S h a m p o o

170 15 2
                                    

Snad poprvé v životě...

Vyšvihl jsem si obě Kookieho nohy na ramena a zmáčkl jeho zadeček, který byl ve vzduchu. Začal jsem líbat jeho třísla a blížil se níž a níž k jeho ztopořené špičce. Chvilku jedno mé já rezignovalo v tom, abych onu růžovou špičku přetékající preejakulátem olízl, ale to druhé mi doslova přirazilo hlavu blíž. Jemně jsem slízl pár kapiček na špičce, na což se mi dostavil zadržovaný tenoučký vzdech. Viděl jsem Kooka jak na mě s hlavou položenou na polštáři kouká. Skoro až červená barva putovala z jeho pravého líčka přes nos až na druhé. Měl lehce slzavé oči a vlasy slepené v potu. Ať bude situace jakákoliv, on bude vypadat vždycky nádherně.

Celým tělem jsem se položil na to jeho a cítil jeho rychle bijící srdce, jeho hruď nadzvedávající se v rychlých intervalech a teplý dech na mé tváři. Usmál jsem se a dravě si přivlastnil jeho měkké rty. Mezi tím, co jsem se staral o jeho slastné rty jsem jedním tvrdým přírazem do něj pronikl. Nesténal bolestí, ale slastí. Namísto polibku otevřel dokořán pusu, zaklonil hlavu a hlasitě vzdech. "A-aah Yoongi-ah!" Mučivě pomalu jsem se dostával ven a tvrdě dovnitř. "R-rychleji prosím!" Žadonil Kookie a já mu s plnou chutí vyhověl.

Z lehu jsem si znovu klekl a nechal ho omotat nohy okolo mého krku. Pevně jsem chytil jeho boky a daroval mu poslední úsměv. V tom rázu jsem do něj začal přirážet hlava nehlava. Obou nám nestačil dech. Pleskavé zvuky se ozývaly celým pokojem v souladu s našimi vzdechy plné vášně a lásky. Jeho hlasité tenké, až skoro zněly jako zpěv, se mísily s mými hrdelními a hrubými. Chytil jsem ho za zadek a roztáhl jeho půlky od sebe. Snažil jsem se přirážet hlouběji jak to jen šlo, narážet na jeho prostatu a udělat mu tak dobře, jak nikdo jiný. V nitru jsem cítil takový nával euforie, vzrušení, uspokojení, a všeho dalšího, že jmenovat by potrvalo dlouho. Přesně v tu samou chvíli se musel cítit i Jungkookie. Prohýbal se v zádech a rukama drtil polštář ve kterém měl zbořenou hlavu. Jeho nohy za mou hlavou se napínaly a uvolňovaly, jak jeho tělem proudil ten nepopsatelný pocit. Celé naše těla byly napjaté. Dech nestačil mé rychlé tempo a já pomalu začal mít mžitky v zorném poli. To mě však nezastavilo a já dokončoval to s čím jsme začali. Cítil jsem jak se udělám a tak jsem se rychle přirazil naposled do něj a s beloučkou tekutinou přirazil a bleskurychle vysunul, aby všechno sperma neskončilo v něm. Dosedl jsem na nohy a vystříkal se v několika rázech na ležícího Kookieho. Hlavu jsem měl zakloňenou a podpíral se rukama. Hrdelně jsem zavrčel, když už nebylo co, aby se dostalo ven. Pomalu jsem hlavu narovnal a sklonil se ke Kookiemu. Vášnivě a pomalu jsem ho políbil a pohladil po jeho vlasech. Oba dva jsme se na sebe usmáli a z
dívali hluboko do očí. "Vedl sis skvěle, králíčku. Co bys řekl, kdybych tě v náruči šel umýt a pak bychom si dali pořádné jídlo, hm?" Na to se tichounce zasmál a s radostí kývl. "Milerád." Natáhl ruce a já ho chytil jako nevěstu. Pořád jsme seděli nazí na posteli a chystal jsem se vstát, ale musel jsem si na chvíli vydechnout.
"Jen mi dej minutku ať popadnu dech, dals mi zabrat." Usměju se a daruju mu dětskou posinku na nos.

Po pár minutách jsem se spolu s ním v náruči vydal do koupelny. Nechal jsem ho se postavit na nohy a spolu jsme vešli do sprchového koutu. Podepíral jsem ho okolo pasu a začal nastavovat teplotu vody volnou rukou. Z prvu tekla ledová voda na což jsme oba dva uskočili o krok dozadu. Jen co se voda akorát ohřála jsme vešli pod sprchu. Zadíval jsem se na Kookieho a daroval mu procítěný polibek, který mi opětoval. Po chvilce jsme se odpojili od sebe a opřeli si o sebe čela. Špičky nosů se dotýkaly o sebe a kapičky vody si dělaly svou vlastní cestu po našich tvářích. "Nikdy bych nevěřil, že si najdu někoho tak nádherného." Zašeptal jsem dost nahlas, aby to přes šumot vody šlo slyšet. "A já nikdy nevěřil, že budu takhle šťastný." Usmál se na mě Kookie a skoro bych věřil, že v jeho velikých očích začaly poletovat jiskřičky štěstí.

Co naše emocionální chvilka skončila. Jsem si podal svůj šampon na vlasy a chystal jsem se jím umýt Kookieho vlásky. "N-nemáš něco sladšího? Nemám rád ty mužské šampóny co voní jako kolínská." Začervenal se a já byl díky tomu chvilku v rozpacích. "Oh, ale jistě že, máma by tu něco měla mít, jen myslím že né v téhle koupelně... Mám se obětovat a snažit se neuklouznout na velké výpravě pro jahodový šampon?'' Zainprovizoval jsem a začal se smát. Stejně reagoval Kookie. "Možná, jestli by byl můj princ tak statečný a po cestě nenarazil na zlého draka, jenž chrání jahodový šampon?"  Začali jsme se smát a jednou rukou jsem mu rozcuchal mokré vlásky. "Hned jsem zpět mé drahé veličenstvo." Opatrně jsem vyšel ven ze sprchy a obmotal si okolo pasu ručník. Vyšel jsem z koupelny a následovně z pokoje a zamířil si to do společné koupelny. Ve skříni byla spousta hygienických potřeb a sprchových gelů. Mezi nimi samozřejmě byl i sladký ovocný šampon. Vzal jsem ho a před cestou se ještě zakoukal do zrcadla. Furt stejně ošklivý jen s úsměvem na tváři. Vyšel jsem ven a čekalo mě nemalé překvapení. Ve dveřích stál onen zlý drak. Máma přišla domů. Uprostřed chodby s ručníkem u pasu, stále mokrý od vody a růžovým šamponem v ruce jsem jak solný sloup stál před ní. Lehce jsem se uchechtl a poškrábal se ve vlasech. Máma mi darovala pouze tázavý pohled a mávla rukou. "Proč má můj syn, který se co já vím, sprchuje mužským gelem, který jsem ti sama koupila, v ruce můj jahodový?'' Mluvila mezi čím si sundávala bundu a boty.
Odkašlal jsem si a pomalu zabíral za kliku od mého pokoje. "K-kookiemu nevoní můj a chtěl tvůj." Nervózně jsem polkl a zaplul do mého pokoje. Zautíkal jsem do koupelny a pro jistotu zamkl. Shodil jsem ze sebe ručník a zavřel se do koutu, kde čekal Kookie. Koukl jsem se na něj a zadržoval smích.
"Nebudeš mi věřit co se stalo..."

... jsem se cítil jako ten nejšťastnější člověk na zemi.

No... Byly už lepší kapitoly.

Cake [m.yg ~ j.jk] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat