Capitolul 32

185 3 0
                                    

Taeil P.O.V

Cum am ieșit pe ușă l-am vazut pe doctorul care a operat-o pe Chaewon.

Taeil: Buna ziua, domnule doctor, spun politicos!

Doctorul: Ziua buna, domnule Moon! S-a trezit domnisoara Kang?

Taeil: Da. Poftiți înăuntru, spun si deschid usa.

Chaewon P.O.V

Cum stateam de vorbă cu Wendy si Tae, am auzit usa deschizandu-se.

Doctorul: Buna ziua, zice intrând pe ușă alaturi de Taeil!

Wendy: Buna ziua, domnule doctor!

Doctorul: Cum va simțiți, domnisoara Kang?

Chaewon: Mai bine, dar ma doare îngrozitor stomacul si capul.

Doctorul: E ceva normal. În curând o sa treaca. Trebuie doar sa luati pastilele de pe lista pe care o sa va o dau cand va voi externa.

Chaewon: Multumesc, domnule doctor!

Taeyong: Cat timp va sta internată, intreaba cu glas rece?

Doctorul: Nu mult. Mai are 3 zile de stat.

Chaewon: Ah, nu vreau sa stau in spital!

Wendy: Chae, așa o să te faci bine!

Chaewon: Avem si noi doctori in gașca noastra, printre care și voi doi, spun aratand spre Wendy si Taeil.

Taeyong: Puteti avea grija de ea, nu? Doar avem săli speciale pentru asa ceva.

Taeil: Presupun că da.

Chaewon: Doctore, nu pot pleca de azi? Va rog, spun folosindu-mi fața de cățel plouat!

Doctorul: Of, bine! Dar trebuie sa primesc zilnic un raport cu starea dvs. de sănătate.

Chaewon: Yey! Vă mulțumesc, domnule doctor!

Doctorul: Bine atunci. Ma duc sa va fac foaia pentru externare. Însănătoșire grabnica!

Chaewon+Wendy+Taeil: Multumim!

Taeyong: Nemernicul, spune după ce doctorul pleaca!

Wendy: Cine? Doctorul?

Taeyong: Nu! Jackson Wang! Va plati pentru ca mi-a adus iubita pe patul de spital!

Chaewon: Hai acasă! Nu mai vreau aici nici o secunda!

Wendy: Hai să te ajut sa te schimbi.

Chaewon: Nu ma pot misca deloc. Nu pot să mă dau jos din pat.

Taeyong: Stai ca te ajut eu.

Taeyong ma ia usor in bratele sale puternice in stil mireasa si mă pune pe picioare.

Chaewon: Stai langa mine, sa nu cad.

Taeyong: Nici nu aveam de gand sa te las.

Chaewon: Doar du-ma pana in baie ca sa ma pot schimba. Hai Wendy!

Taeyong m-a ajutat si m-a dus in baie.

Chaewon: Mersi, iubire, spun si il sărut pe obraz. Acum așteaptă putin aici, spun, iar Tae da din cap aprobator.

După ce m-am schimbat, bineînțeles cu ajutorul lui Wendy, am iesit din baie, fiind întâmpinata de Taeyong si Taeil care stăteau pe canapea.

Taeyong: Gata?

Chaewon: Mhm.

Taeil: Sa mergem, atunci, spune si se ridică de pe canapea, fiind urmat de Taeyong!

Ne luăm lucrurile si iesim din sala. După ce Taeyong a semnat fișa mea de externare, iar Taeil o foaie pentru faptul ca va raspunde de starea mea de sanatate, am plecat acasa, nu înainte de a lua lista cu medicamente.






Psycho-A Lee Taeyong StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum