi je zao da Lun spava na kaucu pa sam je spustio na moj krevet i pokrio. Presvukao sam se u moju " pidžamu" / siroku majcu i donji deo trenerki. Bio sam pred vratima kad sam cuo Lun kako tiho prica nesto u snu. Naculjio sam usi ,, Yoo..ja....volim....t....e.." pomalo sam pocrveneo. Prisao sam joj, sklonio sam joj kosu sa lica, Ona je prlepa.. zatim poljubio sam je u obraz. Izasao sam iz sobe i lego na kauc.,, Laku noc Holly" rekao sam mom umornom psu koji je spavao na meni. Uskoro sam zatvorio oci, pokusao sam da ispraznim misli ali ona nije htela da mi izadje iz glave.
Lun... ti ne znas koliko ti meni znacis..
Lun... ti ne znas koliko ja brinem za tebe..
Lun... ti ne znas koliko sam srecan.. i to zbog...tebe..
Lun... ti ne znas.. ti ne znas... ti.... ne...znas...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
koliko...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ja...
.
.
.
.
.
.
.
tebe...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
volim...

𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora