정인
jeongin. nk
" Innie kuuntelek sä yhtään mitä mä puhun" Seungminin ääni herättiminut viimein ajatuksistani.
" Ai siis mitä" Kysyin ja käänsin väsyneen hymyni poikaan.
" Aigoo. Sun kanssa on mahotonta puhua" hän huokaisi ja läimäisi minua takaraivoon.
" Mä kysyin sua vain mukaan Seoul prideille"
" Mitä mä siellä tekisin" kysyin vähän hämmentyneenä.
" Mä oon ainakin menossa Felixin tueksi ja pyytäisin sua vaikka vaan mukaan" Hän pyysi minua Seungminnie koiranpentu ilmeellä. Katsoin häntä juuri sellaisella epäuskoisella sarkastisella ilmeellä.
" Okei. mä tuun mutta jos ei olla hirveän kauaa" Painoin pääni alas ja nostin sitten vienon hymyn Seungminille.
" Hei jee sä et tuu pettymään. Meillä tulee olemaan tosi kivaa" seungmin hurrasi ja halasi minua iloisesti.
" Ne on muuten jo ensimmäinen kesäkuuta eli huomenna" hän lisäsi. Katsoin hetken poikaa "ootko tosissaan" ilmellä.
" Aigoo. Et sitten viitsinyt sanoa aikaisemmin" tokaisin turhautuneena. En pitänyt viimetinkaan jättämisestä ja Seungminille se taas oli lähes arkipäivää.
" Hehe. Kyllä sä ehdit valmistautumaan. Mä tulen huomenna 11:00 hakemaan sut teiltä" vanhempi naurahti ja halasi minua.
Ai että rakastin tutkia avaruutta ja miettiä alkuräjähdystä mistä se tuli, miten se syntyi ja mitä sitä ennen on ollut. Avaruus ja luonnontieteet olivat mielenkiintoisia ja rakastin niiden tutkimista. Mutta perheeni on hyvin uskonnollinen ja siksi minun on vaikea olla oma itseni siellä kun joka raosta pursuaa Jumalan kunnioittamista ja synnin teon vääryyttä ja siitä seuraavia rangaistuksia.Jos saisin kertoa vanhemmilleni jonkun asian ilman seurauksia niin sanoisin että ' en välitä pätkääkään uskonnoista tai mitä Raamattu sanoo syntien teosta '.
Olin potkinut pientä kiveä koulusta asti ja nyt olin selvästi potkaissut sen suutus päissäni koti pihani aitaa päin. En ollut lähes keskittynyt yhtään kuinka kauan olin kävellyt kun olin jälleen niin ajatuksissani. Sain jälleen 20 minuutin koti matkan tuntumaan muutamalta minuutilta.
Palanen tipahti kurkkuuni kun näin tutun mustan Citroënin pihalla. Kävelin Kävelin kuin juuri housuihin paskantanut ihminen sisälle. Heti oven avattuani äitini tuli vetämään hössöttäen minut olohuoneeseen. Hän siisti nopeasti valkoista kauluspaita koulupukuani ja varmisti että mustat houssuni olivat suorat ja puhtaat.
" Noniin Jinheung hän tuli" nainen sanoi ylpeästi. Tätä pelkäsin Jinheung ( xd se joka tunnistaa nimen saa porkkana keksin) tai paremmin isä oli palannut jälleen pyhiinvaellukselta. Tälläkertaa hän oli muistaakseni Italiassa.
Isäni astuu vanhempieni makuuhuoneesta ylpeänä ja smokki päällään. Nielaisen hiljaisesti ja hermostuneesti.
Hän tulee hymyillen ja nappaa minut mielestäni kiusalliseen halaukseen.
" Jeongin rakas ihana nähdä" tuo katsoo minua hymyillen ja vastaan vain hyvin kiusallisella väkinäisellä hymyllä.
" Miten hänellä on mennyt koulussa" isäni kysyy sen jälkeen äidiltäni.
" Luokan paras kesiarvo sekä käyttäytyy mallikkaasti. Ei muuten poissa oloja muuta kuin kerran Jumalan palveluksen takia" nainen takanani lateli saavutuksiani hymy huulillaan.
" Hienoa kyllä me tästä pojasta rehti kansalainen saadaan ja kenties jopa uusi pappi." Nuo sanat alkoivat kuvottamaan minua. En aio elää elämääni vanhempieni haluamalla tavalla.
" Mitäs Jeongin aijot tehdä huomenna. voisin käydä esittelemässä työ paikkaani" isäni kysyy keskeyttäen syömiseni. Istuimme kaikki kolme ruokapöydän ääressä.
" Öö mä kyllä aioin viettää huomenna aikaa Seungminin kanssa" En kehdannut sanoa että olin menossa prideille koska vanhempani olisivat repineet minut kappaleiksi. Nuorempana vanhempani olivat olleet itse siellä mutta vastustamassa pridia.
" No muista että hänen kaltaiset saattavat saada sinut helposti kadotukseen" äitini alkoi heti hössöttämään peloissaan. Ja paskat, Seungmin oli parasystäväni ja vaikka saisi minut kadotukseen menisimme sinne yhdessä.
" E...ettekö te mene anti-pride mielenosoitukseen" kysyin varovasti.
" Emme tänä vuonna kun isäsikin polven tilanne on mikä on, mutta aiomme tukea heitä kotoa käsin ja ehkä käydä katsomassa" Äiti vastasi ja antoi minulle lisää riisiä kulhooni.
Nielaisin jälleen hermostuneesti. Aina nuorena olin ollut vastamielenosoituksessa ja nyt menin todella tapahtumaan jota vanhempani paheksuivat kuolemaansa asti. Minulla ei ollut koskaan mitään Lgbt+:saa vastan. Toivon sydämmeni pohjasta että vanhempani eivät näkisi minua siellä. vähintä mitä he tekisivät olisi viikko arestia ja Raamatun lukemista. Mutta jos sanoisin heille olevani homo he varmaan heittäisivät minut pihalle ja sanoisivat etten ole enään heidän poikansa.
Joo sori näin tylsä ja lyhyt luku mutta ens luvussa tulee hyuninia mä lupaan.
Mä haluun viellä myös selventää että mulla ei ole mitään uskontoja vastaan. päin vastoin mä itsekin olen uskovainen mutta halusin luoda Jeonginista luoda ateistin jonka vanhemmat olisivat todella uskovaisia ja se saisi sitten Jeonginin vihaamaan heitä.
päivän random fakta on että en keksi kenet piirrän seuraavaksi niin laittakaa joku kpop jätkä tonne kommentteihin niin voisin kokeilla sen piirtämistä. oon siis piirtäny jo Namjoon, Yoongi, Jungkook, Taehyung, Mark(nct), Hyunjin, Jisung(skz), Taeyong, Lucas ja Hyungwon. eli ei ainakaan noita ihmisiä.
Bye bye👋👋
ČTEŠ
» 𝐹𝓁𝑜𝓌𝑒𝓇 𝒸𝓁𝑜𝓊𝒹 « FIN~HYUNIN
FanfikceTää on tää perus paha ja hyvä poika, suosittu ja ei niin suosittu, kahlittu ja vapaa. Joka tapauksessa toistensa puolien vastakohdat kohtaavat ja jokaiselle on jo tässä vaiheessa selvää että jotain tapahtuu ○ sisältää ○...