Yazardan
Bir aydır derslerin dışında hep birlikte vakit geçiriyorlardı Harry ve Delphinus. İçten içe birbirlerinden hoşlanıyorlardı. Ama bu konuyu açmamaya karar vermişti ikiside. Nihayet 1 Eylül geldiğinde Hogwarts Ekspresine gittiler. Harry trene bindi. Kız biraz etrafa bakınmak istemişti. Nihayet gezmesi bitince tren kapılarına doğru yöneldi. O sırada Draco ile karşılaşmışlardı.
"Selam Menson"
"Selam Malfoy"
"Burada napıyorsun? Tren kalkmak üzere"
"Etrafı dolaştım şimdi giriyordum."İçeri girdiler. Fred ve George Griyffindor kısmını hayli pisletmişlerdi ve kompartımanlara ulaşmak neredeyse imkansızdı. Delphinus uzun bir 'offff' çekti.
"İstersen bizim kompartımana gel"
"Peki olur"
"Hadi"Dedi çocuk ve sağ elini kaldırıp kıza yol verdi. Kız gülümsedi.
"Baya iyi anlaştık Ateş Topu. Bizden iyi arkadaş olur. Safkansam tabii."
"Bencede su kütlesi"Kız bunun üzerine kahkahayı bastı.
"Su kütlesi de nedir?"
"Delpinus. Yunus. Su."
"Heyyy"
"Ateş topu da aynı şey ama."
"Öyle olsun."Dedi ve yürümeye başladı kız. Draco da arkasından geliyordu. Sonunda kompartımana geldiler. Draco kapıyı açtı ve içeri girdi. Öküz! Kız da kapıyı tutup içeri girdi. İçeride Pansy Parkinson ve Blaise Zabini vardı. Ve resmen yiyişiyorlardı.
"Öhöm öhöm"
Dedi kız. İkiside birden sıçradılar ve ayrıldılar.
"Heey bana söyleyebilirdiniz dostum"
"İlk öpüşmemizi mahfettiğinin farkında mısın sen?"
"Mahfederken yalnız değildim ama"Dedi kızı göstererek. Delphinus sırıttı.
"Delpinus Amber Menson"
"Blaise Zabini"
"Pansy Parkinson"Sonra Blaise ayağa fırladı.
"Delphinus Amber... Bu isim neden bu kadar tanıdık?"
"Tanıdık mı? Ben bir yetimhanede büyüdüm."
"Buldum! Ailem Delphinus Amber adlı bir kızdan bahsediyorlardı. Ama ne hakkında bilmiyorum. Bu bir tesadüf olamaz öyle değilmi?"
"Kesinlikle olamaz ama nasıl?"
"Hiçbir fikrim yok"
"Kapatın şu konuyu. Yakında çıkar kokusu."Diye araya girdi sarışın oğlan.
"Otursana Su Kütlesi."
"Oturiyim Ateş topu"•••
Delphinus gelmeyince Harry endişelenmişti. Ama fazla belli etmemeye çalıştı. O kızdan fena halde hoşlanıyordu.
"Offf"
Diye sıkıntısını belli etti Harry.
O sırada Ron konuştu."Neyin var dostum? Dalgın ve endişeli duruyorsun"
"Dalgın ve endişeliyim de ondan. Delphi neden gelmedi ki?"
"Abi sen bu kızdan hoşlanıyor olabilir misin?"
"B-ben mi? Bu bu çok saçma. Ne yani cidden hoşlanıyor gibi mi gözüküyorum ha?"Hermione aralarına girdi.
"Fazlasıyla belli ediyorsun! Gözlerini kızdan alamıyorsun Jamie!"
"Heeey"
"Gerçi onun durumunun da pek farklı olduğu söylenemez"Bunu söyleyince Harry ayağa fırladı.
"O da benden hoşlanıyor mu yani. Yok canım. Yoksa hoşlanıyor mu?"
"Bi sakin ol!"
"B-bencede!"Dedi ve oturdu Harry.
•••
Okula varmışlardı. Seçme töreni bitmek üzereydi. McGonagall bağırdı.
"Delphinus Amber Menson!"
Delphinus tabureye oyurdu ve McGonagall şapkayı başına yerleştirdi.
"Hmm. Bu inanılmaz. Kutsal 28'in en gözde ailesinden zeki, hırslı, kurnaz, yetenekli ve oldukça cesur bir kız. Bu pek zor değil. SLYTHERIN!"
"Aman tanrım kutsal 28 mi?"
Dedi McGonagall
"Bu oldukça ilginç işte"
Dedi Dumbledore.
"İlginç olan nedir profesör?"
"Şöyleki bayan Menson kutsal 28 kanında hiç muggle kanı olmayan tamamen büyücü kanı taşıyan safkan ailelerdir. Siz bu 28 aileden birine mensupsunuz. Bu da demek oluyor ki-
"Ailemi çok daha kolay bulabileceğim!"
"Aynen öyle"
"Peki hangi aileler sayabilir misiniz?"
"ABBOTT, AVERY, BLACK, BULSTRODE, BURKE, CARROW, CROUCH, FAWLEY, FLINT, GAUNT, GREENGRASS, LESTRANGE, LONGBOTTOM, MCMILLAN, MALFOY, NOTT, OLIVANDER, PARKINSON, PREWETT, ROSIER, ROWLE, SHELWYN, SHACLEBOLT, SAFIQ, SLUGHORN, TRAVERS, WEASLEY, YAXLEY"
"Merlinn!"O sırada kalın ama güzel bir ses duyudu.
"Merhaba Dumbledore."
"Merhaba Lucius. Sakıncası yoksa neden okulun ilk gününden burada olduğunuzu sorabilir miyim acaba?"
"Profesör Dumledore Draco kaza geçirmiş bir kız yüzünden!"Dedi mükemmel sesli kadın endişeyle.
"Bay Malfoy gayet iyi. Kimse bir kız yüzünden kaza geçirmedi."
"Ama mektupta kızın fotoğrafı bile vardı."Diye yakındı kadın o sırada Delphinus arkasını döndü ve Malfoylara baktı.
"İşte bu kız."
"Ne?"
"Oğlum senin yüzünden mi kaza geçirdi?"
"Anlayamıyorum!"Draco kızın yanına gitti ve elini desteklercesine kızın omzuna koydu.
"Ben kaza geçirdiğimi hiç sanmıyorum anne."
"Ah iyisin"
"Elbette iyiyim. Ayrıca bu işin Amber'le ne ilgisi olduğunu sorabilir miyim?"
"Heey!"
"Pardon. Delphinus'la."
"B-bir dakika senin tam adın ne?"
"Delphinus Amber Kutsal 28. Bir muggle yetimhanesinde büyümüş kutsal 28 aileden birine ait zeki bir cadı."Diye cevapladı kadını Draco.
"Bir dilim var ve konuşabiliyorum Ateş topu."
"Konuş o zaman Su kütlesi"Dubledore'un yönlendirmesi ile oldasına çıktılar.
"Ama bu bu imkansız. Öyle değil mi Lucius? O öldü o yoktu! 13 yıl oldu. O o... Bu imkansız."
Gözünden bir damla yaş aktı kadının. Sonra arkalarından sert bir ses duyuldu. Severus Snape.
"O ölmedi Narcissa o kaçırıldı."
"Siz ikiniz bana yalan mı söylediniz!"
"Başka şansımız yoktu beni de anla. O acıyla, küçük bir umutla yaşamana izin veremezdim. Tanrıya şükür ikizdiler ve oğlun acını dindirdi. Şu ana kadar ölmüştür diye de bir şey demedim sana."
"ACIMI DİNDİRDİ Mİ? DAHA DA ÇOK CANIM YANDI. DRACO'DA HER GÜN HEM OĞLUMU HEM KIZIMI GÖRDÜM BEN. ACIM ÜÇE KATLANDI!"
"Özür dilerim."Sonra Delphinus'a döndü.
"Bir bilekliğin var mı üzerinde harf yazan?"
"E-evet"
"Göster"Kız bilekliği çıkarttı. Beyaz altın bilekliğin üzerinde Mavi kehribar taşı ile yazılmış D.A.M. ve altındada bir yunus vardı.
Lucius Malfoy kızı kendine çekti ve sarıldı saçlarını okşadı ve küçük bir öpücük kondurdu."B-bay Malfoy! Hiçbir şey anlamıyorum."
"Sen bir Malfoysun"Bunu söylemesiyle Narcissa Malfoy'un kızın üstüne atlaması bir oldu.
"Kızım. Nolursun affet beni. Yanında olamadım seni büyütemedim. Lütfen lütfen affet.
"Birine küsmeden onu affetmem imkansız anne"
Dedi ve kollarını annesine sardı genç kız. Sonra ayrıldılar. Kız Draco'ya döndü.
"Gerçekten de Malfoy egosuna sahip olan kayıp bi Malfoy muşum ha ikiz."
Çocuk küçük bir kahkaha attı ve kızın üstüne atlamasına izin verdi. Onu sıkıca sardı ve havada döndürdü.
"Seni seviyorum su kütlesi"
"Biliyorum ateş topu"•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delphinus Amber Malfoy
FanfictionDraco Malfoy'un bilinmeyen kardeşi yetimhaneden Hogwarts'a.