Lisa P.O.V
M-am trezit , mi-am facut rutina, m-am imbracat, mi-am facut parul si m-am machiat. Asa arat:
Dupa ce m-am uitat pentru ultima data in oglinda, am coborat in bucatarie, unde fetele deja mancau.Lisa: Neata, spun asezandu-ma intre Seulgi si Jennie!
Fetele: Neata!
Soyeon: Ai dormit bine?
Lisa: Da.
Yeri: Ma bucur, unnie, spune zambind.
Chaewon: Ziua de azi o aveti libera, spune unnie serioasa.
Noi: Yey!!
Dupa ce am mancat, eu, Jisoo si Soyeon ne-am uitat la un film.
Jungwoo P.O.V
Era de asteptat ca BGR sunt cei care au luat droguri. Oare ce vrea Taeyong sa facem acum? Am ajuns la usa biroului sau si am ciocanit. Am auzit un ,,Intra" , asa ca am intrat.
Taeyong: Ati aflat ceva, spune in timp ce se uita pe niste dosare?
Jungwoo: BGR au fost cei care au luat din droguri.
Taeyong: Eram sigur, spune si da cu pumnul in masa! Orice alt om ar fi fost super speriat de iesirile astea ale lui Taeyong, dar nu si eu si baietii. Noi eram obisnuiti.
Jungwoo: Ce facem acum?
Taeyong: Sedinta in 10 minute, spune rece.
Jungwoo: Da, boss, spun si plec.
Am mers la fiecare si le-am spus despre sedinta, apoi m-am indreptat spre sala.
Jaemin P.O.V
Alta sedinta?! Probabil baietii au descoperit cine a luat din droguri. Oricum, mai bine m-as pregati.
Dupa ce m-am imbracat am mers in sala, unde erau Chenle, Jungwoo, Jeno, Xiaojun, YangYang, Jaehyun si Jisung. In cateva clipe, au venit toti si sedinta a inceput.
Taeyong: V-am chemat pentru a va informa ca BGR au luat drogurile.
Nu eram chiar surprins. Era de asteptat. Desi nu as fi vrut sa fie ele pentru ca...imi place de Yuqi. Am sentimentele astea de prima data cand am vazut-o. E foarte frumoasa, pare jucausa si de treaba, dar nu e asa pe ring. E cu totul opusul. E rea, nemiloasa si al naibii de sexy.
Kun: Deci, care e urmatoarea miscare?
Taeyong: O sa le atacam si o vom rapi pe una dintre ele.
Lucas: Pe cine?
Doyoung: Chaewon?
Taeyong: Nu. Yuqi.
Jaemin: De ce ea, spun curios, dar ardeam de ingrijorare?
Taeyong: Ar fi amuzant sa o torturam putin, nu crezi Nana, spune cu o voce malefica, ranjind.
Jaemin: Ba da, zic ranjind desi eram plin de nervi.
Yuta: Cand le atacam?
Taeyong: La miezul noptii. Pana atunci, pregatiti-va, spune si pleaca.
De ce Yuqi? Nu vreau sa o omoare Taeyong! Dream-arii m-au vazut ingrijorat si au venit la mine.
Chenle: Ce e Nana?
Renjun: Atat de idiot esti, spune amuzat?
Jisung: Nu e logic ca e asa din cauza lui Yuqi?
Chenle si-a dat o palma peste frunte din cauza prostiei lui.
Jeno: Ce ai de gand sa faci?
Jaemin: O sa ii spun lui Taeyong ca o sa o pazesc eu, ca sa nu pateasca ceva. Asta daca reusim sa o capturam, spun serios.
Haechan: Taeyong sa uitat cam ciudat la tine cand l-ai intrebat de ce a ales-o pe Yuqi.
Jaemin: Da, spun surprins?
Chenle: Mhm, spune dand din cap aproband. Crezi ca s-a prins ca o placi?
Lucas: Tu ce, spune socat?!
Jaemin: Lucas hyung...
Lucas: O placi pe Yuqi, spune tipand?!
Noi: Shhhh,spunem acopeindu-i gura!
Jaemin: Da, o plac. Ar fi bine sa iti tii gura, spun serios.
Lucas: Stai calm, Nana. Nu zic la nimeni. Sincer sa fiu, si mie imi place de cineva din BGR.
Noi: Cine??
*Sper ca v-a placut capitolul. Oare Lucas pe cine place? Aflati maine in capitolul 6. Pana atunci...Saranghae🤗💜🧡💛💚💙💗💖❤*