현진
hyunjin. nk
" Kiitti vielä että päästiin tulemaan tänne" Chan kiitteli istuessaan sohvan nojalla.
" Juu ei mitään. Olihan mulla aika tylsää ilman teitä" Woojin vastasi ironisesti. Woojin nojaili seinään keittiön nurkalla josta oli koko näkymä olohuoneeseen/ woojinin makuuhuoneeseen.
" Ääh mitä tehdään" Jisung voihkaisi sohvalla ylidramaattisesti.
meidän ei tarvinnut kauaa odottaa kunnes Chan pomppasi pystyyn ja hihkaisi. " oltaisko pullonpyöritystä"
Parin hetken päästä olimmekin jo kokoontuneet rinkiin keskelle Woojinin olohuonetta. Pullonamme toimi Woojinilla ollut tyhjä soju pullo. Jisung oli jo ajat sitten osoittanut halukkuutensa olla ensimmäinen pulloa pyöräyttävä. Turhia valittamatta annoimme yli-innokkaan oravan pyöräyttää sitä.
" Hahaa totuus vai tehtävä" Jisung sanoi melkein kiljaisten kun pullo pyörähti Woojinin kohdalle. Vanhempi kiemurteli hetken paikallaan miettien mitä vastasi tai miettien miksi oli koskaan tutustunut meihin. Harva 22 vuotias haluaisi varmasti tuhlata vapaa iltansa lapsellisten kakaroiden kanssa.
" Totuus. Pääsee ainakin helpommalla" woojin vastasi lopulta.
" Hei mä keksin. Mikä on ollut sun suurin virhe" Minho kysyi.
" Helppo vastaus. Totta kai Hyunjiniin tutustuminen" kaikki taisivat revetä nauruun tuon jälkeen, jopa minä.
" Hei mähän oon parasta mitä sulle tulee tapahtumaan" Puolustin itseäni selvästi sarkastisesti. Woojin pudisti päätään huvittuneena kun laittoi pullon jälleen pyörimään lattiaa vasten.
Olimme pelanneet pullonpyöritystä jo muutaman tovin. Ja sillä aikaa kun Chan suoritti punnerrus tehtäväänsä niin minä luikin keittiöön etsimään jotain vahvempaa. Tämä olisi ihan liian tylsää ilman jotain vettä vahvempaa.
Ennen kuin kukaan olikaan huomannut lähtöäni olin jo palannut takaisin olohuoneeseen kolme täyttä soju pulloa käsissäni.
" Tyypit hoi maistuisiko teille lasilliset" ilmoitin heille.
Woojin käänsi heti katseensa minuun. Yritin olla mahdollisimman innostava että Woojinkin suostuisi. Vanhempi oli jo sanomassa jotain minua vastaan mutta antoi minulle vain tiukan katseen. Hymyilin hänelle takaisin ja kiitin häntä pienellä kumarruksella. Sanon tämän tuhannen kerran mutta Woojin vihaa minua sata prosenttisesti.
Annoin jokaiselle mukit ja avasin yhden soju pullon ja kaadoin ensin Woojinille, Chanille ja Minholle.
" Hei anna mullekkin" Jisung vinkaisi kun en kaatanutkaan hänelle. Poika yritti näyttää söpöltä jotta saisi tahtonsa läpi. Itse asiassa Jisungin verenkierto varmasti tuottaa alkoholia koska hän on koko ajan ainakin yhden promillen humalassa. Tai ainakaan minä en keksi parempaa syytä sille miksi hän käyttäytyy koko ajan niin. Toisaalta kuka minä olen kyseenalaistamaan Jisungin käytöstä kun itse varastan huumeita, tarvitsen Woojinin pitämään itsestäni huolta sekä asunitse vieläpä lastenkodissa.
" Joo ei sulle mitään mitään simaa vahvempaa#" ( xd koreassa ei varmaan ole simaa mutta hälläväliä) Jisung vain käpertyi Minhon syliin mököttämään.
Olin kaatamassa Seungminille ja Jeonginille mutta molemmat kieltäytyivät kohteliaasti.
Pääsin istumaan omalle paikalleni viininpunainen tyyny allani. Chan pääsi viimein pyöräyttämään pulloa tehtävänsä jälkeen. Tyhjä lasi pullo alkoi hidastaa vauhtia ja pysähtyi suoraan Jeonginin kohdalle. Nuorempi oli hiukan yllättynyt ja tuntui hiukan punastuneelta. Söpöä.
" ÖÖ tehtävä" Innie vastasi. Chan ja Minho virnuilivat toisiaan pitkään kunnes Chan hihkaisi.
" Sun täytyy olla Pocky gamea jonkun kanssa" ( jos ette tiedä Pocky gamea nii kattokaa vaikka Youtubestasta miten sitä pelataan. Me pelataan nyt sitä että mitä lyhyempi pala jää jäljelle nii sitä parempi)
Jeonginin kasvot valahtivat kalpeiksi ja sitten tulen punaisiksi. Chan ojensi pojalle pakettia pokcyja josta Innie valitsi yhden suklaa tikun itselleen. Hän harhaili katseellaan etsien sopivaa uhria. Sitten hän kääntyi vasemmalla olevan henkilön puoleen. Eli toisin sanoen minun. Jeonginnie oli valinnut minut, kuinka söpöä.
" Sori hyung mutta..." Jeongin kuiskasi aivan punaisena. Nuorempi asetti suklaisen tikun suittemme väliin.
Sydämeni jätti ainakin kaksi lyöntiä välistä. Nuoremman kasvot olivat niin lähellä. Hänen silmänsä olivat kiinni sekä kroppa jännittynyt. Hän ei liikahtanutkaan. Samoin kun en minäkään. Tuijotin vain hänen kasvojaan silmät hurmoksessa.
" Emmä pysty tähän" Innie vinkaisi ja veti itsensä pois. Muut taisivat olla hiukan pettyneitä samoin kuin minä, se hetki olisi voinut jatkua vaikka kuinka kauan enkä oli kyllästynyt katsomaan Innien suloisia silmiä.
Se oli suoraan sanottuna liian ihanaa.
Joten nappasin Innien kädestä sen pockyn ja asetin sen huuliemme väliin. vedin poikaa lähemmäs. Nyt oli hänen aika olla yllättynyt. Olin alkanut syödä suklaisaa tikkua Innien varmaan yhä ollessa shokissa. kuinka ihanaa ja söpöä joku voikaan olla.
lukijalle kiitos jaksamisesta ja suuri hali.
teidän kommentteja on ollut liian ihana lukea <333
Jos siellä on jotain nct faneja nii mitä tykkäisitte jostain nct fikistä kuten vaikka Luwoo tai Yuwin.
päivän random fakta: mulla on ongella kutsua Woojinia dinosaurukseksi xd
bye bye👋👋
YOU ARE READING
» 𝐹𝓁𝑜𝓌𝑒𝓇 𝒸𝓁𝑜𝓊𝒹 « FIN~HYUNIN
FanfictionTää on tää perus paha ja hyvä poika, suosittu ja ei niin suosittu, kahlittu ja vapaa. Joka tapauksessa toistensa puolien vastakohdat kohtaavat ja jokaiselle on jo tässä vaiheessa selvää että jotain tapahtuu ○ sisältää ○...