Au trecut 5 luni. Totul era bine. Baietii se înțelegeau de minune cu fetele; ba chiar se considerau frați și surori. Ma rog...unii chiar mai mult. Datorita faptului ca prietenia lor au decurs atat de bine, iar acum se considera o familie, s-au mutat impreuna intr-o vilă enormă( mai bine zis palat;) ). Erau foarte fericiti.
A venit Ajunul Crăciunului. Yeyyy!! Casa NBT( nct+bgr), era plina de culoare si de ornamente specifice Crăciunului.
Chaewon: Sungie, mai adu beteală, spune cocoțata in bradul de 2 metri.
Jisung: Imediat, Noona, spune si fuge sa ia beteală.
Cand se întoarce, i-o da lui Chaewon, iar aceasta o pune în brad.
Chaewon: Gata~~ Aprinde bradul, Winniee.
Winwin a făcut întocmai. Bradul strălucea, colorand tot living-ul( care era destul de mare).
Toti: Wa~~
Yeri: Ce dragut e~~
Taeyong: Hai sa facem o poza cu toții.
S-au pus la poza, neuitând să pună temporizatorul( nu cred ca am scris corect😅). Toti au zambit. Dupa ce au facut poza, cum s-au ridicat toti, Chaewon s-a împiedicat si a cazut in bratele lui Taeyong. Cei 2 au facut contact vizual, amândoi rosiind.
Chaewon: S-scuze, spune si se ridica, fata ei fiind foarte rosie.
Taeyong: E-e in regula, zice ducandu-si mana la ceafa, rusinos.
Toti ceilalti se uitau zambind la Chaewon si Taeyong.
Taeyong: Voi la ce va uitati?
Jisoo: Um nu stiu, poate la cuplul anului viitor, spune facandu-i roșească si mai tare.
Yuta: Pe bune acum, v-as sta bine impreuna.
Chaewon: Y-yah, spune ascunzandu-se la pieptul lui Taeyong, care era rosu-foc!
Kun: Hai la masa, spune din bucatarie!
Toți s-au dus în camera de dining si s-au asezat la masa. Chaewon s-a așezat intre Taeyong si Jisung. Dupa ce au mâncat, fiecare s-a dus in camera lui.
Taeyong P.O.V
Vai, Doamne. Ma omoară fata asta. Bine ca am prins-o, altfel cine stie ce patea. Vorbele lui Jisoo inca mi-au rămas în minte: ,, Um nu stiu, poate la cuplul anului viitor." Macar de ar fi asa! Am ajuns la concluzia ca SUNT INDRAGOSTIT LULEA DE EA. Nu mi-o pot scoate din cap! Imi face inima sa bata neincetat, imi da motive sa zambesc, pur si simplu imi lumineaza viata! Gata! Am sa ii spun ce simt de Craciun! Uf, mi-ar prinde bine o baie fierbinte cu spuma.
M-am dus in baie, unde am dat drumul la apa calda. Am turnat niste gel de dus cu parfum de liliac( aroma preferată a scumpiri mele Chae~~), si am iesit din baie. M-am dus la sifonier si mi-am luat niște haine comfortabile: un hanorac over-size si pantaloni de trening. Dupa ce s-a umplut cada, m-am dezbrăcat si am intrat in apa. Ce bine~~~