1 Bölüm ''Yeni Okul''

2.2K 24 4
                                    

''Zeynep'in Ağzından.''

Annemin Sesiyle gözlerimi açıyorum.  Öyle Bir Bağırıyorki evin içinde Diğer sokaktan Kesin sesini duyuyolardır. Ama ben duymamazlıktan geliyorum. Neden mi? Bugün Yeni bi üniversiteye başlıyorum. Sayer Üniversitesi. Ya Hayır Anlamıyorum Eski Okulumda Çok mutluydum Ben. Eski Arkadaşlarımla Of Anne Of. 

D: Kızım Sana sesleniyorum Duymuyor Musun!?  Annemin Bağırmasına Daha fazla dayanamıyorum Ve Mecbur Yataktan Kalkıyorum.Banyoya  Gidip elimi yüzümü yıkıyorum. Ilık Bi Duşa Giriyorum. Banyodan Çıkıyorum Ve Aynanın Karşısına Geçiyorum Of Şimdi  Ben Kıyafetde Seçememki. Annem aşağıdan Bağırmaya devam ediyo Bende Geliyorum Anne Deyip Geçiştiriyorum. Kıyafetimi Giyip Makyajımı Yapıp Aşağıya İniyorum. 

D:''Hadi Kahvaltıya Yapalım Kızım''.

Z:'' Ne İştah Kaldı Ya? Kısık Sesle''. 

D: Anlamadım! Bişey mi dedin kuzum?

Z: Yok Anne Sofra Çok güzel gözüküyorda Onu demiştim. 

''Ya Anne Anlamıyorum Eski Okulumun Suyumu Çıktı?! Aslında Vericeği cevabı biliyorum. Her Seferinde İyi Bir Eğitim Alman İçin Diyor. -Sanki Ben Eski Okulumda İyi Bir Eğitim Almıyordum.. Ama Yinede Soruyorum. 

D: İyi Bir Eğitim Alman Şart Kızım. Hem O Okulu Bilmeyen Yok.

Z: ''Emin Misin Anne? Ben Bilmiyorum Mesela''.

D: ''Zeynep! Kahvaltını Bitirmişsin Sanırım Hadi Kuzum İyi Dersler. Diyip Çantamı Elime Tutuşturuyor''.  Bişey Demeden Çantamı ALıp Evden Çıkıyorum Ve Yeni Okuluma Geliyorum.

Kapıdan İçeri Giriyorum. Tüm Gözler Bende. Kantine İniyorum Sıcak bir Kahve Almak İçin Tam Merdivenlerden İneceğim Sırada Yakışıklı Turuncu Saçlı Yeşil Gözlü Kaslı Mı Kaslı Birisi Bana Çarpıyor. Ben Hemen  Bağırmaya Başlıyorum.

Z:'' Dikkat Etsene Sen biraz''!! Yürüken Önüne Bakmıyor Musun Sen? Kime Diyorum Aloo.. O İse Bana Aldırmadan Nazik Bi Şekilde. 

K: Kusura Bakma Görmemişim Diyor.  Ve Ardından Ben Kerem Diyip Elini Uzatıyor. Bende Elimi Uzatıp Bende Zeynep Diyorum.  Kerem Kusura Bakma İşim Var Sonra Görüşürüz Diyip Gidiyor. Bende Arkasından  Söyleniyorum. 

Zeynep Napıyosun Ya Çocuğa Bilip Bilmedende Tersledin Şimdi Of Zeynep Of. Bidakika O bana Görüşürüz Mü Dedi Olur Tabi Görüşürüz :D 

Sınıfa Giriyorum. Ve Girdiğim Anda Şok Oluyorum. Ke..Kerem Keremle Aynı Sınıftamıyım İnanamıyorum Ben Çocuğu İzlemekten Dersi Dinleyememkiii. Boş Sıra Arıyorum. Ve Koskoca Sınıfta Kerem'in Yanı Boş Başka Boş  Sıra Yok.  Keremde Yanını İşaret ediyor Bende gidip Mecbur Oturuyorum. Ders Boyunca Hiç Konuşmuyoruz Ama Habire Göz Göze Geliyoruz. Daha Doğrusu Bişey Söylemek İstiyorda Söyleyemiyor Gibiyiz.

Zil Çalıyor Ve Yanıma Bi Kız Yaklaşıyor. 

X: Merhaba Ben Yağmur. Diyip Elini Uzatıp Nazikçe Gülümsüyor. 

Bende Zeynep Diyorum. 

Y: Bütün Gözler Sende Diyip Göz Kırpıyor Bende Şaşırıyorum. 

Z: Neden ki Diyebiliyorum. O İse Zeynep Güzelsin Çekicisin Sexy'sin Tabiki Tüm Gözler Sende Olucak. Diyor Abart Yağmur Abart. :D

Y: Eee Hadi Kantine İnelim Diyor Kantine İniyoruz.  Yağmurun Dediği Gibi Tüm Gözler Bende. Yağmur Kahve Almaya Gittiğinde Bi Çocuk Bana Bakıp Bakıp Göz Kırpıyor Ve Yanıma Yaklaşıyor.        Elini Saçlarım Arasında Gezdirmek İçin Tam Hamle Yapacakken Çocuğu Biri Kendine Çekiyor. Ve Anında Yumruğu Gözünün Ortasına Yiyor.. 

Bölüm Sonu.

Aşk MasalıWhere stories live. Discover now