A doua zi, Chaewon s-a trezit foarte fericita, căci azi urma sa vorbeasca cu NCT. Spera ca vor fi de acord sa inceteze cu prostiile care stateau intre ei. Ce e adevarat, parintii lui Taeyong i-au omorat parintii lui Yeri, dar asta nu inseamna ca trebuie sa lase conflictele dintre parintii lor sa ii afecteze. Avea de gand sa lase trecut in trecut si sa se axeze pe prezent si viitor. Si ea si fetele.
Chaewon: Ah, ce zi frumoasa, spune si se ridica din pat.
Jisoo: Hai la masa, zice intrand in camera.
Chaewon: Imediat vin, spune fericita!
Jisoo: Ce vesela esti azi!
Chaewon: Cum sa nu fiu!?
Jisoo: Hai fati rutina si hai la masa.
Chaewon: Bine, spune si se duce in dressing.
Ia un outfit sportiv si se duce la baie, isi face rutina si iese din incapere. A ales sa nu se machieze acum, caci avea de gand sa mearga la sala de fitness din casa lor, ca sa arate bine pentru venirea celor din NCT, mai ales cea a lui Taeyong. Voia sa il impresioneze.
Seulgi: Hei, Chae, spune in timp ce Chaewon se pune la masa.Rose: Ce-i cu outfit-ul?
Lisa: Despre ce tot intrebi, Rose? Logic ca se duce la sala. Are pe cineva de cucerit.
Yuqi: Oo~~nebuno~~
Chaewon: O mai taci, Yuqi.
Wendy: Hai sa mancam.
Dupa micul dejun, Chaewon s-a dus in sala de fitness. Era ora 9. Cum a intrat, a fost admirata de unii dintre oamenii ei care voiau sa isi intinda muschii:)). Si-a lasat sticla cu apa si prosopul pe banca de langa frigiderul cu racoritoare si s-a pus pe treaba.
Chaewon: Hai sa vedem, spune si apuca halterele.
Cu usurinta a lucrat la ele, facand 30 de ridicaturi, halterele avand cate 40 kg. Toate persoanele din sala au fost uimite, mai ales barbatii.
Chaewon: Oare ce sa fac acum? O. Am sa lucrez la bara.
Se pune la bara, si incepe sa se ridice, mainile ei apucand-o. In spatele ei, erau 2 barbati care se uitau intens la fundul ei. Chaewon s-a simtit urmarita, asa s-a oprit. S-a intors cu fata la baieti, ei intorcandu-si privirea spre altceva.