정인
jeongin. nk
kello läheni 11 ja olin jo käymässä hermostuneeksi. No olin ollut koko aamun hermostunut tästä koko päivästä ja ihan syystäkin. En voi siis vieläkään uskoa että minä joka pienestä pitäen on ollut vanhempien mukana vastustamassa prideja ja nyt olin menossa itse sinne.
viimein kuulin Seungminin soittavan ovikelloa iloisesti, vaikka samaa ääntä se ovi kello pitää vaikka kuinka surullinen olisi. Avasin oven ja tervehdin seungminiä itsekin iloisesti.
" ootko sä jo valmis" vanhempi kysyi.
" Joo hain vielä kännykän ja lompakon" väläytin hymyn ja hain tavarani.
Pridet muistaakseni järjestettiin siinä aukiolla lähellä kirjastoa. Se aukio oli vain kuin pieni jalkapallo kenttä ilman katsomoa eikä siinä myöskään ollut yhtään puita. se oli varmaan enemmän tarkoitettu juuri tallaisille tapahtumille ja piknikeille. '
Matkasimme paikalle metrolla ja heti kun astuimme ulos asemalaiturille kuulimme jo vastamielen osoitukseen tarkoitetut rummut ja niiden paukkeen. Kävelimme portaita ylös takaisin ulkoilmaan. Värikkäitä ja iloisia ihmisiä. Minua jännitti jotenkin tosi paljon. tämä oli ihan uutta olla tällää.
" Hei Felix on jo tuolla" seungmin hihkaisi ja veti minua kädestä kohti lyhyttä punatukkaista poikaa kohti, joka seisoi yksinäisenä festari telttojen ja turva aitojen edessä. poika nosti iloisesti katseensa Seungminiin.
" Moi te tulitte viimeinkin" lyhyt porkkana pää tervehti. En ollut koskaan tavannut Felixiä mutta mitä Seungminiltä olen kuullut hän oli mukava ja varovainen sanoistaan mutta silti hyvin rohkea.
" Juu moi. Tässä on muuten sitten Jeongin. Sä varmaan muistat hänet" Seungmin moikkasi ja esitteli minut.
" Joo muista. hei vaan" Felix totesi ja tervehti minua hiukan kumartaen iloisesti.
Aloimme kävellä tapahtuman pää porteille jota koristi suuri sateenkaari lippu. Portilla oli kaksi naista jakelemassa esitteitä ja sateenkaari viuhkoja. He ilmoittivat meidät tervetulleiksi ja antoivat viuhkan ja esitteen meille. Vaikka aukio oli pieni ehkä vain 50 metriä halkaisijaltaan niin silti paikka oli täynnä ihmisiä. Reunoilla sijaitsi kojut ja pinssi sekä lippu työpajat. Melkein sisään käynnin vieressä oli iso lava. Keskelle taas jäi iso tyhjä tila joka täytettiin piknikki vilteistä jotta ihmiset voisivat istua niillä. Levitimme oman harmaan värisen vilttimme vihreälle ruoholle.
Juttelimme niitä näitä pari minuuttia kunnes Felix näki jonkun kaverinsa.
" Hei Changbin on tuolla" Felix hihkaisi mutta levähti nopeasti punaiseksi " Entä jos se näkee mut" hän jatkoi epävarmana.
" Hei sun pitää pysyä vain lujana jos sä aiot saada sen. joten mee pyytää sitä ja sen kavereita tänne" Seungmin rohkaisi ja taputti Felixiä selkään. Porkkana pää vilkaisi ensin Seungminiä ja sitten minua. Rohkaisin häntä leveällä hymyllä. Poika rohkaistui ja lähti suuntaamaan poika porukkaa joka seisoskeli hiukan kauempana. Katsoin poika porukkaa ja keitä he mahtaisivat olla. En saanut selville kuka tämä Changbin olisi mutta yksi pojista kiinnitti huomioni eikä mitenkään hyvällä tavalla.
Se poika joka juoksi minuun ja Seungminiin pahki jutteli nyt kavereidensa kanssa Felixille. Porukassa oli hänen lisäkseen pojan ystävä, hänen nimensä oli muistaakseni Jisung tai joku vastaava. Sekä kaksi ihan tuntematonta. Toinen heistä oli tummatukkainen ja lyhyt toinen taas blondi ja pitkä sekä suoraan sanottuna ihan helvetin lihaksikas.
Heille oli selvästi sopinut se että he olisivat meidän kanssa sillä jossain vaiheessa Felix alkoi kulkemaan taas kohti meitä neljä pokaa perässään. He istuutuivat viltille.
" Hei tässä on Changbin. hän on siis mun luokalla"( huom Changbin on tässä tarinassa saman ikäinen kuin Felix. Eli vuoden nuorempi) Felix aloitti ja esitteli lyhyen tummatukkaisen ja tummiin vaatteisen pojan meille. Changbin hymyili meille jokaiselle.
" Juu kiva tavata viimein sutkin kun Felix on puhunu susta niin paljon" Seungmin totesi, mutta sai Felixiltä vain mukavan potkun reiteen. " Siis mä oon sitten Seungmin ja tässä on Jeongin" vanhempi kertoi muille.
" Kiva tavata Jeonginin mä taidan jo tietää" poika johon törmäsin virnisti." Mä oon Hyunjin ja tässä on vielä Jisung ja Chan" Hyunjin esitteli ystävänsä. Mulkaisin häntä vain.
" No niin tervetuloa kaikki Seoul prideille jälleen. On ilo nähdä teidät täällä näin sankoin joukoin ja hymyssä suin. aloitetaan tämän vuotiset pridet pienellä alku leikillä. Tarvitsette vain parin" Juontaja aloittaa puheensa lupaavasti. Mutta heti kun muut ihmiset alkoivat etsiä omaa paria Hyunjin nappasi kädestäni jälleen virnistäen.
" ollaanko parit" hän kysyi.
uwuwu pitkästä aikaa täällä taas.
mites teillä on muuten luku vuosi alkanut tai mille luokalle ootte menneet koska ois tosi siistii tietää minkä ikästä porukkaa täällä on
oliko kukaan muuten teistä tän vuoden k-conissa sillä mä olin
päivän random fakta käytin liikaa rahaa kconissa koska pentagonin albumi "hihi"
bye bye👋👋
DU LIEST GERADE
» 𝐹𝓁𝑜𝓌𝑒𝓇 𝒸𝓁𝑜𝓊𝒹 « FIN~HYUNIN
FanfictionTää on tää perus paha ja hyvä poika, suosittu ja ei niin suosittu, kahlittu ja vapaa. Joka tapauksessa toistensa puolien vastakohdat kohtaavat ja jokaiselle on jo tässä vaiheessa selvää että jotain tapahtuu ○ sisältää ○...