12.

1.4K 68 4
                                    

Přišli k většímu lomu, na jehož dně bylo trochu řeky, ale normálně by se tamtudy dalo projít.
,,Dostaneme se nějak dolů?" zeptala se Arya.
,,Jo, po hlavě," odpověděl Dýnil ironicky.
,,Obejdeme to," rozhodl Petr.
Už se všichni otáčeli k odchodu, když najednou Lucinka začala křičet.
,,Aslan! Je tam Aslan! Na druhé straně stojí Aslan, copak ho nevidíte?" otočila se k nim a ukazovala do prázdného místa na druhé straně. Když si Lucinka všimla, že tam nikdo není, zarazila se.
,,Ještě pořád ho vidíš?" otázal se zvláštně Dýnil, jako kdyby věděl, proč ho Lucinka viděla, ale teď už ne.
,,Vážně jsem ho viděla, stál tam," otočila se k němu Lucka a probodla ho očima.
,,Tak pokud tvrdí, že ho viděla, tak by asi nelhala, ne?" zastala se Lucky Arya. Ta na Aryu vrhla děkovný pohled.
,,Panenko, nebudu se hnát za někým, kdo neexistuje," rozhodl Dýnil.
Arya se na něj vražedně podívala a už už se chystala něco namítnout, ale Petr byl rychlejší.
,,Prostě to obejdeme, promiň, Lucko," řekl a taky se tak stalo. K večeru se rozhodli utábořit na jedné mýtince. Zapálili oheň, ale všichni byli tak unavení, že jakmile ulehli, tak usnuli. Teda kromě Lucinky. Tu ještě Arya slyšela si povídat se Zuzkou. Potom usnula.
Ráno ji vzbudil nějaký šramot. Promnula si oči, zívla si a posadila se. Všichni byli na nohou a posunky Arye ukazovali, ať je zticha. Ale něco tu nehrálo. Petr a Lucka chyběli. Nebyli tu. První šel tedy Dýnil, po něm Edmund, Zuzka a pak Arya.
Jakmile vyběhli do menšího kopce a zabočili za velké stromy, uviděli Petra jak se bije s nějakým černovlasým mladíkem, kolem nich stojí spousta Narnianů připravených k boji a kousek od nich stojí Lucinka s vyplašeným výrazem.
,,Petře?" ozvala se Zuzka a tím upoutala Petrovu pozornost. Když se k nám otočil i ten druhý mladík, Arya ho poznala.
,,Kaspiane? Co tady, sakra, děláš?" zeptala se ho nechápavě Arya. Petr s Kaspianem se po sobě podívali.
,,Princ Kaspian?" zeptal se Petr.
Kaspian přikývl.
,,A vy asi budete Král králů Petr," kývl na Petra a ten taky přikývl.



Ahoj, moc se omlouvám, že jsem teď dlouho nevydala kapitolu, ale přiznám se, že se mi nechtělo 😂😂😂 ale teď už to budu vydávat pravidelně a pokud každou neděli nepřidám kapitolu, tak pověřuji jednoho z vás ( nebo klidně vás všechny ☺️ ) , aby jste mě zburcovali do zpráv a zaspamovali mě, jak to, že sakra není další kapitola 😁😁 jelikož jsem kapitolu nevydala minulý týden, tak ji tady máte, ale zítra ještě přidám kapitolu za tuhle neděli, takže zítra ji čekejte!❤️

Letopisy Narnie ( FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat