⁵.

179 16 6
                                    

현진

hyunjin. nk

Kiusallisen ja jotenkin kivan alku leikin jälkeen lavalla alkoi musiikki esitys johon emme kiinnittäneet huomiota juurikaan. Jeongin valitti yhä varvas parkojensa puolesta kun olin hypännyt hänen varpaittensa päälle liian kovaa alku leikissä. Alku leikin idea oli vain tehdä jotain mahdollisimman noloa parinsa kanssa kuten kävellä toisen varpaitten päällä sillä ehdolla ettei satuta toista.

Changbin ja Felix taas olivat ihan selvästi ihastuneet toisiinsa tai jos eivät niin minä syön lumen Siperiasta. Heistä oli vaikea olla eri mieltä kun molemmat hihittelivät ja hymyilivät toisilleen todella kiusallisen näköisesti. Chan jutteli taas muitten kanssa mukavia ja piti yllä ryhmä keskustelua. Nyt kun aloitin kerrotaanpa kaikki porukkamme kuulumiset. Jisung aka Orava hermoili poikaystävänsä perään joka oli kertonut ettei osannut tulla pride paikalle tiesulkujen takia. Minho oli kyllä tulossa mutta hiukan myöhässä.

" Jisung Minholla ei ole mitään hätää. Se hän laitto viestillä että se on jo lähellä" totesin painottaen sanaa 'ei' sanaa.

" Mut...mut"

" Rauhotu hyvänen aika. Sitä paitsi sieltä se sun prinssis saapuu" Jisungilla ei kestänyt paria sekuntia kauenpaa kääntyä ja juosta Minhon syliin. En ihmettelisi jos Jisung juoksiessaan olisi astunut jonkun päälle kun sen verran kovaa hän juoksi katse suoraan Minhossa. Koko poppoomme käänsi katseensa kahteen kyyhkylaisiin.

Jisung tuli tyytyväisenä Minhon käteen kietoutuneen luoksemme.

" No. Ootko sä nyt tyytyväinen" Chan kysyi hymyillen Jeonginin vierestä.

Jisung nyökkäsi vain pari kertaa syvään leveä hymy kasvoilla. Pojat olivat kieltämättä suloinen yhdistelmä.

Musiikki esitysten jälkeen oli luvassa vieraita ja puheita. Keskustelin Minhon ja Jisungin kanssa jostain koulu jutuista ja siitä maistuuko kimbap paremmalta porkkanalla vai ei. Jeongin oli kertonut menevänsä kiertämään myyntikojuja noin kymmenen minuuttia sitten. Minulla ei ollut oikein muuta järkevää tekemistä joten lähdin etsimään innietä.

Harhailin hetken yksikseni kunnes näin Jeonginin itsekin harhailevan. Nostin nuoremmalle kättä tervehdykseksi. Innie huomasi minut ja tuntui näyttävän helpottuneelta.

" Hyvä että oot täällä. Mä taisin eksyä" hän huohotti

" Ei tässä mitään tulin muutenkin ettii sua"

Poika tuhahti ja lähti johdattamaan minua jollekin kojulle.

" Mä näytän sulle yhden jutun" poika veti minut erään kojun ääreen jossa myytiin pieniä tikun päässä olevia sateenkaarilippuja sekä eri lgbt+ lippu pinssejä.

" Eikö olekkin hienoja" Poika huokaisi hymyillen

" No osta sitten" totesin ja olin jo kääntymässä poispäin kunnes poika tarrasi minua kädestä.

" Emmä uskalla. E...enkä mä voi" Poika kivahti.

" Ahish. Okei mä näytän sulle" Huokaisin ja nappasin lipun jonka poika halusi sekä itselleni samanlaisen.Maksoin sen mielelläni vaikka Jeongin yritti vetää minua koko ajan pois.

" Oleppa hyvä"

" Mutta nyt sä maksoit sen. E...eikä sun olis tarvinnut" Poika väitti vaikka lopulta hän otti ostamani lippuni.

Kiertelimme aika kauan kojuja läpi Innien samalla heilutellen lippua iloisesti.

" Muuten miksi sä et ois voinut ostaa tällästä lippua" kysyin ohi mennen pojalta.

" No siis mä en olisi uskaltanut. Ja mun vanhemmat varmaan poltaisi tän lipun ja siinä samalla mut" hän vastasi haikeasti.

" Ai sori"

kuljimme taas hetken hiljaisuudessa kunnes näin jotain joka voisi piristää Jeonginia. nappasin hämmentynyttä poikaa kädestä ja vein hänet kasvomaali paikalle.

Paikalla sai kuka tahansa käydä maalamassa kasvomaaleilla. Joten vedin pojan istumaan tuolille että voisin piirtää hänelle kasvoille jotain.

" Hei. hei. Lo lopeta. mitä sä yrität" Hän yritti rimpuilla tuolista mutta minun pitäen hänen olkapäästään kiinni, poika ei päässyt karkuun.

" Sä tuut tykkäämään tästä" taiteilin pojan poskeen kuudella värillä sateenkaari lipun.

Ojensin pojalle peilin joka oli kasvomaalien vieressä. Poika katsoi ensin peilikuvaansa kauhistuneena mutta lopulta käänsi katseensa minuun ja totesi

" Sitten mä teen sullekin samallaisen"

Hyväksyin faktan ja annoin Innien maalata poskeeni sateenkaari lipun. Kun poika oli saanut sen valmiiksi lähdimme viimein takaisin muitten luo.

" Hei tuolla ne on" Jeongin hihkaisi hetken etsiskelyn jälkeen. Poika kipitti suoraan Seungminin viereen esittelemään ostamaani lippua.

" Mikä teillä kesti" Chan kysyi.

" Ei mikään me vaan kierreltiin aika kauan tuolla"

-----pieni aika hyppy-----

Kello läheni ilta seitsemää emmekä olleet keksineet mitään tekemistä. Meillä oli ollut kyllä ihan super kivaa tai ainakin Jeonginilla joka oli puhunut koko sen ajan kun olimme jättäytyneet pride kulkueesta pois siitä kuinka paljon voimaa ihmisissä on, ja että hän arvostaa nyt suuresti ihmisiä jotka osaavat olla omia itsejään ja pystyvät vielä taistelemaan omista oikeuksistaan.

" Hei mä keksin minne me voitaisiin mennä" tokaisin muille. istuimme tien vieressä katukivetyksellä ja söimme ostamiamme jätskejä. Felix ja Changbin olivat jättäytyneet jo pois porukastamme vähän aikaa sitten." lähetään Woojinille se asuu ihan tossa parin mutkan päässä.

" Mulle ainakin käy" Innie hihkaisi. Jisung, Minho ja Chan vastasivat myös myönteisesti.

" Jeongin eikö meijän kannatsi jo lähteä" Seungmin kysyi kun olimme jo lähtemässä.

" Käydään edes edes katsomassa" Innie vastasi pojalle.

Yritimme kävellä rappu käytävässä mahdollisimman hiljaa mutta turhaa. Chan ja Minho olivat keksineet ehkä surkeimman vitsin ikinä ja nyt kaikki meistä nauroivat sille. Yritin rauhoittaa muita kun pääsimme Woojin oven eteen.

" Okei nyt kaikki hiljaa. Mä soitan nyt ovi kelloa" Odotin hetken kunnes woojin avasi oven.

" Unohtuko sulla jotain vai miksi sä oot taas täällä" Woojin kysyi.

" Ei mutta päästäiskö me kylään" kysyin mahdollisimman kiltin näköisenä.

" Aisiis me" Woojinin äänestä kuului jo turhautuminen.

" No siis joo" vastasin ja avasin ulko ovea enemmän että Chan, Minho, Jisung, Seungmin ja Jeongin näkyivät myös.

Woojin huokaisi syvään raskaasti ja sanoi" Hyvä on mutta mitään ei sitten rikota"

KIITOS jälleen superisti että jaksoit lukea <3

päivän random fakta: stan X1

bye bye👋👋

» 𝐹𝓁𝑜𝓌𝑒𝓇 𝒸𝓁𝑜𝓊𝒹 « FIN~HYUNINWhere stories live. Discover now