Uzdahnula sam,bilo mi je neprijatmo mislis moj partner za photoshoot je osoba sa kojom me Yumi spaja plus mozda mi se malo svidja.Kratkim recima nije mi bilo sve jedno.Otidjoh gde mi je receno i videla sam... njega.
Kako sam mu se priblizavala on me vide i mahnu.Ufff...Pomislih i nasmejah se blago.Kad sam mu prisla on se nasmeja,,Cao,ja sam Yoongi ili Suga kako kog me zovi sve mi je jedno.A ti mora da budes Lun?Jer tako?"Rece on a ja samo klimnu glavom.,,Nije ni cudo sto su te stavili samnom,muslim pogledaj se kolicka si manja si cak i od Jimina."Rece on a ja se pomalo uvredih,,Gle ko mi kaze, lik koji je smo 1 cm visi od njega, plus niske devojke su slatke"Rekoh u moju odbranu.Biti nizak je veoma tesko.Rekoh sebi.A onda neocekivano Yoongi se zakikota,,To je istina niske devojke su slatke"Rece on meni pa me potapsa po glavi,,Ajde da zavrsimo sa ovim photoshoot da mogu da spavam kasnije"Rece on i uhvati me za ruku i povuce me ka mestu gde su Hoseok i Yumi zavrsavali sa slikanjem.Kad su zavrsili Yumi mi namignu i ode sa Hoseokom na rucak.AaaaaAaa ta Yumi kunem se da ako me opet zadirkuje da cu je ubitiiii!!!Rekoh sebi kad me od jednom Yoongi povuce i slikanje je krenulo.Za prvu sliku smo se ledjima okrenuli jedan prema drugome.Za drugu on je sedeo na stolici a ja sam stajala iz njega.Treca je bila zagrljaj.Ahhh ovo je neprijatno.Rekoh sebi.Cetvrta je bila nas dvijo lezimo na livadi sa cvecem u mojoj kosi...
*Time skip*
Kad smo zavrsili Yoongi me je pozvao da idemo na rucak.Napokon!!Rekoh sebi.Soba se hranom nije bila previse daleko.Yoongi i ja smo pricali dok smo isli do nje.,,Mogu priznati bilo je zabavno raditi photoshoot sa tobom"Rece Yoongi meni,,H-Hvala"Rekoh sa pomalo crvenim licem.On se nasmija i hteo je nesto da kaze ali sam ga ja prestigla i uzvikla,,Hej!Vidi,stigli smo!Jedva cekam da jedem!!"Uzvikoh ja i povukoh Yoongia sa sobom.Uzeli smo hranu i seli negde u cosku sobe da pricamo jer su svi sem Hoseoka i Yumi radili photoshoot a nismo znali gde su oni otisli.Sve jedno bili mi je zabavno sa Yoongiem.I najbolje od svega pokazao mi je slike njegovog psa Holly.(slike),,Ovo je on kada je bio mali"Rece Yoongi i nasmeja se,,Awwww kako je sladak,mogu zamisliti koliko ti nedostaje"Rekoh i Yoongi klimnu glavom a onda mi pokaza sledecu sliku.(slika)
,,A ovde mu je moj brat stavio naocare i tad sam shvatio koliko on ustvari ima swag-a"(Morala sam to da umacim ok?Moralaaaa sammm)
Nasmejah se,,Pas kao vlasnik"Rekoh i Yoongi se zakikota.Onda je G.Kim usao.,,Oh Lun,Yoongi tu ste.Ovo hteo sam da vam kazem da ako ste zavrsili da mozete da idete kuci.I Lun,Yumi mi je rekla da ti kazem da je ona otisla kuci."Rece on i izadje iz sobe. Pogledala sam Yoongia koji je ustao,,Ovo ja idem,i evo ti moj broj.Pusti mi poruku kad si slobodna.Nadam se da ce mo se videti.Cao"Rece on i uputi se ka vratima,,Cao"Rekoh i ustah i odoh u slacionicu da se presvucem i odem kuci.
*Time skip*
Dosla sam ispred stana i zazvonih jer jos uvek nemam kljuc.Yumi mi otvori vrata i pusti me unutra.,,Paaa kako je bilo sa Yoongiem??Kakav je??"Tacno sam znala da ce to uraditi!Nisam vise ni iznenadjena kad krene sa pricom meni i Yoongiu.Ughhhh mrzim da mrzim.Pomislih i uputih se ka kupatilu kad gospodjica krece da se ljiti,,A da mi odgovoris??Ha?Mrs.Min?Znaci takocemo ok ok"Rece ona meni.,,A mozda da me pustis da operem ruke i da se sredim?Sta na to mislis?"Upitah i udjoh u kupatilo i krenuh sa skidanjem sminke.Kad sam izasla nazalost sam bila primorama da ispricam sve detalje Yumi.Kada sam zavrsila sa pricanjem ona je krenila da vristi i slace od srece.Nekad je stvarno ne razumem.Rekoh u sebi.A onda je krenula da me zadirkuje o Yoongiu i onda je bilo jos gore Yoongi mi je pustio poruku koja glasi,,E malecka?Si tu?"Tek tad je Yumi krenula da me zeza jos vise na primer,,Lun i Yoomgi to su srca dva ljubili se grlili sve do pola dva a kad je proslo pola dva oprali su zube da se bolje ljube~" ili,,Kad ce vencanje???Kad ce deca???" Bilo mi je dosta njenih gluposti pa se setih.Pa cekaj malo Lun i ona je provela dan sa nekim iskoristi to!Rekoh sebi pa pomislih Wow kako sam samo pametna.Nasmejah se zloctasto i rekoh,,Gle ko mi kaze,a kad ce tvije i Hoseokovo vencanje??Ili kad cu postati kuma?Ha?"Tad ona pocrvene i ode u sobu.Zakikotah se i pustila poruku Yoongiu.,,Nista posebno.Ti?Kako je Holly?Sta radi?"*Time skip*
Jos uvek mi Yoongi nije odgovorio.Mozda je offline.Pomislih i odoh u sobu.Bacih se na krevet i pustila Seesaw.Zatvorila sam oci i krenula da mislim.Sta ako je Yumi bila upravu?Sta se dopadnem Yoomgiu?Uskoro mi istice vreme..d-da li....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Da ostanem ovde?Da...postanem manekenka i ostavim moj zivotnih san da obidjem ceo svet...a sta ce biti sa mojim blogom?Sve te misli su mi kruzile po mislima dok jednostavno nisam zaspala.Ali idalje moj um se usredsredio samo na jednu rec...ustvari jedno ime...jedne osobe....
.
.
.
.
A ta osoba je....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yoongi
أنت تقرأ
𝓩𝓲𝓿𝓸𝓽 𝓾 𝓹𝓸𝓴𝓻𝓮𝓽𝓾 [M.Yg]✔
أدب الهواةDevojka provela vecinu zivota putujici iz mesta u mesto nonstop.Tu devojku mesto ne drzi ona je uvek u pokretu.Iz grada u grad iz drzave u drzavu ona nema gde ona nije bila.Ali sve ce se promeniti za nju kad dobije posao manekenke i upzna mladica ko...