.1.

2.2K 98 76
                                    

Kızın yaşı 14 ama o yaşta kız bulamadığım için kızın 17 yaşındaki halini verdim.

Sabah kalktığımda ilk işim güzelliğimi incelemek oldu. Ne kadar da güzelim gerçekten. Mavi gözler, platin sarısı saçlar, uzun boy, düzgün bir fizik. 13 yaşındayım. Bunlar ne kadar övülebilirse bu yaşta o kadar övüyorum işte. Yetimhanede büyümüşüm. Adım adım Delphinus Amber M. Soyadımı kimse bilmiyor bu yüzden ben Menson demeyei tercih ediyorum. Bunları düşünürken kafama bir yastık yedim. Arkadaşım, kardeşim olan Lena'dan.

"Hadi. Hadi. Hazırlanalım yoksa yine geç kalacağız."
"Bencede"

Dedim ve hazırlanmaya başladım.
Okul kıyafetlerini pek beğenmiyorum açıkçası. Biraz tarz katmaktan zarar gelmez. Okul kıyafetimi harika bir şeye dönüştürdüm. Hafif makyaj yaptım ve gitmeye hazırım.

Lena ile birlikte okula gidip birer tost yedik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Lena ile birlikte okula gidip birer tost yedik. Daha sonra sınıfa geçtik. Ders Matematik. Matematik öğretmenimiz Mss. Rule benden nefret eder. Zil çaldı ve öğretmen girdi. Lanet olsun! En önde oturuyorum.

"Delphinus bu kılık ne böyle?"
"Ne var ki kılığımda?"
"Sanırım giyerken buranın bir okul olduğunu unuttun."
"Yoo"
"Ailen hiç terbiye vermedi mi sana? Aa pardon senin terbiye alacak bir ailen yoktu"

Ayağa fırladım çok pis damarıma basmıştı. Kim olsa kızmaz ki. Yetim oluşumla dalga geçiyordu resmen.

"SEN NE HAKLA BENİMLE BÖYLE KONUŞURSUN HA!?"

Diye bağırdım ve o bir şey söylemeden sınıftan çıktım. Müdürün odasına daldım. Müdürümüz çok iyi kalpli ve çok kibar bir adam. Beni sever. Yanında bir dede vardı içeri girdiğimde.

"P-pardon, ben gideyim"
"Delphinus? Ne oldu sana? Neden ağlıyorsun?"
"Ağlamıyorum ki"

Ağlıyordum ve yeni fark etmiştim.

"Ne oldu bana anlatabilirsin."
"Mss Rule."
"Ne yaptı?"
"B-benim neden aile terbiyesi almadığımı s-sordu. S-sonra da gözüme soka soka y-yetim olduğumdan b-bahsetti."
"NE! Bu kadın artık çok ileri gitti. Bu arada Profesör Bumbledore. Seninle yalnız konuşmak istiyormuş."

Dedi ve odadan çıktı. Bu yaşlı amca benimle ne konuşabilir ki?

"Merhaba ben profesör Albus Percival Wulfrick Brian Dumbledore."
"Bende Delphinus Amber Menson"
"Seninle aslında yetimhanede konuşacaktım ama okulda olduğunu öğrenince buraya geldim. Açık konuşacağım. Seni okulumda görmek istiyorum. Ancak bu sıradan bir okul değil. Cadılık ve Büyücülük okulu. Hogwarts. Ben bir büyücüyüm. Sen de öylesin aslında. Geç keşfedilmiş genç bir cadısın."

Bunun üzerine kahkaha attım.

"İnsanları kandırmak için biraz yaşlı değil misiniz?"
"Kimseyi kandırdığım yok Miss."
"Kanıtlayın o zaman."

Delphinus Amber MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin