.6.

1K 55 0
                                    

Draco Malfoy'u değiştirdim. Artık Draco olması gerektiği gibi Tom Felton.

Yazardan

Ertesi gün Harry Delphinus'a bir not göndermişti. Delphinus notu aldı ve açtı.
AKŞAM YEMEĞİNDEN SONRA KARAGÖLDE BULUŞALBİLİR MİYİZ?

"O ne Amber?"

"Ha?"

"Değil efendim. O kağıt ne diyorum"

"Hee o mu? Harry ile cadılar bayramı hakkında konuşacaktık da ne zaman buluşalım diyoduk."

"Offff cadılar bayramı hiç gelmese keşke."

"O niye?"

"Granger ile gitmek istemiyorum. O bir bulanık."

"DRACO MALFOY BİR DAHA ONA SAKIN BULANIK DEMEYE KALKMA! ANLADIN MI BENİ?"

Büyük salonda oldukları için herkes susmuş ve onlara dönmüştü.

"Delphinus! Ne diyorsun sen. Bana karşı bi bul-"

"BULANIK KELİMESİNİ AĞZINA ALMAYA KALKMA BİR DAHA. Sen benim ikizimsin. Hayatımda en değer verdiğim iki insandan birisin. Ve insanları aşağılamandan bıktım. Ne sen ne ben ne de başka bir safkan. Kimse kimseden üstün değil. Sok bunu o kalın kafana. Lütfen. Babam öyle düşünüyor diye sen de onun gibi düşünmek zorunda değilsin.

"Neleri kaybedebileceğinin farkında mısın?"

"Bak ben onun gibi düşünmüyorum. Ne kaybettim? Babamın olmayan sevgisini mi? O dillere destan Malfoy itibarını mı? Bankadaki torunlarımın torunlarına hayatları boyunca hiç çalışmadan yetebilecek servetimi mi? HAYIR! Zaten kaybetsem de umrumda değil. İnsanlığım bana yeter. Keşke sende de olsa."

Bu çok ağır gelmişti Draco'ya. Ama dayanmak zorundaydı.

"Peki. Ona daha iyi davranacağım. Pansy, Blaise bizle gelin."

"İyide ned-

"Soru sorma ve gel"

Draco hızla Gryffindor masasına yürüdü.

"Potter, Granger, Weasley ve Vız Vız gelin."

Harry, Ginny ve Hermione ayağa kalktı. Ron ise tiksintiyle konuştu

"Neden geliyormuşuz. Nereye götüreceksin bizi Malfoy?"

"Ahh Vız Vız niyetim sizi Voldemort'un önüne atmak."

"DRACOO!"

"Tamam tamam. Konuşacağız sadece cadılar bayramı için."

"Hadi Ron."

"Sen sus Ginny. Zabini ile baloya gitmek için can atıyorsun herhalde."

"Ronald Bilius Weasley saçmalamayı kesip bizimle gelmezsen olacakların sorumlusu biz değiliz."

"Offf peki."

Ayağa kalktılar ve doğruca yedinci kata çıktılar.

"Neden buraya geldik ki ikiz?"

"İhtiyaç odasında mı konuşacağız?"

"İhtiyaç odası mı?"

"O da ne ya?"

"Off susun sonra anlatırım. Şimdi gelin buraya. Potter sen yap."

"Olur Malfoy"

Harry üç kez gelip gitti ve bir kapı belirdi. 4 kişi hariç herkes şaşkındı. Draco, Harry, Hermione ve Ginny. Ortadaki puflara oturdular ve konuşmaya başladılar.

"DAM-Evet artık neler yapacağımızı konuşabiliriz. Parti kostümlü olduğuna göre ve bir şeylerin kılığına gireceğimize göre. Ne yapmalıyız?"

"DLM-Aklıma hiç bir şey gelmiyor. Granger. Sen buldun mu bir şey?"

"HJG-Hiç düşünmedim ki. Ama ikimize de güzel gidebilecek komik olmayan ve kimsenin yapmaya cesaret edemeyeceği bir şey olmalı."

"DLM-Kesinlikle. Ama ne?"

"HJG-BULDUM MALFOY BULDUM!"

"DLM-Bunu bağırmadan da söyleyebilirdin. Ee ne yapıyoruz?"

"HJG-Gerçeğine en yakın vampirler oluyoruz. Ama tıpatıp vampir özlellikleri taşımalıyız. Biz yarım saat geç gideceğiz. Bizimkiler öğrencilere hep bizi sorup kayıp olduğumuzu söyleyecekler seninkiler de ormanda olduğumuzu yayacaklar. Ve birden çıkıp kan şakası yapacağız işte."

"DLM-Vay canına Granger. Kabul."

"HJG-O zaman anlaştık. Ee sizler ne yapacaksınız?"

"PP-Biz Weasley ile iskelet makyajı yapacağız. Çiçekler falan kullanacağız. Çok havalı olduğunu düşünüyorum."

"BZ-İyi fikir biz tarih öncesi büyücüler gibi görüneceğiz. Ee Delphi siz ne yapacaksınız?"

Harry tam ağzını açmıştı ki Delphinus elini çocuğun ağzına koydu. Daha doğrusu şaplağı yapıştırdı.

"DAM-Bizim yapacağımız şey sürpriz. Ama çok özel çok anlamlı olacağını düşünüyoruz."

"HJP-Benimle böyle bir şey yaptığın için sana minnettarım Delphinus."

"DAM-Bu fikrin benden çıktığını unutuyorsun sanırım."

"HJP-Yinede sana borçluyum."

"DAM-Başını daha az derde sokmaya bak."

Harry gülümsedi. Kızda öyle.

"Ama ne olur ne olmaz bir denesen?"

"Olur. Kim olayım?"

"Ginny ol."

"Peki"

Kız gözlerini kapattı ve odaklandı. On dakika sonra odada iki tane Ginny vardı. Draco, Pansy, Ginny ve Blaise ağızları açık kızı izliyorlardı. En sonunda Draco konuştu

"Amber sen-

"Evet ben bir metamorfmagusum."

"Vay canına. Bu çok havalı Delphi."

"Biliyorum Pans."

"Artık eski haline geri dönebilir misin? Bu çok garip hissettiriyor."

Ginny'nin söylediğiyle kız eski haline geri döndü.

"Eh artık gidelim o halde."

İlk Harry ayağa kalktı ve yardım için elini Delphinus'a uzattı. Delphinus elinni tuttu ve kalktı.

"Yeteneğimi keşfetmeme yardımcı olduğun için teşekkürler Jamie. Akşam görüşürüz."

Dedi ve çocuğun yanağına küçük bir öpücük kondurdu. Sonrada ihtiyaç odasından çıktı.

•••

Delphinus Amber MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin