우진
Woojin. nk
Katselin kun kaikki muuta pelasivat totuutta ja tehtävää olohuoneeni lattialla. Hyunjin ja lauma hänen ystäviään oli paukannut kotiini vähän aikaa sitten. No joo tunsin kyllä puolet näistä ystävistä vain Jeongin ja Seungmin olivat uusia tuttavuuksia.
Pitkän pinnani takia en suuttunut heille heti kun he tulivat. Hyunjinillä oli muutenkin tapana testata pinnaani kiusoittelemalla tyhmillä päähän pistoilla. Se oli osa meidän kaveruutta.
" Woojin totuus vai tehtävä" kuului Jisungilta.
Havahduin peliin ja vastasin aika tylsästi " Joku helppo tehtävä"
He kaikki muuttuivat mietteliäiksi ja vilkuilivat toisiaan jonkun hyvän tehtävän toivossa. Kohta joku silti huutaisi että näyttele tanssivaa valasta tai jotain tuon tapaista.
" Kerro meistä kaikista jotain positiivista" yllättäen Jeongin tokaisi. Hämmennyin hiukan ja raavin niskaani.
" Öö no Minho on tosi huoleton ja ei stressaa paljon jota mä ihailen siinä." aloitin Minhosta joka istui oikealla puolellani." Jisung saa aina hyvälle tuulelle oli päivä kuinka huono. Chan taas osaa heittäytyä hauskasta ja sekoilevasta itsestään porukan fiksuimmaksi joka osaa johtaa keitä tahansa. Seungminiä mä en tunne paljoa mutta sen mitä mä oon susta huomannut on että sä naurat paljon ja vedät muut siihen mukaan. Jeongin on taas heittäytyvä jonka ainoa ilme on hymy jota ilman se näyttäisi pelottavalta. Ja Hyunjin on mun rakas lapseni joka on heti hakemassa multa apua jos joku on vinosti. Sä myös keksit ne hulluimat ideat joista syntyy unohtumattomia muistoja aina"
He kaikki hymyilivät ja näyttivät toivottavasti tyytyväisiltä.
" Felix ja Changbin vielä" Hyunjin muistutti
" Felixistä mä tiedän vain sen mitä Changbin on kertonut, mutta muistan että Felix ujon näköisen ulkokuoren alla hän on murtumaton joka ei välitä vihasta. Changbinilla on taas kaikista hauskoin nauru ja karun ensivaikutelman alta paljastuu temperamenttinen ja herkkä ihana luonne"
Tulipa hyvä fiilis kun sai kertoa jotain positiivista. Meistähän voisi tullakin joku tiivis kaveri porukka tämän jälkeen.
Olisi ihana kokea edes joskus se tunne että kaverit ovat se joka rakentaa elämän. Heidän kanssa kokisi myötä ja vastoinkäymiset ilman valheita. En haluaisi sen murtuvan koskaan vaan jatkuvan aina vaikka aina ei olisi läsnä.
Tosiaan halusin tehdä Woojinin kunniaksi erilaisemman luvun.
Kukaan ei jaksa lukee tätä sit mutta..
Mulle Stray kids on ensimmäinen kpop porukka josta mä rakastin alusta asti jokaista jäsentä sydämeni pohjasta. Ja siksi Stray kids on yksi nimi joka jää mun historian kirjaan koko elämäksi. Siksi tää taannoinen Woojin juttu oli mulle tosi iso juttu. Menetin yö unet vaan itkien ja nyt pikku hiljaa oon hyväksyny tän. Mä en voi vaikuttaa syihin miksi tapahtui näin joten kunnioitan Woojinia tulevaisuudessa minne tahansa se tästä jatkaakaan. Mä oon kiitollinen hänelle kaikista hyvistä hetkistä mitä hän antoi. Mutta nyt se on todella loppunut. Me emme silti menetä Stray kidsiä. Stray kids on yhä sama yhtye mutta kahdeksalla jäsenellä. He rakastavat yhä meitä. Ja me heitä. ( huh menipä deepiksi
kiitos Kim Woojin <3
bye bye👋👋
YOU ARE READING
» 𝐹𝓁𝑜𝓌𝑒𝓇 𝒸𝓁𝑜𝓊𝒹 « FIN~HYUNIN
FanfictionTää on tää perus paha ja hyvä poika, suosittu ja ei niin suosittu, kahlittu ja vapaa. Joka tapauksessa toistensa puolien vastakohdat kohtaavat ja jokaiselle on jo tässä vaiheessa selvää että jotain tapahtuu ○ sisältää ○...